Logo fundacji Siepomaga będzie widoczne na koszulkach Stomilu Olsztyn podczas rundy wiosennej I ligi.
- Z uwagi na brak sponsora strategicznego – przekazujemy miejsce na meczowych koszulkach, aby wspierać najbardziej potrzebujących! Piłkarze Stomilu Olsztyn będą bezinteresownie promować zbiórki prowadzone na platformie Siepomaga.pl - czytamy na oficjalnej stronie klubu.
Do podpisania umowy doszło 15 lutego 2022 roku, a ogłoszenie tego faktu doszło podczas prezentacji piłkarzy Stomilu w kinie Helios. - Wiemy jaką mamy sytuację budżetową i jak bardzo potrzebujemy wsparcia w kolejnym sezonie - mówi Arkadiusz Tymiński, prezes Stomilu. - Uznaliśmy jednak, że jeżeli my nie możemy otrzymać pomocy dla klubu i czekamy ciągle na sponsora strategicznego, to możemy nasze wolne miejsce na koszulkach wykorzystać na zrobienie czegoś dobrego, co może pomóc innym osobom. Porównywanie tego do UNICEF-u na koszulkach Barcelony jest może górnolotne, ale ogromnie się cieszymy, że razem będziemy organizować promocję zbiórek Siepomaga.pl.
- To wyjątkowa współpraca - mówi Agnieszka Nowik, Wiceprezes Fundacji Siepomaga. - Łączymy siły, by razem promować dobroczynność wśród tysięcy kibiców i sympatyków piłki nożnej, m.in. poprzez okołomeczowe akcje wspierające zbiórki dla naszych podopiecznych z regionu Warmii i Mazur.
Umowa na ten moment będzie ważna do końca czerwca 2022 roku.
20.02.22 16:07 Dawid Miszczak
Przychodżmy na mecze to będą sponsorzy. Puste trybuny budzą negatywne myśli u sponsorów co do sensu bycia sponsorem. Do klubu sto powinien dołączy kibic, prawdziwy fanatyk.
20.02.22 14:48 Bart
Cale zycie można tak przejęczeć i nic nie zrobic:) w zoraj pandemia, dzis kryzys jutro Ukraina a pojutrze Tusk pozniej Olsztyn i kibice tak mozna w kolo Macieju a jednak wiekszosc firm sie rozwija dalej,
20.02.22 14:45 Bart
Wymowki zawsze sie znajda to pandemia to kryzys to nowy lad. Jednak to tylko u nas nie ma zadnego sponsora od 8 miesiecy taka rekomendacja jest wystarczajaca. Notabene Zachecam do pomagania nie boli a moze dziecku zycie uratowac
20.02.22 14:36 tomaso
Bart, nie sztuka sprzedać miejsce. Tylko że to jednak jest logo najważniejsze na koszulce, w związku z tym i pieniądze są niemałe do zapłacenia przez firmę. Może ktoś przypomni, ile płaciły Budimex czy GW, ale jestem pewien, że miejsce na koszulce Stomilu to na rundę wydatek minimum 300 000 zł. Przy mizerii klubowej i sytuacji na rynku dla firm po 1.01 nie dziwię się, że nie ma chętnych. W dobie kryzysu na początek tniesz miękkie wydatki, m.in. na reklamę
20.02.22 14:33 Bart
https://www.siepomaga.pl/lila-sma Zachecam do pomagania nie boli a moze dziecku zycie uratowac
20.02.22 14:32 Bart
Fajna inicjatywa, co nie zmienia ze glowne miejsce rekalmowe dalej jest wolne i ta indolencja zarzadu az boli zeby przez 8 miesiecy sponsora zadnego nie ogarnac, moze na szkolenie do wp powinien P.Branski wszystkich wziac bo tam na stronie prawoe same reklamy. A u nas pol brakuje.
20.02.22 14:10 barakuda
Brawo