Teraz jest Pn 18 gru, 2017

Forum Kibiców Stomilu Olsztyn

Największe piłkarskie forum na Warmii i Mazurach

Pamiątki STOMILU: kupię, sprzedam, zamiennie.

Oferty sprzedaży, kupna, wymiany oraz projekty gadżetów Stomilowskich

Moderatorzy: F.R.T., Pojezierski, Moderatorzy

Avatar użytkownika
 
Posty: 531
Dołączył(a): N 24 sie, 2003

Pamiątki STOMILU: kupię, sprzedam, zamiennie.

Post przez A. » N 22 paź, 2006

Postanowiłem założyć taki oto temacik odnośnie gadżetów Stomilu. Być może dzięki temu będzie łatwiej...
Moderatora proszę o przyklejenie tematu na górze forum.

Poszukuje takiego oto proporczyka Stomilu (bez autografów ma się rozumieć):
Obrazek

Jeśli ktoś takowy posiada i chciałby go sprzedać/zamienić lub po prostu oddać w dobre ręce :) to proszę o kontakt na PW lub meila: t5e@poczta.onet.pl

Wpinki:
Obrazek
Wpinki zaznaczone czarnym kółkiem (podwójne w moich zbiorach) chętnie wymiennie na inne których nie mam w swojej kolekcji widocznej powyżej na zdjęciu. Ewentualnie kupię. Kontakt ze mną jak wyżej.
UWAGA: wpinek nie sprzedaje, w grę wchodzi TYLKO wymiana. :idea:

Zachęcam innych zbieraczy do zamieszczania ogłoszeń. :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 699
Dołączył(a): Pn 02 sie, 2004
Lokalizacja: FCOPP!

Post przez V.N.A » N 22 paź, 2006

Kupie (lub wymienie na vlepki Fc Olsztynek):
- Każdą vlepke Stomilu lub Polonii Bygoszcz, jakiej nie mam w swojej kolekcji (kolekcja zawiera okolo 80 vlepek).

PS; jak cos to na pw walcie z fotkami lub projektami vlepek, oraz z cenami..

 
Posty: 80
Dołączył(a): Pt 16 cze, 2006
Lokalizacja: z FC

Post przez -STOMILFAN- » N 22 paź, 2006

Kupię lub wymiana do uzgodnienia takie pamiątki Stomilu jak:
-szale(oczywiscie tylko te, których juz nie mam w kolekcji)
-fotki
-bilety (dom, wyjazd)
-koszulki

czekam na oferty najlepiej na pw

Avatar użytkownika
 
Posty: 699
Dołączył(a): Pn 02 sie, 2004
Lokalizacja: FCOPP!

Post przez V.N.A » Pn 06 lis, 2006

http://allegro.pl/item140234963_for_pol ... sztuk.html
Jak ktos Mnie zachwyci swoją propozycją cenową to sprzedam..

 
Posty: 46
Dołączył(a): Pn 31 paź, 2005

Post przez emilcizem » Wt 07 lis, 2006

witam
sprzedam pamiątki Stomilu (szale, proporce, koszulki)

poszukuję szalików

więcej na gg:4319296
pozdrawiam

 
Posty: 324
Dołączył(a): Wt 03 sie, 2004
Lokalizacja: Fc. Olsztynek

Post przez Dawid » Wt 07 lis, 2006

emilcizem wyślij dla znajomego wkońcu koszulke " Duma Warmii i Mazur " :lol: :!: Dosyć długo już czeka , chociaż regulaminu alegro nie złamałes mógłbyś to szybciej wysłać :wink: :!:
Ja osobiście w tym temacie moge napisac tylko tyle że chciałbym kupic jeszcze kilka gadżetów , piszcie co macie (konkret) 8) :!:

Avatar użytkownika
 
Posty: 190
Dołączył(a): Wt 17 sty, 2006
Lokalizacja: Olsztyn

Post przez tendragon » Wt 07 lis, 2006

http://allegro.pl/item140464082_oks_for ... iarxl.html
Witam mam do sprzedania bluzę stomilu z wyszytym herbem

Rozmiar XL wymiary: długość-77cm szerokość (od pachy do pachy)-67cm długość rękawa (od pachy -60cm

Bluza jest naprawde wypasiona i wytrzymała, sprzedaje ją tylko dla tego, że jest dla mnie za duża.
Nie jest zniszczona kupiłem ją w kwietniu tego roku była kilka razy prana. Nie ma żadnych dziur ani plam.

Kolor jasno-szary

kontakt na PM albo gg
http://allegro.pl/item140464082_oks_for ... iarxl.html
Obrazek
Obrazek[/img]

 
Posty: 1606
Dołączył(a): So 23 sie, 2003
Lokalizacja: Olsztyn / Kormoran

Post przez Emilozo » Cz 09 lis, 2006

Wymienię lub sprzedam pasiaki Stomilu na inne gadżety Stomilu Olsztyn:

Obrazek

 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr 08 lis, 2006

Post przez Athesss » So 11 lis, 2006

sprzedam szalik denaturat boys(stary)
http://www.allegro.pl/item141002534_uni ... sztyn.html

Avatar użytkownika
 
Posty: 212
Dołączył(a): N 08 sie, 2004
Lokalizacja: Olsztyn / Jaroty

Post przez grzesiu » Pn 20 lis, 2006

Kupie !

Wszystkie szaliki Stomilu ! Oferuję sporo PLN ! Pisać do mnie na gg: 7501238 albo na PW ! Spora kasa wchodzi w gre !

Avatar użytkownika
 
Posty: 39
Dołączył(a): Cz 27 kwi, 2006
Lokalizacja: Olsztyn\Pojezierze

Post przez Kibic z Pojezierza » Śr 31 sty, 2007

mam do zaoferowania zdjęcia 3 piłkarzy Stomilu za czasów 1 ligi;

są to cztery zdjęcia:
-Marcin Szulik (2 zdjęcia w tym 1 z originalnym autografem)
-Tomasz Radziwon
-Rafał Szwed

Avatar użytkownika
 
Posty: 48
Dołączył(a): Pt 24 lut, 2006

Post przez Jaruś81 » Śr 31 sty, 2007

Ja mógłbym kupić tę bluze tylko musiałbym przymierzyć,bo nie wiem czy będzie dla mnie dobra.

 
Posty: 635
Dołączył(a): Cz 20 sty, 2005
Lokalizacja: Olsztyn

Post przez Ol(S)ztynianin » Pn 12 lut, 2007

Obrazek
Obrazek

koszulka w dobrym stanie do 180 cm
wymienie na taka na wzrost do 185, najlepiej zeby był ten sam model biała z długim rekawem i "Warmia i Mazury", ale ewentualnie za inna koszulke z tymze logiem. Na oferty na PW i gg:5297162 interesuje mnie tylko wymiana

Mam takze do zaoferowania Koszulke replike w pasy za szalik :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 699
Dołączył(a): Pn 02 sie, 2004
Lokalizacja: FCOPP!

Post przez V.N.A » Pn 12 mar, 2007

Obrazek
Sprzedam za dobrą cenę :!:
PW jak coś..

 
Posty: 80
Dołączył(a): Pt 16 cze, 2006
Lokalizacja: z FC

Post przez -STOMILFAN- » Pt 06 kwi, 2007

Jesli posiada ktos szale Stomilu (zarowno starsze jak i nowe) pisac pw. W gre wchodzi kupno lub wymiana do uzgodnienia. Poszukuje tez fotek kibicow glownie starszych.

 
Posty: 65
Dołączył(a): N 28 maja, 2006

Post przez stomilowiec55 » Śr 18 kwi, 2007

Ma ktos na sprzedasz chuste Poloni? Prosze o kontakt

 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt 01 maja, 2007

Post przez kasiaaa » Śr 02 maja, 2007

Emilozo napisał(a):Wymienię lub sprzedam pasiaki Stomilu na inne gadżety Stomilu Olsztyn:

Obrazek






ooo na pasiaka to ja bardzo chętnie :) aktualne jeszcze?

Avatar użytkownika
 
Posty: 274
Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005
Lokalizacja: FC Ostróda

Sprzedam,Kupie,Zamienie

Post przez OKS Ostróda » So 05 maja, 2007

Sprzedam Motorole v980 (jakby ktos nie wiedzial jaka to daje fotki z allegro http://www.allegro.pl/item191515409_motorola_v980_pilne_.html ) ma porysowany troche panel z przodu na dole i troszke z tylu obudowe,ma niestety angielskie oprogramowanie ale jesli ktos chce to zmienie, do telefonu jest ladowarka,karta 256 mb,czytnik kart oraz kabel usb ale moim zdaniem lepiej przez czytnik sie zrzuca rzeczy.

Jesli ktos by byl zainteresowany to na pw. 8)

Avatar użytkownika
 
Posty: 135
Dołączył(a): N 08 paź, 2006
Lokalizacja: FC MORĄG

Post przez FC.MORAG » Wt 08 maja, 2007

Kupie wszystko co związane ze Stomilem

 
Posty: 46
Dołączył(a): Pn 31 paź, 2005

Post przez emilcizem » Śr 09 maja, 2007

Mam tkany szalik ULTRAS STOMIL

Obrazek

gg:4319296 lub mail kontakt@zagumny.pl wolę wymienić go na szal, którego nie mam

 
Posty: 596
Dołączył(a): Cz 19 lut, 2004

Post przez pztrz » So 19 maja, 2007

Sprzedam bluzę Stomilowcy - Życia Styl / jak nowa / sprzedaje bo jest dla mnie za duża / rozmiar XXL / cena: 80 PLN kontakt PW


Sprzedam pasiak biało niebieski / bez herbu / http://allegro.pl/item197318371_pasiak_ ... sztyn.html

 
Posty: 2
Dołączył(a): Pt 25 maja, 2007
Lokalizacja: konin

Post przez arasko » Pt 25 maja, 2007

witam sprzedam szal Stomilu !!!!

http://www.allegro.pl/item198783148_sza ... sztyn.html

zapraszam do licytacji!!!!
pozdrawiam

Avatar użytkownika
 
Posty: 531
Dołączył(a): N 24 sie, 2003

Post przez A. » N 27 maja, 2007

W sprawie proporczyka o którym pisałem wyżej, to nie aktualne.
Już go mam.

Avatar użytkownika
 
Posty: 212
Dołączył(a): N 08 sie, 2004
Lokalizacja: Olsztyn / Jaroty

Post przez grzesiu » Cz 31 maja, 2007

Mam na sprzedaż 2 szale. Jednak są to żadko spotykane szale więc i cena jest wmiare wysoka.

1. Ultras Stomil - Official Hooligans
Cena: 100zł
Obrazek

2. MOKS Stomil Olsztyn - Forward Boys/Super Fans
Cena: 40zł (ewentualna zamiana na Stomil-Polska)
Obrazek

Kontakt:
PW:
GG:7501238
Ostatnio edytowano Cz 31 maja, 2007 przez grzesiu, łącznie edytowano 1 raz

 
Posty: 75
Dołączył(a): N 12 lis, 2006
Lokalizacja: Morąg

Post przez Bobi » So 02 cze, 2007

Ja mam rarytasik dla kolekcjonerów :
Obrazek
Obrazek
Cena w okolicach 100 zł , jest dużo chętnych.

Następna strona

Powrót do Gadżety