barakuda - komentarze (37 w ostatnich trzech miesiącach)

  1. 08.05.18 15:10 barakuda

    Banda idiotow

  2. 06.05.18 09:53 barakuda

    Momciu pakuj ksiazki i do szkoly sie jutro szykuj.3pkt ciesza,gra nie porywala ale to norma.co do sedziego,nie byl nieomylny ale pozwalal na twarda gre.jeden z lepszych sedziow jakiego widzialem u nas i w tej lidze.SPW!

  3. 24.04.18 23:45 barakuda

    Caly sezon widze prima aprilis trwa

  4. 24.04.18 23:10 barakuda

    Ruch przycisniety motal sie jak dzik we mgle a my wychodzimy po przerwie cofniecu na gre z kontry....Boze czy Ty to .k......slyszysz???

  5. 24.04.18 23:07 barakuda

    Kocie na uklady nie ma rady.ale spikojnie prezio.za kase z pro junor scuagnie Inieste,a co do Miszczuka moze sie bali ze mecz sprzeda bo gral w Ruchu.....

  6. 24.04.18 22:08 barakuda

    Na druga polowe wychodza ustawieni by grac z kontry a to wychodzi im jak bronienie Leszcza...na temat zmian szkoda gadac...

  7. 24.04.18 21:31 barakuda

    Fakt Leszczu to paralityk a wozi sie jak plandeka na zuku.ale gdyby nasze Iniesty Benzemy Lewandoskie nie kombinowaly z wjechaniem z pilka do bramki nie byloby tego wqur..wa. w2lidze tez fajne wyjazdy np.Elblag....o ile bedzie za kim jezdzic.ch im w d...! WSZCZYSCY na RAKOW

  8. 21.04.18 14:54 barakuda

    W koncu szczescie przy nas i ciesza punkty,ale gra dramat.wyjscie do kontry paralityka. Solowiej nie powinien krzyczec na Leszcza tyko mu zaje...c

  9. 20.04.18 22:43 barakuda

    Leszcz to niech noszowym zostanie moze to.go.nie przerosnie

  10. 11.04.18 21:20 barakuda

    Przezyjesz? Czlowieku tu nic nie bedzie chyba ze....b klasa.te miasto spoleczenstwo to porazka razem z soltysem.naS jest garstka

  11. 11.04.18 20:59 barakuda

    Od nowa? Wiesz co Ty piszesz?

  12. 07.04.18 21:34 barakuda

    Waldi tu by qrwa Mou i Guardiola nie pomogl.

  13. 07.04.18 21:14 barakuda

    Czerkasow mialem napisac to samo.gwiazdeczki won jak spasc to mlodymi niech sie ogrywaja mariusz od petard i marciniak od siatki spac

  14. 07.04.18 21:05 barakuda

    Szacun dla mlynowych za to ze ciagna ten nasz marny doping.ale kurwa ile mozna :wygrajcie dla nas jestesmy z wami jak oni i tak maja nas w dupie. Z Olimpia transparent TAKI DOPING JAKA GRA i jechanie tym kopacza od wygladu po pochodzenie.focha juz maja najwyzej sie poplacza panienki!STOMIL TO MY!!!

  15. 06.04.18 20:24 barakuda

    Z taka gra i zaangazowaniem to Grudziadz przebiegnie po nas jak dzik po ziemniakach

  16. 06.04.18 17:43 barakuda

    Kopacze czy pilkarze okaze sie jutro!czas na mlodych jak starym sie nie chce.tylko 3pkt.

  17. 06.04.18 17:41 barakuda

    Mazinho i oczym to swiadczy? O zbaranialym spoleczenstwie tego miasta.polowa kurpii polowa starych ramoli brandzlujacych sie tramwajami na wsi.bo kto mlody i myslacy spier....stad czym predzej.a komuna rzadzi tym folwarkiem jak dawniej,uszczesliwuajac wszystkich na sile

  18. 05.04.18 01:42 barakuda

    Z takim pajacem w bramce to my od poczatku gramy w niepelnym skladzie.kazde jego dojscie do pilki powoduje strach wsrod kibicow ze zaraz cos odpier...li

  19. 04.04.18 20:27 barakuda

    Witaj 2ligo.dalej niech trener wstawia tego pajaca na bramke i da tym samym skadem.....brawo

  20. 19.03.18 13:22 barakuda

    Zapowiedzial juz nowy stadion dekade temu....

  21. 19.03.18 11:17 barakuda

    A ja obiecuje gruszki na wierzbie i karton dolarow.WYBORY IDA I KOLO DUPY GORACO SIE ROBI!

  22. 18.03.18 09:10 barakuda

    Drugi mecz i widac ze te qrwy z gwizdkiem chca nas spuscic,walka do konca!!!

  23. 16.03.18 16:45 barakuda

    Krzyzak za malo Ci lat zeby ocenic jego wiarygodnosc?

  24. 15.03.18 15:47 barakuda

    qrwa nastepny "Colina"

  25. 14.03.18 23:26 barakuda

    Potrafie czytac,wiec pytam jaki dyrektor?od czego?

  26. 13.03.18 18:54 barakuda

    Roberto wypad....do szkoly..bo oczy bola

  27. 13.03.18 16:35 barakuda

    Czerkasow jaki dyrektor??

  28. 13.03.18 16:33 barakuda

    Liczysz na to ze Ci tu udziela odp?:)

  29. 11.03.18 12:55 barakuda

    Skoro Emila nazywasz debilem to kim Ty jestes? internetowm smieciem ?

  30. 11.03.18 07:05 barakuda

    Chodi bajki piszesz.wiesz gdzie arbuz ma Twoja presje i kibicow?

  31. 09.03.18 17:40 barakuda

    to chyba troche Ci sie miejsca powaliły na zadawanie takich pytan....

  32. 05.03.18 16:58 barakuda

    Jesli na mecz z takm rywalem trzeba robic mobilizacje i nakrecac ludzi to rece opadaja...

  33. 03.03.18 21:20 barakuda

    A brat Jarzebaka Piotr jest prezesem stow.wielki Ruch....jakies pytani a?

  34. 02.03.18 12:18 barakuda

    Krzycho kto brawo???

  35. 28.02.18 23:45 barakuda

    Chu....z takimi kibicami....dno i w ch...mulu

  36. 28.02.18 21:02 barakuda

    wszystkim narzekaczom wielki ch...koło dupy.tylko marudzicie ze nic nie jest robione.jak cos sie dzieje to gdzie jestescie?? tacy z was kibice jak zdobywcy Himalajow z fotela

  37. 23.02.18 18:31 barakuda

    Kto biednemu zabroni zyc bogato....

Ocena komentarzy użytkownika

269   445   37.68%

barakuda na Forum Kibiców

Zarejestrowany: 24.09.07 16:22

Postów na forum: 132

Zobacz profil użytkownika