stomil olsztyn forever - komentarze (16 w ostatnich trzech miesiącach)

  1. 01.07.17 10:38 stomil olsztyn forever

    Nie rozumiem jakie atuty zobaczył w tym trenerze prezes. Ciekawe czy zna dorobki punktowe tego Pana z poprzednich miejsc pracy. Jak dla mnie niestety jesteśmy pewniakiem do spadku. Obym sie mylił ...

  2. 29.06.17 22:29 stomil olsztyn forever

    W poprzednim sezonie w Kluczborku 12 meczów 1 wygrana, 3 remisy i 8 porażek. 0,5pkt/mecz. Serio? Ciekawe czy jest na polskim rynku, w trzech najwyższych ligach trener o gorszych wynikach. Jak rzeczywiście przyjdzie to chyba sie poddajemy...

  3. 29.06.17 21:28 stomil olsztyn forever

    Prawda to że z Derbinem nie wypaliło i trenerem będzie Asensky? ...

  4. 29.06.17 18:58 stomil olsztyn forever

    chodi - w pierwszym składzie ten sam Bartkowski który w 3 lidze na wypożyczeniu był za słaby i grzał ławe? I nie wiem jak byś chciał grać z 4 skrzydłowymi i 1 środkowym pomocnikiem i kontuzjowanym Kujawą, który w formie bedzie pewnie dopiero na wiosne. Co do Piotrka to jako zmiennik nie będzie zły :)

  5. 29.06.17 10:17 stomil olsztyn forever

    Wezcie ku*** zbanujcie tego dyrektora bo juz mnie ch** strzela od tych jego postów. Brak szacunku do klubu i ludzi z nim zwiazanych przez ciągłe kretyńskie przekrecanie nazwisk i ciągły hejt na wszystkich i narzekanie na wszystko jak idiota. Zobaczcie wszystkie jego poprzednie wpisy. Ile kur** mozna czytać te gówno

  6. 28.06.17 21:06 stomil olsztyn forever

    czerkasow - oglądałeś chociaż 10 meczów Wigier w tym sezonie, że tak stwierdzasz? Prawie wszystkie mecze od 1 do 90min w ekipie która dosyć długo biła się o awans to chyba nie są złe liczby. Janek zawsze "lubił" sobie zaspać w obronie i zawalić bramkę, ale w porownaniu z Ziemannem to w obronie jest profesorem i na pewno osłabieniem nie będzie, a wręcz przeciwnie - w obecnej zagadkowej sytuacji w klubie to duże wzmocnienie.

  7. 23.06.17 15:57 stomil olsztyn forever

    nieoficjalnie mamy licencje!

  8. 12.06.17 13:51 stomil olsztyn forever

    Powodzenia. Ciekawe jak sie sprawdzi w normalniejszych waunkach. Wygląda na to że mogą nam tez podkraść kilku podstawowych zawodników...

  9. 05.06.17 14:58 stomil olsztyn forever

    ja pier.... no pozamiatane, brawo dla grzybowicza.

  10. 02.06.17 21:04 stomil olsztyn forever

    Żeby człowiek o tak ważnych sprawach wiecznie dowiadywał sie z komentarzy na nieoficjalnym portalu, a nie z oficjalnych wiadomości z klubu to już zaczyna wkurw.. Jeśli rzeczywiście 75% długu spłacono to może wreszcie kolejny sezon ma szanse być normalny.. Trzymajmy kciuki...

  11. 14.05.17 01:00 stomil olsztyn forever

    Brak słów na tych ogórów... Aż ciekaw jestem jaki zagrał skład, po takich popisach jak ostatnio to nic tylko skończyć "karierę"

  12. 12.05.17 23:38 stomil olsztyn forever

    dwie :)

  13. 12.05.17 19:26 stomil olsztyn forever

    Panewski niestety tragedia w koncówce, ze 4 proste straty, druga sprawa ze rywalom w 4 kwarcie wszystko wpadało... Walczymy jutro, jeszcze nie wszystko stracone!

  14. 12.05.17 12:45 stomil olsztyn forever

    http://live.fibaeurope.com/www/Game.aspx?acc=5&gameID=123927&lng=pl tutaj bedzie relacja akcja po akcji :)

  15. 07.05.17 10:42 stomil olsztyn forever

    Jak to gdzie był Kun... A po co on jak znowu pierwsza połowa modlitwa na przetrwanie i bronienie genialnego 0:0. A pozniej zdziwienie "nie wiem co sie dzieje ze znowu przegrywamy na początku/po 1 połowie". Ja wiem - jak sie oddaje całkowicie inicjatywe to tak właśnie bywa. Także lepiej oszczedzic Kuna na drugą połowe gdzie taktyka jest juz ofensywniejsza. Ja nie wiem, widziec 10 meczów gdzie taktyka "nie stracic gola do przerwy" się nie sprawdza, a taktyka na drugą połowe "gramy swoje, ofensywnie" działa pieknie i ciągle wybierac od poczatku defensywe to albo trzeba byc niewidomy albo to jest naprawde jakis gigantyczny uraz psychiczny piłkarzy i trzeba psychologa...

  16. 21.04.17 19:08 stomil olsztyn forever

    Jakaś masakra... [*] :(

Ocena komentarzy użytkownika

49   46   51.58%

stomil olsztyn forever na Forum Kibiców

Zarejestrowany: 15.04.06 14:06

Postów na forum: 201

Zobacz profil użytkownika