Artykuł

Okocimki KS Brzesko - Stomil Olsztyn 5:0, fot. Marcin Łuziński

Okocimki KS Brzesko - Stomil Olsztyn 5:0, fot. Marcin Łuziński

Brzesko - 23 września 2011 r., godz. 17:00

Brzeska lekcja pokory. Stomil przegrał 0:5!

23.09.11 17:55   em   52  

Okocimski KS Brzesko skompromitował piłkarzy Stomilu Olsztyn. "Biało-niebiescy" ulegli rywalom aż 0:5 (0:2). Nie ma żadnego wytłumaczenia na fatalną postawę podopiecznych Zbigniewa Kaczmarka.

Trzy bramki dla "Piwoszy" strzelił Paweł Smółka, po jednej dołożyli: Michał Oświęcimka oraz Piotr Darmochwał.

- Rozegraliśmy słabe spotkanie i byliśmy tego dnia zdecydowanie słabszym zespołem - ocenia mecz Kaczmarek. I dodaje: - To nasz najsłabszy mecz w sezonie. Trzeba szybko przeanalizować ten mecz na chłodno i wyciągnąć wnioski, bo w meczu z Widzewem nie możemy dopuścić do kompromitacji - mówi na sam koniec Kaczmarek, trener Stomilu.

Stomil nadal jest wiceliderem II ligi. Podopieczni Zbigeniwa Kaczmarka zgromadzili dotąd 20 punktów i mają ujemny bilans bramkowy: 14-16.

Więcej informacji o meczu:

Tagi: Stomil Olsztyn, Okocimski KS Brzesko, Brzesko, II liga


Komentarze

  1. 24.09.11 13:41 KtosKcies

    Jak dzisiaj zerknąłem na newsa i temat "0:5" myślałem, że to jakieś żarty... "trochę" lipa... nie ma co! Patrząc na nieco obszerniejszą relacje na stronie rywala: http://okocimski.com/okocimski-nokautuje-wicelidera to można się cieszyć, że było "tylko" 0:5. No coś jest ewidentnie nie tak !!!

  2. 24.09.11 08:04 Markus

    a i jeszcze jedno najważniejsze :) CH** z wynikami OKS jesteśmy z WAMI :)

  3. 24.09.11 07:54 Markus

    Zimny prysznic czasem sie bardzo przydaje :) Nic sie nie stało OKS nic sie nie stało !!!!! Gramy dalej

  4. 23.09.11 22:46 PITER-STOMIL

    szkoda że takie baty ale może przyda się taki zimny prysznic.. Teraz sprężyć sie na Widzew i powalczyć w środe..

  5. 23.09.11 22:38 F.R.T.

    oby ten dzisiejszy wynik był "pod Widzew"...

  6. 23.09.11 21:37 Rocky

    wicelider z ujemnym bilansem bramkowym hehehe dobre

  7. 23.09.11 20:09 ebk

    tak to jest jak się po 3 wygranych meczach jaracie to później baty lecą może to pomoże i na Widzew się zepniemy, aby porażka nie załamała SPW

  8. 23.09.11 19:47 S.M.P.

    no widzę forma na Widzew zwyżkuje... WSTYD :/

  9. 23.09.11 19:01 (S)ilva

    Zrobiłem wielkie oczy, gdy zobaczyłem wynik... no, ale cóż takie życie, nie ma co się załamywać. Szkoda tylko, że stało się to akurat przed meczem z Widzewem, ale może paradoksalnie to być dobre, bo będzie ogromna chęć rehabilitacji.. co do kolegi, który wypowiadał się za temat gry Tunkiewicza i Łysiak w tym meczu. Byłeś w Brzesku, widziałeś ich? No chyba nie. Także nie oceniaj.

  10. 23.09.11 18:36 weahty

    oj tam oj tam takie wpadki sie zdarzaja chlopaki sie oszczedzali na widzew szkoda ze troche za bardzo

  11. 23.09.11 18:32 Jalok

    Dobra, wynik jest żenujący, ale ludzie nie ma co się załamywać... Jakbyśmy przegrali 0-1 czy 0-5 to i tak traci się tylko 3 pkty... przed nami jeszcze wiele spotkań !! Nie można się podłamywać, chociaż dzisiejsza porażka boli aż nadto. Teraz trzeba myśleć tylko o meczu z Widzewem.

  12. 23.09.11 18:31 gumek_7

    Potraktujmy to jako wypadek przy pracy i dalej gramy swoje.

  13. 23.09.11 18:27 Prowokator

    ja pierdole czy zamiast normalnego składu grał rocznik 99? I to bez urazy dla naszych juniorów. co za żal, chyba trzeba pójść na rozmowę wychowaczo-motywacyjną przed meczem z Widzewem...

  14. 23.09.11 18:24 obserwator1985

    Nie wierzę że wynik odzwierciedla różnicę klas między zespołami. Chyba nasi piłkarze przeszli obok meczu...

  15. 23.09.11 18:19 Kamas

    hehe niezle hehe Widzew dyszka hehehe

  16. 23.09.11 18:00 nychuu

    Z Widzewem najlepiej niech zaparkują autobus w polu karnym, bo z taką "grą" może się skończyć wynikiem dwu liczbowym.

  17. 23.09.11 17:59 HesaifSPW

    Po zwycięstwie dumni Po porażce Wierni Po(S)dro dla prawdziwych !!!

  18. 23.09.11 17:56 bartek85

    wynik nie jest dobry ale po co sie spinać jak nie jest koniec rozgrywek

  19. 23.09.11 17:56 nychuu

    Żenada. Dalej będziecie bronić "piłkarskich profesorów" Łysiaka i Tunkiewicza ?!

  20. 23.09.11 17:48 Pawelloo2399

    pierwsza liga pierwsza liga OKS

  21. 23.09.11 17:48 kuba_koks

    a to jeszcze nie koniec

  22. 23.09.11 17:47 mazinho

    Ten zaspół nie zasługuje na awans !!! 1 ligowiec nie przegrywa różnicą pięciu bramek

  23. 23.09.11 17:45 fifek

    5:0..... kurwa mać :(

  24. 23.09.11 17:44 lyssy88

    mozna zmienic 3 zawodnikow i czwartego mlodziezowca wiec wszystko normalnie

  25. 23.09.11 17:44 czerkasow

    5:0.

  26. 23.09.11 17:39 Uns Majki25

    bez kitu 4 zmiany hehe

  27. 23.09.11 17:38 mazinho

    http://www.okocimski.com/live/ okocimski miał 4 zmiany zobaczcie

  28. 23.09.11 17:33 mazinho

    no bez jaj co to ma być?? , rozumiem że można przegrać mecz ale w taki sposób ;/

  29. 23.09.11 17:32 fifek

    to sa jakieś jaja....;/

  30. 23.09.11 17:30 Jalok

    ja pierdziele, co za żenada

  31. 23.09.11 17:30 ST0MIL

    4 : 0

  32. 23.09.11 17:22 Tiger

    po meczu, lipa, z relacji wynika, że słabo to wygląda w naszym wykonaniu

  33. 23.09.11 17:15 kuba_koks

    Jak widac te spiewanie 1 liga 1liga zle na nich dziala.

  34. 23.09.11 17:12 mazinho

    3:0 ;/ już nic nie zrobimy

  35. 23.09.11 17:12 ST0MIL

    3:0 ...

  36. 23.09.11 17:12 ms1998

    brawo 3:0 /:

  37. 23.09.11 16:57 ms1998

    http://www.okocimski.com/live/ minuta po minucie

  38. 23.09.11 16:45 HesaifSPW

    Mam na dzieje,że ten mecz będzie wyglądał jak mecz z Łomżą

  39. 23.09.11 16:43 Uns Majki25

    z tej całej relacji live wynika ze nasi kopcze jak narazie nie mają nic do powiedzenia w tym meczu. Myślami chyba są na pucharowym meczu z Widzewem!!! Walczysz Stomil Walczysz!!!!

  40. 23.09.11 16:41 mazinho

    żeby remis chociaż ugrali . Tylko Stomil OKS !!!!!

  41. 23.09.11 16:41 fifek

    a miało być tak pięknie ;(

  42. 23.09.11 16:38 HesaifSPW

    2:0...

  43. 23.09.11 16:25 HesaifSPW

    Walczyć Stomil walczyć !!!

  44. 23.09.11 16:12 mazinho

    wymarzony początek ;/

  45. 23.09.11 16:07 Brasil

    Niestety 0:1, druga minuta...

  46. 23.09.11 15:58 kuba_koks

    tunkiewicz w pierwszym skladzie

  47. 22.09.11 23:19 F.R.T.

    nie wiem czy PP nie jest teraz ważniejszy... punkty w lidze będzie czas nałapać a i awansować można również z drugiego miejsca...PIERWSZA LIGA...PIERWSZA LIGA...O !! K !! S !!

  48. 22.09.11 21:40 knicks

    Obyśmy mogli zaśpiewać w środę "mamy lidera, oks mamy lidera"

  49. 22.09.11 21:26 tommy1976

    w takim meczu nie wazny jest styl, liczą się tylko punkty i oby one pojechały do Olsztyna...

  50. 22.09.11 20:06 Kleofas

    Psychicznie to oni jak są zmobilizowani w końcu są zawodowcami. Nie ma co gdybać po prostu trzeba zagrać dobry mecz i postarać się strzelić jedną bramkę więcej niż przeciwnik ot cała filozofia. Ruch należy teraz do piłkarzy.

  51. 22.09.11 19:58 Nagorkowiec

    Chłopaki muszą się zmobilizować psychicznie i piłkarsko! Bo jak pokona ich OKS to będzie trudno z Widzewem, ale nie liczy się PP, teraz tylko koncetrować się na lidze. Oby nie było kontuzji już więcej.

  52. 22.09.11 19:08 Kupa619

    Walczyć Stomil walczyć powodzenia mam nadzieję ze 3 pkt przywędrują do Olsztyna.^^

Dodaj swój komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz. Zaloguj się tutaj.


Zostań fanem

...i bądź na bieżąco!