FCBartąg - komentarze (21 w ostatnich trzech miesiącach)

  1. 24.09.21 13:36 FCBartąg

    Brański uważa, że to jego prywatny klub i to samo uważa jego prokurent, oznajmiający, że kibice nie mają prawa głosu. Chyba wszyscy zapominają, że walne zgromadzenie stowarzyszenia OKS Stomil Olsztyn, głosami w większości kibiców, zgodziło się na przekształcenie klubu w spółke akcyjną, gdyż miało to zapewnić prywatnego sponsora i rozwój klubu na wielu płaszczyznach. Nowy właściciel nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, a kibice zostali oszukani. To jawna kradzież klubu. To jawne wypinanie się na kibiców i 76-lat tradycji.

  2. 23.09.21 22:30 FCBartąg

    Po co tak ostro o tej Pani? Przeciez w wywiadzie trzy lata temu mowila tak " szybko stwierdziłam, że masaż sportowy i praca z drużyną, to jest to co chce robić. Po zdanym egzaminie zawodowym dostałam pracę w Starcie Warlubie. Tam nauczyłam się, że praca masażystki nie polega stricte na samym masowaniu, ale również na opiece medycznej i udzielaniu pierwszej pomocy. Bardzo lubię pomagać innym i spełniam się w tym, więc myślę, że idealnie trafiłam z zawodem. Obecnie uczęszczam na kurs dietetyki i psychodietetyki. W przyszłości zamierzam się tym zająć łącząc to z treningami personalnymi." Dlatego nie miejcie do niej pretensji za to, ze zmuszaja ja fo bycia rzecznikiem. Kolejny raz. Przeciez sama mowila, ze chce byc masazysta, dietetykiem i psychodietetykiem. Taki ma zawod i pasje. W klubie pilkarskim maja takie stanowiska, wiec niech jej pozwola w koncu pracowac.

  3. 18.09.21 18:44 FCBartąg

    Rok temu przy emisji akcji, wyceniono je na podstawie wartosci spolki wynoszacej 7.7mln pln. Akcje te nie mialy w sumie wiekszej wartosci, gdyz nie dawaly prawa glosu, ani nie mozna bylo nimi handlowac. Dzis jednak sie okazuje, ze spolka jest warta 3.6mln pln, a akcje mozna odsprzedawac i glosowac nimi na walnym. Szkoda, ze rok temu tak nie potraktowano kibicow. Wtedy cala akcja z crowfundingiem mialaby sens i bylaby wiarygodna. Dzis widac sa madrzejsi, ale w zamian nie dopuszcaja kibicow do rzadzenia klubem, ustalajac pulap wejscia na 20tys pln. Klub na razie ma 3 czlonkow jak widac ale powinni dolaczyc nowi. Osobiscie gdybym wiedzial jak wygladaja obecne finanse i co planuje Branski, to bym wszedl w to. Wejscie tych Panow do klubu nie dalo jednak wiekszych pieniedzy dla klubu, gdyz widze sa to pieniadze zwrocone im po nieudanej zeszlorocznej emisji. Nalezy czekac na kolejnych czlonkow. Ps. Nie chce mi sie szukac ale pamietam kilka wypowiedzi z lipca i sierpnia gdzie pojawiala sie deklaracja, ze maja juz 30 czlonkow. Dziwilo mnie dlaczego ta liczba stoi. Dzis podano pierwszych trzech. Czy to oznacza, ze w przyszlym tygodniu dolaczy 30tu i klub dostanie zastrzyk vonajmniej 600tys pln?

  4. 04.09.21 22:39 FCBartąg

    Nie czarujcie rzeczywistosci. Z jakim silniejszym zespolem? Pierwszy sklad Wisly to 7 pillarzy rezerz z IV ligi i 4 z lawki z ostatniej kolejki. Z pierwszej jedenastki zagralo trzech. Weszli w 60min. Ogralismy czwartoligowe rezerwy Wisly wzmocnione w 60 min i tyle. Wynik w tym meczu nie mial znaczenia, wiec po co im slodzic?! No i ten temat stadionu. Powtarzam kolejny raz. W umowie miasto-Branski jest zapis, ze Stomil ma grac na tym stadionie do conajmniej 2030r. Miasto nie planuje do tego czasu budowy nowego.

  5. 28.08.21 12:14 FCBartąg

    Mierzejewski i Gikiewicz mowili latem, ze rozmawiali o tym by wrocic i pociagnac klub i to nie tylko sportowo ale tez organizacyjnie jako dzialacze. Jednak ustalili, ze bez nowego stadionu nie ma to zadnego sensu. Obecny obiekt ciagnie klub w dol i nie pozwoli na rozwoj. Pilkarze jak Dawidowicz, Biedrzycki, nie wroca. Moze tacy jak Majchrowicz, Wisniewski, Paliwoda, Zawada, Serafin, ale albo graja w lepszych warunkach, albo ich poziom jest za niski. Klub trzeba budowac od dolu. Osrodek treningowy, stadion, akademia, pierwszy zespol. Sam prawdziwy osrodek treningowy przyciagalby mlode talenty z regionu. Nowy stadion sciagalby nowych kibicow i za nimi przyszliby sponsorzy. Za nimi poeniadze, ktore bylyby na lepszych pilkarzy. U bas of zawsze jednak wszystko stoi na glowie, a kilkadziesiat milionow wydane przez ostatnie 10 lat, sie rozplynelo i nie ma obecnie po nich sladu.

  6. 28.08.21 00:36 FCBartąg

    Mikita po meczu na pytanie jak atmosfera w szatni po kolejnych porazkach, stwierdzil na wizji, ze jest bardzo dobra. Nie ze jest gesta, smutna, ciezka, sa zli, czy wkurw.... W moich druzynach po porazkach zawsze byly rozne emocje, ale nigdy nie bylo "bardzo dobrze". Smiem watpic, ze cos sie odmieni przez najblizsze dwa tygodnie. Ps. Yogi Nasz Nikita ostatnio zagral w eliminacjach do pucharow i jego ekipa o dziwo awansowala do ligii konferencji, gdzie Rakow polegl.

  7. 27.08.21 19:51 FCBartąg

    Ehh hipermagiku. Klub sie zwija juz. Ratusz sie juz zawinal, Branski zawinie po Nowym Roku. Z pilkarzy 90% ma kontrakty tylko na ten sezon. Z klubu wyrzucono juz prawie wszystkich zwiazanych z klubem, miastem czy regionem. Klub niczego juz nie robi. Nie odbyly sie obchody z okazji 75-cio lecia, nie zrobiono prezentacji druzyny, nie zorganizowano pozegnania pilkarzy bedacych w klubie symbolami. Jedynie wyszli jednego popoludnia rozdac ulotki. Szkoda tylko, ze kibice dalej patrza tylko na kolejny mecz. Nie wiedziec dlaczego wszyscy przezywaja, ze pilkarze przegrywaja w sytuacji, gdy ten sezon bardzo przypomina nasz ostatni po spadku z Eklasy, gdy tez nie mielismy glownego sponsora i gralismy w koszulkach z napisem "miejsce na reklame". Do zimy jeszcze jakos dogralismy. Na wiosne zostali tylko najwierniejsi pilkarze, ktorzy grali za darmo i jezdzili prywatnymi autami na mecze. Pozniej mielismy taki podobny sezon, ale kibice jeszcze pamietali upadek, wiec zalozyli OKS Stomilowcy na wszelki wypadek. Teraz juz mlodzi kibice nie pamietaja, a starzy sie oszukuja, ze nic sie nie stanie bo tu co drugi sezon grozi upadek, a jednak zawsze cos sie udaje, to zielony stolik, to reforma ligii, to splata dlugow przez miasto. Mnie juz trzesie za kazdym razem gdy slysze prezesa i jego bujanie w oblokach. Tu nie ma niczego w klubie, co by juz wlasciwie funkcjonowalo. Ale kibice po pierwszym zwyciestwie przymkna oko na zarzadzanie klubem. Zycie.

  8. 20.08.21 20:28 FCBartąg

    Kyniu napisales wczesniej, ze sie nie zgadzasz czesto ze mna. To tu kolejny raz sie nie zgodzisz i oczywiscie masz prawo, lecz musze wrzucic kamyczek. Dlaczego choc z Emilem jestescie blisko klubu i macie wiekszosc wiadomosci z pierwszej reki, a ten portal jest typowo kibicowskim i niezaleznym od klubu. To wiecznie pomijacie najwazniejsze kwestie i piszecie tylko o wynikach, strojach czy problemach z biletami?! My to wszystko widzimy sami. Lecz gdyby nie Kot to bysmy nigdy sie nie dowiedzieli o wielu sprawach znacznie wazniejszych. Obecnie chcialbym sie dowiedziec cos o sprawie z wtorku. Mianowicie o przetasowaniach w akademii. Marcin Wincel to nasz wychowanek. Zostal zatrudniony na prezesa w Akademii bo mial na nia plan. Kolejny Warszawiak przyszedl do klubu i zwolnil chlopaka od nas. Jak wczesniej slyszalem przekazy z klubu, to wszystkiemu co zle byli winni Olsztyniacy jak Bucholc, Skiba, Lech, Jeglinski czy Glowacki. Nigdy nie widzialem byscie ich spytali o to jak widza klub pod zarzadem Warszawskim. Bucholc jest poza Stomilem, a to byl wieloletni kapitan i powinnismy sie dowiedziec jak ocenia Branskiego, Kowalewskiego, Czereszewskiego, klub pod rzadami Lecha, sprawe z mlodziezowcami, buntem w druzynie, czystce Branskiego, odejsciu Branskiego, czy nawet jakiekolwiek podsumowanie jego slowami tych wszystkich lat w klubie. Z zewnatrz wyglada na to, ze Warszawka przejela klub i wszystko co zle zwala na miejscowych. Jak mialem wczesniej zarzuty do Bucholca czy pozostalych, tak coraz czesciej zastanawiam sie, czy ktos nie wbija klina miedzy kibicow i zawodnikow. A wy w redakcji jestescie tylko narzedziem. Moja opinie wyrazam, gdyz czuje ze trace lacznosc z tym klubem. Coraz mniej sie z nim utozsamiam. Zaczynam szukac powodu tego, gdyz wyniki mnie nie ruszaja, czyli przyczyna tkwi glebiej. Wiem Kyniu, ze mocno zawsze przezywasz kwestie bardziej ideologiczne. Jak nasza tradycje, symbole czy tozsamosc. Nie widze tego w Twoich tekstach. Nie widze tego juz w Tobie. Czy to bezsilnosc, czy juz rutyna? Dlaczego wyrzucanie z klubu z dnia na dzien naszych wychowankow nie budzi zadnego sprzeciwu, czy chocby wiekszej refleksji? Wszystko konczy sie jedynie lakonicznym komunikatem skopiowanym ze strony klubowej?

  9. 20.08.21 14:10 FCBartąg

    Zdjecie ograniczen cividowych i miejsce barazowe w tabeli spowoduja, ze bilety beda wyprzedane juz w tygodniu przed meczem. Nowy stadion to podwojenie publiki. Po awansie do eklasy mielibysmy 12-15 tys w pierwszych sezonach. Pozniej zaleznie od wynikow i tego jaki zwiazek klub by zbudowal z regionem. Miasto Grzymowicza zaklada najwczesniej powrot do tematu nowego stadionu po 2030roku. Wszystko zostalo zawarte w umowie Branskiego z miastem. Wszelkie akcje pro stadion nic nie dadza. Jak slysze, ze PO chce z namaszczeniem Grzymowicza wysunac Łukasiewicza na prezydenta, to jedynie dwie opcje nam zostaja. Albo godzimy sie z tym i czekamy na powolny spadek ligowy Stomilu po tym sezonie i bedziemy sie kopac kolejne 10 lat na Estadio daGruz gdzies w 3-4 lidze. Albo szukamy rywala politycznego z najwieksza szansa na pokonanie obecnych wladz. I dajemy mu wsparcie, ruszajac z kampania na rzecz budowy nowego stadionu. Od razu mozna wykluczyc Wypija, bo wlasnie poszedl do opozycji i nie bedzie juz kandydowac w Olsztynie. Tu trzeba szukac jakiegos lokalnego przedsiebiorcy, ktory mialby nazwisko by wygrac. Taki pierwszy z brzegu to Ireneusz Sobieski lub ktos z jego namaszczenia. Tak czy inaczej jestesmy w d... Na najblizsze lata tak sportowo jak i ze stadionem. Branski jest skluvony ze wszystkimi w miescie i nawet z Sobieskim sie nie dogaduje. Za 4 miesiace sie zawinie odprzedajac akcje za bezcen komus od nas np Sobieskiemu, badz znajdzie kogos kolejnego chetnego do zabawy z Warszawy. Ale tu nic nie ruszy do przodu. Ps. Jutro gramy na Widzewie. Kilka lat temu to byla ruina gorsza od nas, ale pokazuja ze sie ucza na bledach. Czy kiedys my zaczniemy?

  10. 19.08.21 17:47 FCBartąg

    Ktos wspominal o Łukiewskim. Wycofal sie z kandydowania do zarzadu bo dostal juz stanowisko. Ma niby byc zastepca sekretarza generalnego. Tylko, ze Sawicki wlasnie odrzucil propozycje pozostania i bedzie ktos nowy, wiec i stanowisko Łukiewskiego nie jest pewne. Ale, ze nasz Wachowski jest na wylocie, wiec moze byc tez podmianka wewnetrzna na stanowisku dyrektora rozgrywek. Tak czy inaczej Łukiewski zawija sie do Warszawy i bedziemy miec nowe wybory w WMZPN. Tylko nie mowcie o tym prokurentowi-nerwusowi, bo jeszcze zamarzy mu sie kandydowanie :)

  11. 18.08.21 21:28 FCBartąg

    W Polsce nikt nie bawi sie w PPP bo to patologiczny system, gdzie latwo o korupcje urzednikow. Stad CBA trzepie wszystkie strony gdy dochodzi juz do takiej inwestycji. I dlatego tez nikt nie chce startowac do takich przetargow.

  12. 18.08.21 16:38 FCBartąg

    Stanowski z Lesniodorskim na obiedzie w Olsztynie. Stanowski wiadomo ma swoich pilkarzy, ale Lesny bywal na poczatku zawsze przy Branskim i co za interesy ma obecnie w klubie?

  13. 18.08.21 12:07 FCBartąg

    Walbrzych, Opole, Chorzow i wiele wiele innych miast wystapily o dofinansowania z programu "Polski Lad". Dofinansowania wynosza 90% kosztow. Chorzow wnioskuje o blisko 200mln. Olsztyn kolejny raz nie wystapil o te pieniadze. Do czasu jak nie zmieni sie opcja polityczna w ratuszu, nie ma szans na budowe stadionu, a do czasu powstania nowego stadionu nie ma szans by Stomil zrobil choc jeden krok do przodu. Patrzylem na trybune honorowa i ten klub sponsorow. W meczu z Chrobrym siedzialy tam trzy osoby, teraz troche wiecej. Ale jak maja sie przedsiebiorcy z regionu garnac do klubu jak ta "loza sponsorska" jest pusta. Nawet wlasciciel ja ignoruje. Dramatycznie to wszystko wyglada. Klub jest w totalnym chaosie. Jezeli wychodza jakies informacje z klubu, to dotycza kolejnych zwolnien. Osobiscie nie patrze na wyniki, gdyz na nie zwyczajnie nie liczylem. Nowy sklad z pilkarzami z nizszych lig plus odrzuty i emeryci. Jedyny moj optymizm to trener, ktorego sam tu wymienilem juz w marcu w komentarzu, ze jest skrojony pod nas. I po trzech porazkach, czerwonej latarnii, zmianie ustawienia, nie widze jeszcze zadnej krytyki. Wszyscy wiemy w jakiej jestesmy sytuacji i w tej chwili optymizm kibicow chyba opiera sie jedynie na wiarze w trenera. Niewiele jak na profesjonalny klub, lecz odbieram to za dobra monete na przyszlosc. Ps. Trwa walne w PZPN, ogladam na YT. Idzie nowe na wielu plaszczyznach. Nasz region powinien skorzystac. Reprezentuje nas prokurent-nerwus i ciekawi mnie kto go tam wyslal. Wracaja do wladzy baronowie i powinnismy tam wysylac kogos z ich srodowiska by zalatwial sprawy. A co prokurent tam ma znaczyc, jak za 4 miesiace zniknie razem z Branskim!?

  14. 14.07.21 13:27 FCBartąg

    Wlasnie mialem pytac. Kto sie ostal w klubie w porownaniu do lipca 2020? Prezes, dyrektor sportowy, trener, trener bramkarzy, kierownik, 18 zawodnikow, kapitan, masazysta, i ostatnio nawet rzecznik karawaniarz sie zawinal. Ktore stolki sa juz obsadzone, a kogo jeszcze potrzebuja?

  15. 13.07.21 00:40 FCBartąg

    Tylko tu niech was nie kusi wyciagac jego dokonan zawodowych i programow o nim w polskiej i niemieckiej TV. Szybko ruszy do Emila po wasze IP. Tak wiec pisac tylko dobrze, albo wcale. Ja pierwszy sobie pozwole. Dobra osoba na to stanowisko. Ma doswiadczenie jak wycisnac z pilkarzy maksa, nie przeplacac za kontrakty i jeszcze wieksza czesc budzetu zostawic w klubie. Idealny prezes na kolejny ciezki sezon Stomilu. Haryzmatyczna postac, ktora zapewni nam sporo niezapomnianych wspomnien.

  16. 08.07.21 00:58 FCBartąg

    Czyli w ciagu roku trzech kierownikow, trzech prezesow, trzech trenerow i jakichs 50ciu zawodnikow. Radze sie nie przywiazywac do obecnych nazwisk i tytulowac ich per kierownik, per prezes, per trener. Po odejsciu wlasciciela za kolejny rok bedziemy juz 2 trenerow i prezesow dalej, a obecne nazwiska juz wiekszosc z nas zapomni. I nie ze sie czepiam. Pragmatyczny jestem.Ps. Rok temu wchodzilismy w nowy sezon z haslami #nowystomil i #najlepszeprzednami. Moze jakis mini konkurs na portalu na haslo przewodnie na nowy sezon?!

  17. 04.07.21 10:46 FCBartąg

    Nic tak nie podnosi poziomu jak rywalizacja. Powinni grac lepsi na danej pozycji, a nie Ci majacy uklady z dzialaczami. Jak taki mlodszy zawodnik ma sie motywowac do ciezszego trenowania, jak wie ze i tak nie zagra bo na jego pozycji gra zawodnik majacy zapewniony plac w kontrakcie. O hierarchi w druzynie powinien decydowac aspekt czysto sportowy, a nie uklady prezesow z agentami. A Fundambu jezeli przyjdzie z zapisem, ze moze wystepowac tylko w srodku pola, sprawia ze to trener ma sie dostosowac do zawodnika, gdy powinno byc odwrotnie.

  18. 04.07.21 02:16 FCBartąg

    Staniwski dzis mowil, ze Fundambu zagra w Olsztynie jezeli Stomil zbierze sklad bo z tym jest u nich ciezko przez brak kasy. I jeszcze wazny warunek, ze Fundambu ma grac w pomocy, a nie w ataku. Kasa nie ma tu znaczenia. Wyglada wiec na to, ze dla kasy tu nikt nie przychodzi, tylko klub sklada obietnice pewnego grania w pierwszej jedenastce. Ciekawe czy trener wie na co sie pisze w takiej sytuacji. Dopiero co Klepczarek sie temu sprzeciwial i wylecial razem ze wszystkimi bedacymi przeciw. Wladze jednak znow zamierzaja to robic.

  19. 04.07.21 02:04 FCBartąg

    Panie Makiel. Inne miasta dostaja dotacje na stadiony, lecz trzeba o nia wpierw wystapic. Pierwszy przyklad z brzegu to Szczecin. KOSZT INWESTYCJI 362 926 274,71 zł DOFINANSOWANIE Ministerstwo Sportu i Turystyki - 30 000 000 zł oraz Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych - 93 500 000 zł. Lodz na stadion LKS ostatnio dostala 20mln z ministerstwa. A tu kolejny cytat "Zespół do spraw opiniowania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w Ministerstwie Sportu i Turystyki, zaopiniował pozytywnie przyznanie miastu Częstochowa dofinansowanie na modernizację MSP „Raków” w wysokości 10 000 000 zł." To tylko czesc z ostatniego roku. Grzymowicz robi to z premedytacja i wszyscy znajacy miejskie realia dobrze o tym wiedza.

  20. 01.07.21 12:01 FCBartąg

    Stanowski to menadzer Fundambu, wlasnie szuka mu klubu po rozwiazaniu kontraktu z Widzewem. Ps. Emilozo. Jak klub ma focha na Bucholca, Skibe i Leszczynskiego, to czy nie byloby mozliwosci zrobienia pozegnalnego meczu przez redakcje? Rok temu odwolano obchody 75 lecia. W tym roku juz moznaby zrobic taki mecz 15 lipca by jednak kibice mogli im podziekowac. I przede wszystkim bysmy oczyscili atmosfere, bo jednak Bucholc czy Lech chyba sa traktowani zbyt surowo.

  21. 01.07.21 01:00 FCBartąg

    Nie wiem czy zauwazyliscie, ale Galat jest co chwile w Olsztynie. Wpierw jako agent Stawskiego. Nastepnego dnia jako agent Reimana. Wczoraj interesy ubijal ze Stanowskim, a dzis wszedzie slychac, ze Fundambu idzie do Stomilu. Do tego dzis Bytowia wycofala sie z rozgrywek, Galat ma tam pilkarzy. I pierwsza wiadomosc dzis, to ze Giel z Bytowii moze przyjdzie. Ten agent ma sporo fajnych pilkarzy wiec nie krytykuje na ta chwile, bo wszyscy wymienieni wygladaja na wzmocnienia. Ale juz mi sie zapala lampka po tym jak Kowalewski wzial hurtem Bytrka, Spychale i Sieranta od swojego przyjaciela. Ale on jednak jest krytykowany za takie podejscie...

FCBartąg

FCBartąg

Zarejestrowany: 07.03.20 15:42

Ocena komentarzy użytkownika

25   125   16.67%