Damiano(S) - komentarze (13 w ostatnich trzech miesiącach)

  1. 17.01.18 15:28 Damiano(S)

    I co moze w lidze slaby Zahor bedzie grac??? To ze strzela w sparingach to nic nie znaczy ze bedzie strzelac w lidze. Rozwiazac z nim kontrakt i po sprawie niech odda miejsce na kogos z mlodych

  2. 12.01.18 19:38 Damiano(S)

    Moim zdaniam Bucholc nie powinien byc kapitanem druzyny dlatego ze wczesniej uciekl do Suwalk i wrocil wraz z Baranem do tego sa slabi. Kapitanem druzyny jest Grzesiu Lech i tyle bo on odwala kawal dobrej robory i zostawia serducho na boisku. Wiec teraz od sezonu kapitan druzyny Grzesiu Lech :)

  3. 09.12.17 07:33 Damiano(S)

    Dopoki bedzie Borkowski, Litwin dojdzie do tego Lopata i wraz z nimi ich najlepszy funfel Betonowicz to w Stomilu nic sie zmieni. Ale co zamiast stadionu bedzie za to kolejna nitka tramwajowa

  4. 30.11.17 22:05 Damiano(S)

    W tym olsztynie nigdy nie bedzie dobrze. Stadionu tez sie nie doczekamy raczej on nigdy nie powstanie. Jedynie o 40kn w oddalonej Ostrodzie mozemy tam sobie popatrzec na fajny maly stadionik :)

  5. 28.11.17 11:19 Damiano(S)

    Dyro wez Ty sie lecz bo naprawde masz cos z bania

  6. 25.11.17 00:35 Damiano(S)

    A co kurwa mamy byc zadowoleni z waszej gry bo kolejny mecz w pizde!!! Wez kurwa chlopcze idz ze swoimi ziomkami na Starowke!!! Zabierz bucholca, barana, zahora, biedrze i startowa wasza

  7. 24.11.17 21:37 Damiano(S)

    Tragedią byla dzisiaj gra Bucholca, Baranowskiego bracia Glowaccy, Biedrzycki i do tego Zahor

  8. 15.11.17 17:32 Damiano(S)

    Dyro ale Ty masz naprawde cos z bania wiecznie cos Tobie nie pasuje

  9. 04.11.17 05:31 Damiano(S)

    Nooo dyro gdzie jestes bo nie wierzysz co czytam to jest twoj tekst ktory potrafisz ;) wiec sie wypowiedz na temat wygranej ;)

  10. 02.11.17 12:12 Damiano(S)

    Dyro ale Ty masz nasrane w tej pustej bani na leczenie u Ciebie to juz chyba za pozno ;)

  11. 29.10.17 10:29 Damiano(S)

    Najlepiej bedzie jak my Ciebie sie pozbedziemy dyro ;)

  12. 28.10.17 23:11 Damiano(S)

    Do Dyrektor OKS 1945... Wez Ty zmien juz plyte bo chyba od bardzo dluzszego czasu musiala Ci sie zaciac... Nie wierze co czytam ile razy to jeszcze uslyszymy od takiego glaba jak Ty ;)

  13. 27.10.17 14:29 Damiano(S)

    Pilkarzyki maja wlasnie trening ;)

Ocena komentarzy użytkownika

13   44   22.81%

Damiano(S) na Forum Kibiców

Zarejestrowany: 06.06.11 23:03

Postów na forum: 0

Zobacz profil użytkownika