Artykuł

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu. Fot. najlepszeprzednami.pl

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu. Fot. najlepszeprzednami.pl

Mobilizacja kibiców Stomilu w ramach sprzedaży akcji klubu! W trakcie mobilizacji zebrano już 28600 złotych!

29.09.20 20:22   em   52  

Kibice Stomilu Olsztyn postanowili zaangażować się poważniej w sprzedaż akcji naszego klubu. W środę o godz. 12 pojawiły się pierwsze wpłaty w ramach kibicowskiej mobilizacji.

Fani Stomilu Olsztyn chcą w pierwszych 10 dniach od środy (30 września) zebrać 100 tysięcy złotych z wpłat.

Od startu akcji mobilizacji z inicjatywy kibiców Stomilu Olsztyn zebrano 28 tysiące 600 złotych. Jeden z kibicó wpłacił 19 tysięcy 450 złotych. Jest to na ten moment największa wpłata od startu akcji! 

Na ten moment łącznie zebrano (7 października, godz. 08:57) 149 tysiące 475 złotych. Szczegóły jak zostać inwestorem dostępne pod adresem najlepszeprzednami.pl

Zapraszamy do wpłacania nawet najmniejszych kwot! SPW!

Patronite Zostań patronem stomil.olsztyn.pl! Doceniasz naszą pracę? Chcesz więcej ciekawych materiałów? Wspieraj nas tutaj: https://patronite.pl/stomilolsztynpl

Tagi: Stomil Olsztyn, Stomil Olsztyn - akcje, kibice


Komentarze

  1. 10.10.20 10:16 DJKS

    @zjs tu się zgodzę, że obecny Stomil to wąska grupa pasjonatów i mała grupka kibiców (jak na miasto wojewódzkie). Ale to jest pokłosie złego zarządzania klubem od wielu lat, brak zaangażowania miasta w piłkę nożną i sport w ogóle oraz brak infrastruktury sportowej w Olsztynie. I właśnie brak bazy sportowej w Olsztynie oraz brak wizji budowy stadionu jest według mnie głównym powodem faktu, że inwestorzy/sponsorzy omijają Olsztyn dużym łukiem!

  2. 10.10.20 09:53 tomaso

    @zjs, oficjalne dane podawane przez klub nijak się miały w pierwszym sezonie do liczby kibiców. Okazało się, że po pierwsze, firma H... robiła nielegalny dodruk, bilety trafiały do sprzedaży, ale kasa już nie do klubu. Biletów było sporo, bo działacze sami zachodzili w głowę, jak to możliwe, że trybuny pełne, a sprzedano 12000 wejściówek. Ponadto ochrona też wyczuła wtedy biznes i brała do ręki kasę za wpuszczenie na stadion. Sytuacja uległa poprawie po montażu kołowrotków, ale wtedy faktycznie ekstraklasa już się opatrzyła i średnia szybko spadała. Zgodzę się z Tobą, że bez wsparcia rodzimego biznesu to my z Brańskim daleko nie zajedziemy

  3. 09.10.20 22:34 zjs

    Mój drogi DJKS! Niepotrzebnie się zacietrzewiasz. Nie będziemy walczyć na roczniki , bo chodzę na mecze od wczesnych lat pięćdziesiątych. Nie wstydzę się tego bo jestem rocznik 1946. Pamiętam dobrze jak była frekwencja bo była wtedy jedną z najwyższych w lidze. Z meczy Stomilu w tamtym okresie , aż do spadku, opuściłem ku swojej rozpaczy tylko jeden mecz z Hutnikiem (2:1) w sezonie 1994/95. Trzeba się jednak trzymać faktów a nie fantazji 18/20 tys. widzów, chociaż tamtą frekwencję brałbym teraz w ciemno. Liczenie oczywiście nie było precyzyjne bo nie było kołowrotków, ale na podstawie statystyki sprzedanych biletów w sezonie 1994/95 mecze Stomilu w Olsztynie obejrzało 180 tys. widzów co daje średnią 10588 na mecz. W sezonie 1995/96 157 tys. średnia 9235 widzów, w sezonie 1996/97 110,5 tys. średnia 6500 widzów, w sezonie 1997/98 95,5 tys. średnia 5,6 widzów. W tych ostatnich sezonach były mecze po 1500 i 2500 widzów. Później tendencja była już malejąca, ale nie chce mi się dalej bawić w cyferki, chyba, że chcesz? W tym wszystkim chodzi jednak o to, że wtedy mimo takiej ilości widzów nie było szans na rozwój klubu z powodu oporu materii jak i warunków własnościowych. Skoro wtedy na podstawie o wiele większej bazy nie zbudowano silnego klubu, to jak teraz można to osiągnąć na grupie wąskiego grona pasjonatów? Kluczem jest wsparcie olsztyńskiego biznesu i zaangażowanie się miasta. Wsparcie kibiców to tylko symbol. Natomiast na środki Brańskiego nie ma co liczyć.

  4. 09.10.20 09:54 DJKS

    @zjs nic nie upiększam! To ty farmazony piszesz. Przeczytaj swój post, podajesz tam liczbę 12 tys. (w porywach). Pieprzysz głupoty chłopcze, jak byś chodził wtedy na mecze to byś widział jak był nabity stadion (przypomnę tylko, że były wtedy ławki na trybunach i wchodziło więcej ludzi niż pojemność stadionu). Zatem pojemność była zdecydowanie zaniżona! Mijasz się z prawdą @zjs.

  5. 09.10.20 06:10 czerkasow

    Był dwa razy. Tylko tyle. Jeżeli chodzi o weryfikację to na tamten czas była zaniżana frekwencja. Po to żeby kasa przeszła pod stołem.

  6. 08.10.20 21:54 SzEFoo

    zjs, a nie zdarzyło się, że stadion był nabity ponad stan w czasie ex?:) Przecież dawniej nie było takiej weryfikacji z biletami jak teraz. "Wystarczy" wybudować nowy obiekt na 12k miejsc i szybko by wróciła moda na Stomil. W Nowym Sączu właśnie jest przetarg na budowę nowego obiektu, a w Olsztynie doczekamy się może za 10lat, że coś ruszy w tym temacie.

  7. 08.10.20 21:11 zjs

    Upiększasz przeszłość drogi DJKS. Pojemność stadionu po oddaniu do użytku to 16800 miejsc siedzących w tym 3000 trybuna kryta. Na finale Pucharu Polski Legia -Jagiellonia było około 20000 ponad dopuszczalną pojemność stadionu. Na meczach Stomilu najwyższa frekwencja w meczu z Legią w 1995 1:1 , było 16000. W paru meczach było 14000. Moje 12 000 było średnią najwyższej frekwencji w sezonach 1994/5 i 1995/6, później w sezonach 96/7 ,97/8 frekwencja gwałtownie spadała do poziomów średnich które podałem. 18000 i 20000 to podają fantaści. I kto mija się z prawdą?

  8. 08.10.20 19:30 DJKS

    @zjs mijasz się z prawdą. W szczytowym okresie na mecze chodziło 16-18 tysięcy kibiców (niektóre źródła podają nawet około 20 tysięcy). Obecnie dla trzeźwo oceniającego sytuację kibica niestety nie ma ani jednego czynnika zachęcającego do zakupu akcji.

  9. 08.10.20 16:04 tomaso

    Ja uważam, że na tak nikłe zainteresowanie wpływ mają wybryki Kowalewskiego, fatalny marketing, negatywny PR i chyba jednak zbyt wysoka cena. Gdyby była możliwość kupna 1 akcji za 25 zł, a nie od razu czterech, sprzedaż paradoksalnie byłaby wyższa. Dla wielu kibiców stówa to dużo

  10. 08.10.20 13:38 czerkasow

    Kibic to nie frajer, a Mietek wpłacił. Trudno. Bawimy się za cudze - myśl przewodnia klubu.

  11. 08.10.20 13:32 zjs

    Moim zdaniem podstawowym czynnikiem jest tu głęboka nieufność. Klub pracował na to całymi latami. Przede wszystkim jest nieufność olsztyńskiego biznesu. Nie łudźmy się, że potrzebne środki można zebrać wśród fanów Stomilu. Wbrew pozorom jest to środowisko stosunkowo nieliczne. Można je mierzyć ilością widzów zarówno przed "pandemią" jak w jej trakcie. Tak było zawsze. Nawet w szczytowym okresie po awansie do ówczesnej 1 ligi i następnym sezonie 1995/6 czyli największym sukcesie klubu, widownia w porywach około 12tys widzów stopniowo malała, aż ustabilizowała się na poziomie 4-5 tys. Klub istniał nie dzięki prywatnym środkom kibiców, ale dzięki ofiarności biznesu, miasta i istniejących jeszcze firm państwowych. Stosowano nagminnie formułę żebraczego zakonu mnichów Bernardynów, W stosownym czasie pracownik klubu oblatywał zaprzyjaźnione firmy i ładował kasę do wora. Obecnie po tempie zakupu akcji widać, że wbrew naszym wyobrażeniom nie ma w Olsztynie atmosfery dla piłki nożnej a jest przecież jeszcze Warmia.

  12. 08.10.20 10:48 Jerzy Makiel

    Tyle hałasu o dobro Stomilu a tu raptem 274 osób wpłaciło ,Gdzie ta armia kibiców. Trzeba nie tylko słów ale i trochę kasy. Bez kasy nic nie będzie,

  13. 07.10.20 16:38 Mieczysław Angielczyk

    Ja bynajmniej nie ukrywam się pod pseudonimem i wielu tu myśli , że można złapać jezorem co się chce . A to co się dzieje teraz w Stomilu to czysta farsa. Jak to mówią kumacie wiedzą

  14. 06.10.20 16:24 A Ś

    Na lige mistrzow do warszawy jezdzic mial ale teraz pewnie w szaliku lecha do poznania bedzie jezdzil w miedzyczasie do bialegostoku w koszulce Sobczaka

  15. 06.10.20 16:16 SzEFoo

    To w ogóle po co chodzić na mecze? To są też pieniądze wyrzucone w błoto. Nie rozumiem tego zniechęcania do kupowania akcji.

  16. 06.10.20 15:42 Stomilek

    Cześć Mieczysław :-) Co tam u Ciebie słychać stary wąsaczu? Chodzisz na mecze? Coś Cię nie widać ostatnio.

  17. 06.10.20 15:38 Mieczysław Angielczyk

    Pieniadze w bloto

  18. 05.10.20 17:13 DJKS

    Gdyby Stomil miał tak jak kiedyś około 20 tysięcy stałych kibiców (w województwie myślę, że około 35 tysięcy) i każdy z nich wpłacił po 20-30 złotych to wystarczy policzyć jaka by się uzbierała kwota. Ale to był inny Stomil...

  19. 05.10.20 15:48 paragon

    ja bym chciał zobaczyć prawdziwą mobilizację kibiców Stomilu , tzn - niech 500 lub lepiej - 1000 osób kupi jedną akcję , wtedy widać że jest nas dużo, że jest mobilizacja. wolę więcej osób nawet za mniej, niż kilka osób z dużymi kwotami, pokażmy że Stomil ma wielu kibiców

  20. 03.10.20 20:37 D M

    ??

  21. 03.10.20 07:48 arek0311

    FC Bartąg racja 100%!

  22. 02.10.20 22:10 czerkasow

    Szacun dla gościa, ale niktvtu nie jęczy.

  23. 02.10.20 20:34 A Ś

    Skonczcie jeczec ! Szacun dla goscia!

  24. 02.10.20 18:47 SanDiego

    Wolna amerykanka, kto chce to wpłaca, jego kasa, jego sprawa. Tylko niech potem nie płacze, że to tamto siamto, obiecali, nie obiecali :)

  25. 02.10.20 18:05 tomaso

    No nie do końca dobrze. 19 450 tys. to 19 450 000. A ktoś wpłacił 19 450. Częsty błąd, ale ta suma też robi wrażenie. N

  26. 02.10.20 16:13 Łukasz_1988

    Jeod dobrze napisałem

  27. 02.10.20 16:03 jeod

    Łukasz nikt nie wpłacił 19450tyś. Ktoś wpłacił 19450. Taka mała różnica o 19 milionów z hakiem 😉

  28. 02.10.20 15:24 Łukasz_1988

    Ktoś wpłacił 19450 tys

  29. 01.10.20 21:39 czerkasow

    I ten cytat The Core działa też w drugą stronę. Bez napinki z mojej strony i pozdrawiam obu panów.

  30. 01.10.20 21:32 THE CORE

    Bartąg - no i git. I dodam tylko: "Ale niech nikt mi nie mowi, ze nie jestem prawdziwym Stomilowcem, bo nie ide slepo za tlumem" tych, którzy bojkotują zakup akcji. Ja kupiłem i nie jestem gorszym Stomilowcem niż Ty. Pzdr.

  31. 01.10.20 20:13 czerkasow

    Ukłony dla Pana poniżej - lepiej nikt nie napisze.

  32. 01.10.20 19:59 FCBartąg

    Pozwalalem sobie na wpisy z argumentami przeciw dawaniu multimilionerowi Branskiemu pieniedzy na zabawe swoja zabawka w imie jakis wyzszych celow, jak udowodnienie, ze jest sie prawdziwym Stomilowcem. Nie oddaje mu pieniedzy, bo nic z tego nie ma. Nie sa to prawdziwe akcje. Ich cena jest z kosmosu. Cele jakie maja byc zrealizowane za nie sa smieszne (zakup napastnika, zakup dzialki pod boiska). Ze sprawozdania za 2019 rok wynika, ze Branski wyjal z klubu kazda dotychczas wlozona zlotowke. Klub po podwyzszeniu kapitalu ma akcje warte 5pln/szt, a cegielki wycenil za 25pln/szt. Gdyby znow pilkarze glosowali to bym im wplacil cegielke, ale obecnie nie widze powodu. Do tego wszystkiego w klibie wciaz siedzi karawaniarz/rzecznik prasowy nazywajacy kibicow psami, oraz Krolikowski ktoremu audyt Galerii Warminskiej udowodnil, ze za klubowe pieniadze naprawial prywatne auto i wystawial lewe faktury na cukierki za 2000pln. Przeciez dlatego min. Galeria zerwala po 2 latach kontrakt na 10mln pln wyplacajac tylko 4mln pln. Widac innym to nie przeszkadza i dobrze. Bo klub zyska na waszych pieniadzach. Ale niech nikt mi nie mowi, ze nie jestem prawdziwym Stomilowcem, bo nie ide slepo za tlumem. Za duzo dzialaczy/dymaczy przezylem w Stomilu przez 30 lat, by tak latwo dac sie skubac. Niech Branski udowodni ze klub ma wizje i idzie ku lepszemu. Na te chwile to na razie walczy o normalnasc. A to dopiero podloga w tej lidze. Dla mnie to zdecydowanie za malo.

  33. 01.10.20 16:30 Redaktor

    Emilozo źle to przedstawił. Jeden z aktywnych kibiców Stomilu wyszedł z inicjatywą promowania tej akcji, uzyskał poparcie reszty kibicowskiego środowiska i tak oto pojawił się ten news. Kto może niech wspiera i tyle. Jak ktoś nie widzi w tym sensu to niech zachowa te przemyślenia dla siebie i nie zniechęca innych kibiców Stomilu do wpłat na klub. Dziękuję za uwagę.

  34. 01.10.20 13:59 tomaso

    Eksprezes Borkowski napisał na FB, że 25.09 odbyło się walne zgromadzenie akcjonariuszy Stomilu. On na nim nie był, przewodniczącym WZA był Królik... Normalnie tajne przez poufne rzeczy dzieją się w klubie

  35. 01.10.20 12:09 Emilozo

    Jeden z kibiców Stomilu postanowił sam z siebie popromować sprzedaż akcji, poprosił mnie o napisanie o tym na stronie, nie widziałem problemu. Sam namawia znajomych, firmy, efekty pewnie wkrótce. Oczywiście chodzi o kupowanie akcji klubu na stronie akcji, to akurat jest logiczne.

  36. 01.10.20 10:43 nor

    @tomaso - dokładnie. Gdzieś, ktoś, coś... I nie bardzo wiadomo, o co kaman. Czy jest jakaś oddzielna zbiórka, czy chodzi o bezpośrednie wsparcie klubowej sprzedaży akcji? Prośba o wyjaśnienie.

  37. 01.10.20 08:54 tomaso

    Dziwny ten artykuł. Ktoś coś gdzieś usłyszał, ale nikt, poza autorem, nie wie, o co chodzi. Na FB akcję promuje np. Hutnik Kraków. Po liczbie inwestorów nie widać tego szturmu na akcje.

  38. 30.09.20 17:44 Wiktor69

    @czerkasow nie mam pretensji.Pozdrawiam

  39. 30.09.20 17:11 czerkasow

    Do zarządu nikt mnie nie zaproponował.😁 Może masz trochę racji że może niezbyt stonowane mam wypowiedzi, ale czasami się inaczej nie da.

  40. 30.09.20 17:07 Wiktor69

    @czerkasow ja tam żadnym psychologiem nie jestem.Poprostu wydaje mi się, że czasem Cię za bardzo ponosi.Nie mam zamiaru się z Tobą kłócić, Ani obrazac.Jesli nie masz zamiaru kupować akcji to nie kupuj!A może Ty chcesz do zarządu?Mądrego warto posłuchać!

  41. 30.09.20 16:34 czerkasow

    I nie widzę przyszłości przy połowie rady nadzorczej. Specjalnie nie podaję nazwisk, żeby Emil nie.miał fo mnie znów pretensji - ale co poniektórzy wiedzą o kogo mi chodzi. Jeszcze brakuje pozbycia się trzech osób, ale to już Kot tylko o nich zdaje sobie sprawę.

  42. 30.09.20 16:31 czerkasow

    Tak na poważnie. Kupujcie sobie akcje. Cały czas twierdzę że jednak jest to błąd. Jeszcze raz podkreślam - jestem takim samym kibicem jak Wiktor i The Core pomimo że nie kupiłem akcji, a z wpisu Wiktora wynika że jestem gorszego sortu.

  43. 30.09.20 16:26 czerkasow

    Tak kibicuję Legii😁 Wiktor domorosły psycholog.

  44. 30.09.20 15:44 Wiktor69

    @czerkasow a komu kibicujesz?Z twoich przekazów wynika ,że nie konieczne Stomilu?Mylę się?Określ się jak możesz?Jeśli jesteś kibicem naszej dumy to sorki.Czasem się zastanawiam co tu robia osoby,którym nigdy nic nie pasuje?

  45. 30.09.20 14:57 THE CORE

    @czerkasow - Myślałeś że kibice Stomilu sa jednością? A jak się, między innymi ze mną, spierałeś nt. akcji w komentarzach pod innym artykułem to widziałeś, że nie wszyscy podzielają Twoje zdanie. Czyli nie uważałeś nas za kibiców Stomilu? Dobrze wiedzieć... Mimo wszystko, pozdrawiam.

  46. 30.09.20 11:23 czerkasow

    Ależ żeś się mnie uczepił. Kupuj, kupuj ile wlezie, dom zastaw, ale kupuj.

  47. 30.09.20 10:59 Mieczysław Korzeniewski

    Czerkasow niechcesz nie kupuj ia czy to da coś to się okaże ja mam nadzieje i chyba ci kturzy kupili albo maja kupić akcje tez ja maja

  48. 30.09.20 10:36 czerkasow

    Myślałem że kibice Stomilu są jednością. A tu się okazuje że to kilka grup jest. I tak gówno da sprzedaż akcji.

  49. 29.09.20 22:11 chodi

    Super!

  50. 29.09.20 21:25 barakuda

    Fajnie.osobiscie poczekam z tym jeszcze

  51. 29.09.20 21:22 DJKS

    Ja również. Co to za akcja i jakie grono kibiców tak się nagle zmobilizowało?

  52. 29.09.20 20:55 jeod

    Poproszę o więcej szczegółów co do tej mobilizacji. Jak do tego doszło?

Redakcja stomil.olsztyn.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie stomil.olsztyn.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników.

Dodaj swój komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz. Zaloguj się tutaj.


Zostań fanem

...i bądź na bieżąco!