barakuda - komentarze (13 w ostatnich trzech miesiącach)

  1. 07.12.17 11:56 barakuda

    Litwin wierze tak Tobie jak i Grzymowi!wszyscy WON!!!

  2. 30.11.17 20:40 barakuda

    Przestancie sobie tu strzepic nerwy.myslicie ze jakis cwel z ratuszs to czyta.w dupie maja wasze wypowiedzi.siedza liza sie po jajach i sie smieja.poki mieszkancy tego miasta nie zmadrzeja przy urnach poty Olsztyn bedzie podazal w kierunku zadupia a nie metropolii.Amen

  3. 24.11.17 22:16 barakuda

    Co pokazali? Michal to sa kur..jakies jaja

  4. 24.11.17 20:15 barakuda

    Przegrywamy...zmuany pod koniec meczu wchodzi Zachor...i to tyle

  5. 18.11.17 23:53 barakuda

    Trenerowi Asenskyemu dzieki ale....przeroslo go to i niech...odejdzie

  6. 17.11.17 23:57 barakuda

    Kopiuj wklej i tak co tydzien

  7. 28.10.17 16:41 barakuda

    Jaki pan taki kram....Olsztyn miastem ....raczej wiocha z soltysem i kupa kurpii

  8. 27.10.17 11:19 barakuda

    My dobrze u siebie nie gramy my mamy poprostu wiecej szczescia.

  9. 15.10.17 09:54 barakuda

    Widac ze Dani gra coraz lepiej.brakuje moze jeszcze z grania z druzyna ale co gosc prowadzi pilke....w tej lidze to co niektorzy bez pilki nie potrafia tak biegac jak on z pilka:) przy nodze

  10. 30.09.17 22:25 barakuda

    Nikt kto przyjedzie nam sie nie polozy i nie poprosi o najmniejszy wymiar kary.wzmocnien? Za co sie pytam? Dzis to my wygladalismy jakbysmy grali dwa zalegle mecze w tyg.a nie Rakow jeden.

  11. 30.09.17 20:35 barakuda

    opadły emocje i padła twierdza.... nie ma co sie dziwic....szczescie nas opusciło,walka moze i była ale wystarczyło ze zabrakło 4 piłkarzy i kicha.co z tego ze kadra szeroka jak marna a do tego nie ma sie gdzie ogrywac bo brak rezerw! przegrywamy i co? w chodzi Zachor.z całym szacunkiem ale jego czas minął. może i ma chęci ale nimi to podobno piekło wybrukowane....marnie to wygląda niestety

  12. 26.09.17 08:55 barakuda

    Akcja spoko ale rodzice mogli by choc po piataku wrzucic

  13. 23.09.17 19:14 barakuda

    Gdyby babcia miala drucik to by byla radiem qrwa jego mac.z buta wracac

Ocena komentarzy użytkownika

244   395   38.18%

barakuda na Forum Kibiców

Zarejestrowany: 24.09.07 16:22

Postów na forum: 132

Zobacz profil użytkownika