tommy1976 - komentarze (19 w ostatnich trzech miesiącach)

  1. dzisiaj, 12:17 tommy1976

    Budnik chce się spotykać z kibicami, i wyjaśniać, wow, to zupełnie nowe podejście. Nie wiem czy nie szkoda czasu na takie schadzki...Jeśli w jakiś sposób sponsoruje klub, to np dlaczego nie robi tego w sposób oficjalny, jako jeden z ze sponsorów w tzw piramidzie? Może daj kasę bokiem...Kto się na to zgodził? Prezes? Utrzymuje zawodników typu Skiba, Głowacki, Bucholc, stał za transferem Ramireza? Na jakiej zasadzie? Klub pożyczył od niego kasę? Władował np 700 tys zł, a teraz chce wyciągnąć np 1,5 mln? Ze Stomilu? Ograbiać tak biedny klub z kasy od sponsorów i miasta? Historia lubi się powtarzać, i pamiętamy co się działo kiedy był w komitywie z Kiłdanowiczem...Okazało się że kasy z miasta nie będzie, to i facet szybko się ulotnił. Wszystko bo być może insynuacje :-), ale jeśli facet nie ma czystych intencji i położy klub do spółki z byłym/przyszłym trenerem to kibice mu tego nie zapomną...

  2. 19.11.17 23:48 tommy1976

    Na początek oczekiwałbym jasnego oświadczenia ze strony prezesa Borkowskiego - jaką rolę w klubie pełni Pan Budnik oraz czy angażował się w klub finansowo on, prywatnie bądź reprezentowane przez niego firmy..?

  3. 19.11.17 23:43 tommy1976

    "Trudno powiedzieć, bo w Stomilu za dużo osób chce rządzić klubem z tylnego siedzenia. Za dużo osób chce mieć tu coś do powiedzenia, nie biorąc na siebie za nic odpowiedzialności. Za dużo jest podpowiadaczy i takich, którzy – nie patrząc na dobro klubu – chcą ubijać swoje własne interesy na boku. A jak wiadomo, na układy nie ma rady." I tu niestety facet ma 100% racji. To co pisałem w poście poniżej. Jak sie nie wyczyści sytuacji na górze, będzie tylko gorzej.

  4. 19.11.17 23:34 tommy1976

    pomijam Łopatkę, ale kto by nie przyszedł to pytanie jest jedno...Kto rządzi w tym klubie? I jak rozliczane są i skąd pochodzą środki na funkcjonowanie klubu? Są niby jacys sponsorzy, prezesem jest Borkowski, a zewsząd słyszy się że coś finansuje i wszystkim kręci Budnik, którego faworytem jest Łopatko i opcja z nim jako nowym trenerem Stomilu była poruszana już dobrych kilka tygodni temu. Nie dziwię sie plotkom o wyjściu miasta z klubu. Jak by doszło do mnie że jakiś koleś (Budnik) chce zawłaszczyć kasę przeznaczoną na klub, w ramach takiej czy innej pomocy, tez bym się wk...ił. jakw ogóle można doprowadzić do sytuacji że facet, który nie jest ani w zarządzie, ani oficjalnie wśród sponsorów może w taki sposób kręcić wszystkim? Odsunąć gościa bezwzględnie od klubu. Czy w Stomilu w przerwie zimowej zawsze musi byc taki syf...???

  5. 04.11.17 23:09 tommy1976

    Jasiu apeluje żeby wierzyć w ten zespół i ten SZTAB...wychodzi na to, że piłkarze zaakceptowali trenera i dogadują się z nim, po początkowych zawirowaniach. Wyniki wyjazdowe mocno do poprawy, podobno były już jakieś rozmowy z Łopatką, ale...co zrobią w klubie, jeśli np chłopaki zdobędą jeszcze 9 pkt i skończą w górnej połówce tabeli? Temat zmiany trenera będzie mimo o aktualny, czy Łopata obejdzie się smakiem?

  6. 23.10.17 11:35 tommy1976

    Panowie możemy marzyć o konkretnym trenerze, a okaże się że za moment będzie Łopata bo jest namaszczony przez Budnika, gościa który kręci klubem...Facet nie może trenować w tej rundzie bo był w Siedlcach, to oficjalnym tymczasowym trenerem może być jeden z aktualnych jeszcze, a nie grających zawodników..takie ploty na mieście. Kyniu i Emil pewnie wiedzą dużo więcej, mogliby się podzielić w jakimś felietonie bo chyba już czas...Po za tym jest jeszcze inna kwestia. Ne wiem czy zauważyliście, ale nas kopacze w drugich połowach prezentują się generalnie gorzej, nawet mimo tego że na własnym boisku potrafią wygrać, dociągnąć zwycięstwo, to i tak to przeciwnik jest stroną dominującą...Jak dla mnie jest to brak przygotowania motorycznego, bo brak jest teraz takiego trenera w klubie. Jaki był odszedł, razem z Łopatą do Siedlec. Teraz Łopaty w Pogoni już nie ma, ale został nasz trener przygotowania motorycznego i drużyna zaczęła grać, a przy tym podobno wygląda motorycznie bardzo dobrze. Ostatni mecz i Chojniczanka na wyjeździe zabiegana...Brać tego gościa z powrotem do nas, bo w Siedlcach jest tylko do końca listopada, a chętnych nie brakuje...

  7. 22.10.17 23:41 tommy1976

    jedyną możliwość rehabilitacji widzę tylko w zdobyciu przynajmniej 13 pkt do końca rundy. został 1 mecz na wyjeździe, 4 u siebie...

  8. 22.10.17 21:49 tommy1976

    tabela wygląda tak, że póki co można szybko być bardzo wysoko, albo w czarnej d.....e. Najgorsze dla mnie jest to, ze mamy najwięcej straconych bramek w całej lidze. Rozumiem początek ligi, zgrywanie zespołu itp, ale jeśli w praktycznie każdym meczu traci się po 3 bramki, to coś jest nie tak...Inteligentni ludzie analizują pewne rzeczy wyciągają wnioski i więcej błędów nie popełniają. A u nas? "Radosna twórczość" na tyłach. Zaraz zacznie się tłumaczenie, że "wydawało się że nic przeciwnik nie zrobi" itp itd. Już wolałbym żeby na tych wyjazdach stawiali autobus, i wywalali przez 90 minut, niż ma się kończyć tak jak się kończy...

  9. 21.10.17 22:20 tommy1976

    uuuu, grubo. widzę, że co niektórzy szykują już grunt dla Łopaty...

  10. 05.10.17 10:54 tommy1976

    Panowie pomyślcie trochę...Czemu Jasiu i Lesiu prowadzą zajęcia z młodymi w AS Stomil??? Igła też miał prowadzić...

  11. 01.10.17 21:40 tommy1976

    gotujemy się, oj gotujemy...Asensky nie przekonuje, ale wydaje się że jakieś porozumienie z drużyną załapał. Wybór między Asenskym, a Łopatką? Kto się odważy? A takie przymiarki będą w momencie kiedy prezesem zostanie Budnik, a może Sobieski jako osoba uwierzytelniająca Budnika, po to żeby mógł odzyskać włożoną w klub kasę? Dotacja miasta pójdzie dla niego, może coś z Budimexu, a klub dalej będzie w czarnej d...e i skończymy jak za czasów Bogusza i Czałpińskiego...Co do spraw typowo sportowych - przerwa nam się przyda, ale zawodnicy pokroju Abbott, Zahorski, Paweł Głowacki, nie mają prawa bytu w tym klubie, lepiej dać pograć młodym niż jątrzycielom i emerytom...

  12. 27.09.17 15:10 tommy1976

    z tym dofinansowaniem inwestycji coś jest nie teges...wg ostatnich informacji, Legia ma dostać od Ministerstwa Sportu 11 lub 13 mln zł na budowę swojego ośrodka treningowego...my pewnie nie dostalibyśmy nawet 500 tys zł na wymianę sztucznej trawy na Dajtkach...czy w ogóle ministerstwo oficjalnie odpowiedziało na list Grzyma? cisza w temacie...

  13. 25.09.17 12:16 tommy1976

    U17....trzeba się ogarnąć, bo sposób w jaki tracicie punkty na własnym stadionie jest niesamowity...4 pkt uciekły frajersko w meczach z MOSP i UKS SMS...

  14. 25.09.17 10:39 tommy1976

    U-15, gdzie jest Szymonowicz, gdzie jest Pawelec?

  15. 18.09.17 11:19 tommy1976

    Gdzie podział się Pawelec z U15? Kontuzja? Brakuje chłopaka do przetrzymania piłki w środku boiska...

  16. 16.09.17 17:39 tommy1976

    Sytuacja musi być jak najbardziej unormowana, ale chyba to nie jest takie proste jak jest opisane...Jeśli prawo do nazwy i znaku ma OKS STOMIL, a pozostałe nie, to dlaczego nikt np nie dochodzi tego w sądzie, nie oczekuje odszkodowania itp? Skoro np AP STOMIL, używa tej nazwy i nie ponosi konsekwencji tzn że coś jest nie tak. Wypowiedział się prezes Knothe, a dobrze by było żeby głos zabrał też np Maleszewski z AP. Jestem po stronie OKS, ale wydaje mi się że ta sprawa może się szybko nie skończyć

  17. 03.09.17 13:56 tommy1976

    za tydzień Stomil zwalnia Łopatę. Ich prezes ma jest dosyć niecierpliwy, wczoraj dostali bęcki w Bytowie, jak Łopata nie ogra swojego byłego klubu i to na własnym stadionie, mogą mu podziękować. Nikomu nie życzę źle, ale wiadomo jakie jest życie trenera...Dlatego też pewnie od wczoraj juz siedzi i analizuje Stomil. czy trzeba zagrać zupełnie inaczej niż dotychczas. szczególnie powinien uważać W. Biedrzycki...będzie grał na niego...

  18. 03.09.17 06:25 tommy1976

    Uczciwie mówiąc.. Karny niestety ale problematyczny. Siemasz strzelał bo za to są dodatkowe punkty w pro, jako dla młodzieżowa.

  19. 26.08.17 19:09 tommy1976

    tylko nie napinać się na jakieś fajerwerki...grać tak aby przywieźć punkty. Będzie 1, nie będzie tragedii, będą 3, będzie super...Tak czy inaczej punktować trzeba, bo nam czołówka odjeżdża...

Ocena komentarzy użytkownika

62   73   45.93%

tommy1976 na Forum Kibiców

Zarejestrowany: 18.10.10 14:55

Postów na forum: 141

Zobacz profil użytkownika