Artykuł

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu. Fot. pixabay.com

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu. Fot. pixabay.com

Stomil bez finansowego wsparcia miasta?!

25.04.22 17:41   em   105  

Na oficjalnej stronie pojawiła się niepokojąca informacja na temat finansowania klubu. Wszystko wskazuje na to, że w najbliższym czasie Stomil Olsztyn SA nie może liczyć na żadne wsparcie finansowe magistratu.

Oto komunikat klubu:

"Ostatnie miesiące były czasem spotkań w ramach grupy roboczej przedstawicieli Klubu oraz Gminy Olsztyn. Bardzo przykrym jest fakt, że pomimo ustaleń, które zapadały na tychże spotkaniach, odnośnie terminów dalszych spotkań – od kilku tygodni, wszystkie próby kontaktu ze strony Klubu z przedstawicielami Miasta pozostawały bez jakiejkolwiek odpowiedzi – do wczoraj. Nie jesteśmy w stanie nawet rzetelnie podzielić się z opinią publiczną deklaracjami, które padały na tych nagrywanych spotkaniach, bo już po pierwszym spotkaniu dostaliśmy informację, że nagranie zniknęło. A takowe deklaracje padały, jak choćby wsparcie Gminy w pozyskaniu sponsorów na rzecz Klubu, pomimo że ostatecznie do ani jednego takiego spotkania nie doprowadzono. Proponowaliśmy finansowanie stypendiów dla młodych zawodników do 26 roku życia z Regionu, przykładem wielu klubów w Polsce, jak chociażby Radomiak Radom – co napotkało sprzeciw ze strony Miasta, które podkreślało, że mamy jeden z „najnowocześniejszych” modeli stypendialnych w Polsce, a który zabrania finansowania stypendiów na rzecz sportów zawodowych.

W ramach naszych spotkań przedkładaliśmy różnego typu modele finansowania klubów sportowych praktykowane w Polsce. Informowaliśmy, co możemy dawać jako Klub i Akademia w zamian, natomiast nawet przez moment nie czuliśmy zainteresowania ze strony przedstawicieli Miasta naszą ofertą. Podkreślaliśmy, że jesteśmy i chcemy być wartością dla całego Olsztyna. Głośno mówiliśmy o tym, o czym się zapomina. Ponad 70% wpływów osiąganych przez Klub jest otrzymywanych spoza Olsztyna, a następnie redystrybuowane w naszej Gminie. Dalsze bycie na zapleczu Ekstraklasy, to szansa na kolejne dwa miliony złotych w skali roku na dotacje rządowe z przeznaczeniem na infrastrukturę sportową w Olsztynie.

Po wielokroć podkreślaliśmy, że nie ma piłki nożnej na szczeblu centralnym bez wsparcia finansowego samorządu lub wsparcia w formie infrastruktury stadionowej, która ma przynajmniej znamiona porównywalnej do reszty rozwiniętych miast w Polsce.

Informowaliśmy, że powtórzenie w kolejnym sezonie budżetu opartego w dużym stopniu tylko i wyłącznie na wpływach od inwestora Stomilu – Pana Michała Brańskiego, jego gwarancjach finansowych, a także środkach od sponsorów Klubu jest nierealne. Michał Brański wielokrotnie powtarzał, że potrzebuje ze strony Gminy partnera, z którym będzie mógł zapewnić byt największemu Klubowi w Regionie. Dochodziły do nas informacje, że wielu obecnych, lokalnych sponsorów Klubu uzależnia swoje wsparcie na rzecz Stomilu od dalszego zaangażowania Gminy w działalność Klubu, chociażby w ramach działań promocyjnych Gminy i ekwiwalentów reklamowych, które rok do roku otrzymuje ze strony Stomilu OLSZTYN, o czym również przedstawiciele Gminy byli informowani.

Informowaliśmy również, że to co zabija Stomil, to permanentny brak stabilności, możliwości zaplanowania budżetu w oparciu o przewidywalne wpływy z tytułu działań na rzecz Olsztyna – dziś już wiemy, że są one przewidywalne i na dziś wynoszą 33 000 złotych w ramach środków otrzymanych z Gminy na rzecz naszej Akademii, prawdopodobnie największej Akademii Sportowej w województwie. Akademii, która mogła stabilnie funkcjonować w roku ubiegłym tylko i wyłącznie dzięki wsparciu ze strony Stomil Olsztyn S.A., a w roku bieżącym dzięki wsparciu Grupy Orlen. Dodatkowo Pan Prezydent Piotr Grzymowicz wstępnie zapowiedział na dzisiejszym posiedzeniu Komisji Budżetu i Finansów wsparcie Akademii Stomilu kwotą 200 000 złotych brutto, co ma zostać przyjęte Uchwałą Rady Miasta na czerwcowym posiedzeniu. Niestety środki te będą stanowiły ekwiwalent pieniężny, który w Polsce otrzymują Kluby na czwartym i piątym szczeblu rozgrywkowym w Polsce i mają być przyznane już po utworzeniu budżetu i kompletowaniu składu na kolejny sezon.

Niestety, wielokrotna walka, której podejmowaliśmy się w ramach walki o finansowanie Klubu, miała znamiona walki o jałmużnę i co naturalne wywoływała zmęczenie u wielu mieszkańców Olsztyna. Musieliśmy tak jednak czynić, bo nigdy wzorem innych miast w Polsce, nie tworzono nam perspektyw i warunków do tego, abyśmy czuli, że jesteśmy istotnym elementem strategii miasta.

Pomimo informacji, które otrzymaliśmy, głęboko wierzymy, że zbierze się grupa radnych, która zawalczy na najbliższym posiedzeniu Rady Miasta o przyszłość dla Stomilu, zwłaszcza, że już na etapie uchwalania budżetu w 2021 r. dochodziły do nas informacje, że część radnych nie ma świadomości, że w uchwalanym budżecie zabraknie miejsca dla „Dumy Warmii”. Mamy ostatni moment, by ten stan rzeczy zmienić i realizować w ramach działalności miasta potrzeby różnych grup społecznych w Olsztynie, również tych, które żywo zainteresowane są piłką nożną i sportem w naszym mieście.

Wierzymy, że najbliższe dni będą czasem wspólnej mobilizacji wszystkich tych, którym los Klubu jest bliski."

- - -

Sesja rady miasta zaplanowana jest na najbliższą środę - 27 kwietnia.

Patronite Zostań patronem stomil.olsztyn.pl! Doceniasz naszą pracę? Chcesz więcej ciekawych materiałów? Wspieraj nas tutaj: https://patronite.pl/stomilolsztynpl

Tagi: Stomil Olsztyn


Komentarze

  1. 27.04.22 05:34 czerkasow

    Już widzę jak będziemy się martwić kosztami wynajmu po wybudowaniu stadionu, jak teraz jest płacz że OSiR za duże bierze. Akurat ja słonecznika nie lubię. Ciągłe piszesz że od IV ligi zaczynamy. A ja się pytam skąd u ciebie aż taki optymizm? Najlepiej będzie jak Brański odda nawet za darmo akcje komukolwiek, bo nawet on jak i jego nilominanci widać nie fajka rady😁. Miasto też niech nie będzie miało akcji i niech Stomil sobie sam radzi. Tak jak wiele klubów w Polsce daje sobie radę w gorszym warunkach z podobną infrastrukturą. Ale pieśń, która przedstawiłem też jest wersja optymisty. Nic nie zrobisz, tak jak ja, poza pisaniem komentarzy, bo jak większościowy udziałowiec będzie chciał zamknąć spółkę, tym samym wycofując klub z rozgrywek, to tak będzie. Jeszcze raz podkreślam, jeżeli nie będzie SA, można grać od czwartej ligi z stowarzyszeniem, które jest w spółce, ale ono ma poblokowane konta przez komorników, zatem jest bankrutem. Już widzę jak TorroRosso działa w klubie społecznie od b-klasy😁

  2. 27.04.22 00:20 Bart

    ok

  3. 27.04.22 00:17 TorroRosso

    My tez kiedyś byliśmy i co Poznań ma stadion , Nowy Sącz nie jest miastem wojewódzkim . Ale działaj , ucz i wspieraj swoją elokwencją na temat prowadzenia klubu

  4. 27.04.22 00:09 Bart

    bo jak narazie klub się nie rozwija ba nie stoi w miejscu a cofa sie

  5. 27.04.22 00:05 Bart

    ja nie mówie ze Brański ma odchodzić ale majac ludzi którzy nie potrafia nic wykonać przez 3 lata ich się wymienia i próbuje dalej. Jak narazie widać brak chęci (może komptenecji) na takie zmiany tak samo jak i oglądania już swojej drużyny na stadionie

  6. 27.04.22 00:01 Bart

    Torro wychodzac z takiego założenia ze to nierozłaczne tematy i nie moga funkcjonować bez siebie to nie ma sensu nic robić. To jakim cudem Sandecja, Warta w ekstraklasie była i jakoś funkcjonują lepiej od Nas? jak dla mnie po pierwsze i podstawa dobrze funkcjonujacy klub organizacyjnie i z podstawa własną finansowa budżetu powiedzmy w 75% wtedy po drugie dochodzi z miasta kasa za np. promocję miasta a po trzecie stadion to bonus do tego pierwszego a tutaj biorą się do tego od dupy strony i w tragiczny sposób.

  7. 26.04.22 23:58 TorroRosso

    Bart dlatego pisałem będziesz miał szanse od 4 ligi , masz swoja bolesna odpowiedź . Jestem tego prawie pewien . Kto tu przyjdzie bądźmy realistami

  8. 26.04.22 23:54 Bart

    Torro dlatego właśnie piszemy bo pora żeby w klubie wzieli sie za pracę, na to nie ma nigdy złego momentu. Jak maja siedzieć i okopywać się w oświadczeniach tak jak pisze to może lepiej dziś juz zrezygnować i każdy wie na czym stoi taka jest bolesna prawda.

  9. 26.04.22 23:50 TorroRosso

    Bart stadion , finansowanie i klub to trzy nierozłączne elementy . To jest ten temat

  10. 26.04.22 23:47 TorroRosso

    Bart następne miesiące nic nie przyniosą , każdy się okopał w swoich postulatach i tyle . Dlatego tak krzyczę , że obecne narzekanie nic nie da, bo jeszcze bardziej oddala kogokolwiek . Po przeczytaniu waszych postów już nikt się nie ruszy . bo do czego .

  11. 26.04.22 23:46 Bart

    To w kwestii stadionu jesteśmy zgodni choć to nie temat tego artykułu:)

  12. 26.04.22 23:43 TorroRosso

    Kończąc ten temat , to ja nakręcam wymuszenie budowanie stadionu dla mieszkańców Olsztyna , nie zauważyłem tego postulatu w jakimkolwiek poście od RN , tylko i wyłącznie narzekali na brak finansowania klubu . Więc gadka że to zwalanie że jest źle na stadion jest totalnie nietrafione

  13. 26.04.22 23:35 Bart

    Moze 3 najblizsze miesiace przyniosa pozytywne działania klubu. Mocno w to watpie ale jak takowe beda pierwszy bede klaskal. Takze zamiast ze wszystkim sie przepychac Panowie zarzadzajacy pora wziac sie do ciezkiej pracy a kibice to docenia, Ci co sie odwrocili wrócą i miasto wyjscia nie bedzie mialo dolozy cegielke do budzetu.

  14. 26.04.22 23:33 TorroRosso

    Myślę że Bart i Czerkasow siedząc na plastikowym siedzonku ze słonecznikiem w ręku , lub kiełbasa z sucha bułą , opływają w kasę posiadając nadprzeciętnie funkcjonujące firmy , bo wiedzą o biznesie praktycznie wszystko , Panowie zostało wam tylko wejść w biznes piłkarski z tą ogromną gotówka i poprowadzić perfekcyjny klub . Delikatnie namawiam wejść w super projekt Stomil Olsztyn

  15. 26.04.22 23:30 Bart

    Dzis temat stadionu jest dosc odleglym. Ale z jednym sie zgodze z czerkasowem ze zachowanie RN jest takie same jak slabego zawodnika i wymowki padal deszcz, trawa za dluga, pilka za szybka, przeciwnik przeszkadzal:) albo jak slaby pracownik zawsze milion przeszkod zamian wziac sie za robote albo powiedziec ze jest sie slabym:)

  16. 26.04.22 23:26 TorroRosso

    czerkasow śmieszny człowieku niech najpierw wybudują , wtedy będziemy się martwić kosztami wynajmu . Myślisz że bez sensu budują Uranię , bo zostawienie szkieletu z poprzedniej budowli nie nazywa się remontem jak określił to Paweł . jak nie będzie stać AZS na wynajęcie tego obiektu

  17. 26.04.22 23:21 czerkasow

    Najważniejsze jest to że Rada Nadzorcza ma na kogo zrzucić swoje błędy i zaniechania😁 Nawet jak gmina wybuduje stadion to klub chcąc grać na tym stadionie może nie wytrzymać wynajmu finansowo. Kwota dwóch milionów rocznie, taka jaka jest podawana prywatnym operatorom za wynajem Uranii po jej wybudowaniu, jest kwota realną .

  18. 26.04.22 23:20 Bart

    W kwestii stadionu chyba wszyscy jestesmy zgodni ze powinien byc

  19. 26.04.22 23:14 TorroRosso

    Bart całkowicie źle odczytujesz moje wpisy . Dla mnie na nowym stadionie może grać Warmia , lub całkowicie nowy klub olsztyński , nie interesuje mnie żaden Brański i inne Lechy . Tak jak pisałem nowy stadion to nowe możliwości

  20. 26.04.22 23:12 Bart

    Na dobry początek w czwartek sportowo pierwszy raz pozwola mi wyjsc zadowolonym z wyniku tego sobie i Wam życze:)

  21. 26.04.22 23:11 Bart

    Torro to poza uwielbieniem do klubu coś jeszcze nas łączy:) ostatnio sam pisałeś ze wolisz 4 lige i zaczac o normalność dziś front jest pro zarząd. Na dzien dzisiejszy nie wiadomo nic o planach wlasciciela czy klub wystartuje ok dostana 1mln to gdzie reszta budzetu bedzie zbudowana bo to juz powinno buc wiadome bo chyba nie lidza sie o 5mln i resztę jakos sie dokoptuje w 3 miesiące? Transparentnosc taki czesto uzywany klib od poczatku tej ery jest tylko w jednym momencie co runde a reszta ciemny kibic niech nie wie.

  22. 26.04.22 23:06 TorroRosso

    Bart to zakasaj rękawy będzie szansa od 4 ligi zorganizować klub , może uda się zaprosić jakiś potencjalnych sponsorów- naprawdę widać u Ciebie wszechwiedzę na wszelkie tematy .

  23. 26.04.22 22:56 TorroRosso

    czerkasow jednak śmieszny z ciebie gość

  24. 26.04.22 22:44 Bart

    Dodam ze era lysego i kudlatego juz minela byly trzy nastepne dzialajace tak samo tylko podpisujace sie innym Slupem:)

  25. 26.04.22 22:42 Bart

    Stadion powinien byc to nie ulega watpliwosci za zmarnotrawienie kasy za przepadajace pozwolenia odpowiedziec miasto. A w klubie powinni odpowiedziec za marnotrawienie tak samo kasy i nieudolność od 3 lat probuje nam sie wmowic ze budzet to jest prostolinijna zaleznosc tylko od miasta i stadionu o tóż nie duzo mozna zdzialac we wlasnym zakresie co nie bylo zrobione i dalej nie jest. Notabene nikt sie nie poczuwa z osob bedacych w klubie do doprowadzenia go do ruiny sportowej wizerunkowej organizacyjne wrecz dowiadujemy sie ze tam dziala wszystko poprostu zajebiscie a caly swait w kolo zle. Tak jak mowie brakuje pokory i wyciagania wnioskow z własnych bledow . Za to żyją i ludziom próbują wmowic swoja rzeczywistosc jak w wiadomościach tvp. Od lutego wlasciciel zaginal brak jakielkolwiek informacji na temat przyszlosc. Klub mial byc transparenty a jest tylko zawsze w jednej kwestii przegranych rozmow z miastem. Moze jakby wiecej rzeczy bylo transparentnych to i ludzie z regionu by wrocili do klubu z kasa aby stac sie 4 filarem budżetu? Natomiast mamy sprawe z simba gdzie nikt nic nie wie chlop 2 tygodnie nie trenuje, w zimie sprawa ze Spychala, sprawa Urbana, trzymanie na sile Adriana który jeszcze był zdziwiony ze go zwolnili:) zapytam poraz kolejny jutro dostają od miasta 1mln pln i co dalej gdzie reszta?

  26. 26.04.22 22:18 czerkasow

    Są to ordynarne żebry nic tylko daj, daj i daj. Aha - czyli sukces mamy gwarantowany, że po wybudowaniu stadionu od razu Stomil awansuje do ekstraklasy, zdobędzie majstra i będzie grał w lidze mistrzów :)

  27. 26.04.22 22:01 TorroRosso

    Bo wtedy ruszymy się do przodu niezależnie czy z Brańskim czy innym piździańskim

  28. 26.04.22 21:56 TorroRosso

    Oczywiście Olsztyniak nie widzę niczego żebraczego i niestosownego w tym że miasto powinno wybudować stadion , Niech w dupę sobie wsadzą finansowe wspieranie sportu w Olsztynie - niech tylko wreszcie zaczną budować infrastrukturę , jak w każdym porządnym mieście wojewódzkim

  29. 26.04.22 20:33 Olsztyniak58

    A za wyrzucone w błoto pieniądze za projekt stadionu miasto nie powinno być pociągnięte karnie?

  30. 26.04.22 13:59 czerkasow

    Jest tyle możliwości: a) dogadują się, b) Brański sam finansuje, c) zamykają spółkę (mogą to zrobić), ale wówczas zostaje stowarzyszenie, które jest w rama SA i ono mogłoby to dalej pociągnąć, mogłoby gdyby komornicy nie blokowali jego kont, d) Brański sprzedaje akcje: D1) przychodzi golodupiec i klub upada, D2) przychodzi szejk z Kuwejtu i jesteśmy uratowani.

  31. 26.04.22 13:06 Paweł Wilicki

    Hmm patrząc na to co się dzieje w ratuszu, kasy Stomilowi nie da. Może jakieś stypendia uda się wyszarpac? Tylko co teraz ? Jeżeli właściciel mówi odchodzę, to co dalej ? Znajdzie się dobry wujek czy zaczynamy od 4 ligi z kasą z pjsu? Bo coś tam chyba uciulamy. Jest jakiś plan B i C ?

  32. 26.04.22 13:01 waldi812

    Onegdaj czas temu 10x wysłał w świat komunikat, że opuszcza okręt, do tej pory w żadnym zakresie nie nastąpiło dementi, więc się pytam komu miasto miało dać jakiekolwiek pieniądze i przy jakiej perspektywie na przyszły sezon? Mchal Brański lubi kosza więc może tam odnajdzie utracona radość i niech zainwestuje pieniądze, najlepiej w jakiś klub NBA.

  33. 26.04.22 12:18 Bart

    teraz czeka nas już chyba tyko kolejne oświadczenie jak to z przed roku https://twitter.com/vxel/status/1394009160065376260

  34. 26.04.22 11:56 Paweł Wilicki

    KOT W punkt. Wiarygodność, dobre imię i że klub nie rozjebie kasy potencjalnych sponsorów. I tu nie chodzi o plan na pół roku czy rok tylko parę lat. Wtedy sponsorzy się znajdą, oczywiście nie sami. Trzeba do Nich podreptać i porozmawiać. Ale jeżeli będą tylko zadania Nam się należy a klub się cofa zamiast rozwoju mimo spłaty dlugow itd Były 3 lata w czasie których były piękne holenderskie tulipany, jak i litewskie pierożki plus talib z Klewek.. ehh

  35. 26.04.22 11:35 kot

    Inną kwestią jest odbudowanie wiarygodności w oczach partnerów, czyli miasta i sponsorów. Moim zdaniem to będzie wymagało czasu i pewnie kilku lat ciężkiej pracy, a widzę, że podejście na razie jest takie, że trzeba dawać na już. Od awansu do I ligi klub ciągle stoi w miejscu, a przez ostatnie trzy lata jeszcze się zwinął. To miasto ma dalej finansować zwijanie interesu? Przecież jest coraz gorzej. W blasku Stomilu nie da się ogrzać, bo Stomil nie kojarzy się ani z sukcesem, ani z dobrobytem, tylko z dziadostwem i żebractwem mimo tego, że właścicielem jest magnat biznesu medialnego, który przecież wcześniej wcale nie brał pod uwagę zdania miasta jak na przykład przy zatrudnieniu Andrzeja Królikowskiego w roli prezesa akademii, a teraz chce od miasta pieniądze, a klub co chwilę wydaje jakieś zaczepne oświadczenia. Teraz zdziwienie, że tak być nie będzie, że miasto płaci, a wy się bawicie. Jestem w ciężkim szoku. Rozjebaliśmy Stomil, ale dajcie nam jeszcze ze dwa miliony, to popróbujemy, może nam się uda.

  36. 26.04.22 11:34 Paweł Wilicki

    Plus media hehe Same grube ryby .. Dobrze napisałeś że zamiast rok temu uderzyć się w pierś i powiedzieć ZBLADZILEM. Łysy obiecał, kudłaty i następni ehh ale teraz będzie inaczej. Przyjść spotkać się z kibicami, ok covid inna forma wymiany informacji. Ale po co .. Jedzmy dalej a na koniec pójdziemy do miasta po kasę. Ehh

  37. 26.04.22 11:25 Bart

    Plus paru co bylo juz przed era 10x

  38. 26.04.22 11:24 Bart

    W grupie tych 30 sponsorow wymienionych conajmniej 10 jest bezprofitowych:)

  39. 26.04.22 11:20 Paweł Wilicki

    Bart wszystko w punkt hehe Klub aby dobrze działał i zdobywał sponsorów musi mieć...większy budżet wow Ukamienowany ? Wiesz chodziłem na Stomil już jako Kajtek, mieszkałem na ówczesnej Kaliningradzkiej. Ile razy wlazłem przez płot nie nalicze. Ale nie sądziłem że tam gdzie zawsze Nasi piłkarze taplali się w kałuży będzie ktoś chciał mnie ukamienować. @@@ Masz rację, kasa się kończy to postanowili iść do miasta. 3 lata niby rozmawiali z przedstawicielem. I nic. Planu B nie ma. Sponsorów 30 i ogłoszono wielki sukces. Dlaczego ? Ehh 30 sponsorów w ponad 3 lata.

  40. 26.04.22 10:59 Bart

    Paweł jak narazie widzę ze zmierzasz do tego że w czwartek zostaniesz na stadionie ukamienowany przez RN:)

  41. 26.04.22 10:43 Bart

    na dzień dzisiejszy dowiedzieliśmy się : 1. Klub funkcjonuje idealnie każdy zarzyna sie w robocie bo ma "biało-niebieskie serce"-tylko my się czepiamy bez sensu. 2. Klub bez miasta nie ma sensu funkcjonować dodam 95% akcji ma prywatny inwestor. 3.cały czas wracamy do tematu Pana DBK że bez stadionu nie wejdzie z cąlym szacunkiem jakby chciał mógłby drugi Raków zrobic już dawno i stadion by był albo dogadac się dlugofalową umową z miastem ze zapewnia budżet klubu po 10-20 mln w zamian dostaje stadion. Bo każdy wymaga a bez dania od siebie na początek i na tym temat zamknąć nie roztrzasac w koło Macieju. Świat nie zaczyna nie kończy się na jednym przykładzie (firmie) . Tak jak pisałem co pół roku w tym samym miejscu jest polemika a działania brak. dziś powinniśmy być w miejscu w którym miasto jakby nie dało na promocje kasy to powinno 2-3tyś ludzi iść pod ratusz w ilościach jak było w najgorszych czasach, a takie mamy lepsze czasy ze nie wiem czy 100 by poszło to samo przez siebie mówi. Nawet dumny frazes "biało niebieskie serce" został tak splamiony że szkoda gadać. Od X lat szybciej informacji się dowiesz z tego portalu niż z oficjalnej strony to samo przez siebie tłumaczy jak działa klub (notabene właściciel największy portal informacyjny w kraju), powiemy ze budżet zaś ale Ci ludzie nie są tam wolontariuszami tylko dostają za coś wypłaty. U innych widza źdźbło w oku a u siebie belki nie są wstanie dostrzec.

  42. 26.04.22 09:53 Bart

    Pokory i wyciagania wnioskow z wlasnych bledow kompletny brak.

  43. 26.04.22 09:52 Bart

    Jak dla mnie z calym szacunkiem do Pana M.Ż. Patrząc na polemikę uzdrawianie klubu powinien zaczac od odsuniecia sie od niego. Plus przez ten czas brak dlugu pozostale kwestie na minus. Klub funkcjonuje fatalnie na kazdym polu organizacyjnym, marketingowym, PRowym i sportowym. Jedyne co widzimy to tylko przepuchanki z miastem a najlepiej z kibicami. Apeluje Panie M.Ż. Zamiast dziwnych przepychanek z kibicami zaklinaniem rzeczywistości zamknijcie nam przysłowiowa gębę pokazaniem porzadnej pracy !! Wtedy i sponsorzy sie znajda, kibice wrócą i miasto doloży. A jak nie ma checi i mozliwosci to poprostu skupic sie na kibicowaniu i oddac paleczke komus innemu tylko nie kolejnemu 9 slupowi:) tutaj sie denerwujemy czesto wypowiedzi są emocjonalne ale tyle co zostało wyrzucone tutaj argumentów, pomysłów to wystarczy tylko chcieć bo samo się niestety nie zrobi. Zaraz uslysze ze wynikow sportowych nie da sie bez kasy wysokich sie nie da ale do tych czasów wyników nie było ale jak przyszedles na stadion widziales 11 zawodników gryzących trawe jedzących na dupach i walczacych i to ludzi przyciągało a nie to co mamy w tej rundzie wszystko w plecy przestane mecze bez walki i jedna bramka na własnym boisku. Chęci z 20 osobowej kadry do grania ma Tobiasz (wypożyczony z musu ) Żwir i Spychala ( dodajmy karcony zima) a gdzie reszta?

  44. 26.04.22 08:02 kot

    Żebrzyciel jednym słowem.

  45. 26.04.22 07:59 Lejtnant

    Miasto powinno dawać tyle, ile ma udziałów. Proporcjonalnie. Plus ewentualna kasa za promocję. Resztę ma dawać właściciel-żebrak.

  46. 26.04.22 07:25 Paweł Wilicki

    Koszt kopuły ? Był przetarg i wykonawca wziął a co najmniej musiał wziasc to pod uwagę robiąc wycenę. @@@ Co do pieniędzy na stadion to zgadzam się ale inne miasta wynajdują programy unijne, wojewódzkie, ministerialne i idą naprzód. Fakt że ciężko w Ol z wkładem własnym. Jednak tu postawa rządzących jest jedną. Nie budujemy, nie damy, nie mamy i tyle

  47. 25.04.22 23:02 Bart

    10x -jak właściciel naszego klubu:)

  48. 25.04.22 22:58 Paweł Wilicki

    Bart hmm dla Niego widac Radio Eska to sponsor albo Radio Olsztyn ehhh w takim Drutexie w 2020 mieli 73 firmy (w 10x mniejszym miescie od Olsztyna).

  49. 25.04.22 22:58 TorroRosso

    Ok Panowie więc wszystko wiadomo, tylko realizacji brak . Więc miłej nocy życzę i zobaczymy co się wydarzy za parę tygodni , oby wasza diagnoza braku kompetencji była tylko tą winowajcą złych rzeczy w klubie . Dobrej nocy i aby klub przetrwał.

  50. 25.04.22 22:57 Bart

    każda afera od 4 lat zawsze są te same osoby które na to pozwalają. Może te osoby powinny odejść dla uzdrowienia? idąc tym tropem wymieniania sponsorów Czerkasow tez powinien widnieć w tej tabelce jako sponsor Akademii

  51. 25.04.22 22:54 Bart

    członek RN mówi że mamy najwięcej sponsorów bo 30 i wymienia m.in. SP18, radio olsztyn, eska made in warmia& mazury, siepomaga to samo przez siebie odpowiada o poziomie rozmowy nie wiadomo czy sie śmiać czy płakać.

  52. 25.04.22 22:52 Paweł Wilicki

    Bart ano racja. Bo ktos pozwoli Adrianowi na takie zajebiste wzmocnienia zima, gierki z menago, Urbany, Reimany itd A tu taki Spychała sam przygotował sie do rundy trenujac z juniorami i pewnie sam, nie gorzej niz reszta a kto wie czy nie lepiej ? I trener w koncu bez ukladow na tym szczeblu ktory poznał kazdego pilkarza bez uprzedzen czy szufladkowania.

  53. 25.04.22 22:50 Bart

    Torro sam sie oburzałeś że jedyne działanie to danie funflom piwka na loży i tyle a korzyści dla klubu brak. nawet głupiego maila firmy z regionu nie dostały a o rozmowach zapomnij:)

  54. 25.04.22 22:49 TorroRosso

    Paweł Brański jest innym człowiekiem jak Świerczewski z Rakowa i jeszcze raz Świerczewski jest Częstochowianinem to bardzo ważne . Tak Brański próbował się zabawić i coś zrobić małym wkładem . Świerczewski łoży w klub od 6 lat to jest różnica zapału , planów i chęci . Więc na co narzekacie że Brański nie jest taki sam , a no nie jest i nie będzie, więc i klubu nie będzie .

  55. 25.04.22 22:47 Bart

    Paweł ok tylko my te odpowiedzi wiemu/ domyślamy się od ludzi postronnych nie od klubu oficjalnie. Własciel sam mówił ze chce Borussie i Red bull tylko tam wkładali prywatne peiniadze nie miejscie:) mowimy o łysym i kudłatym ale ich dwa lata już prawie nie ma bylo minęło i 3 albo 4 razy już przerabialismy to samo co oni robili bo cały czas w RN są te same osoby widocznie na to pozwalaja, albo tak samo działaja ewentualnie nie maja pojecia co robią. moze od tych ludzi powinno zaczać sie naprawianie i wtedy jest szansa na odbudowanie

  56. 25.04.22 22:47 Paweł Wilicki

    Torro Rosso a jest troche tych firm i to nie tylko w samym Olsztynie. Stomil to Duma Warmii a mecze sa w internecie i Polsacie - reklama. Bart ma racje nie slyszalem by ktokolwiek zaprosil wlascicieli firm na mecz (za free) albo pojechal porozmawiac o sponsoringu itd Ale do sponsoringu potrzeba jest czystosc, prawosc, dobry PR w klubie a u Nas ? Nederlanden, kovalonoks, łysy, jakies menago z workami z kopaczami itd itd

  57. 25.04.22 22:44 Bart

    torro pora wyjść z kompleksów regionalnych że jesteśmy gorsi niż reszta kraju. tak może było 20 lat temu nie w dzisiejszej erze tylko trzeba zmienić myślenie o sobie

  58. 25.04.22 22:41 Paweł Wilicki

    Bart prawda. Miotla, zamiesc, wymiesc wlacznie z wciaz bytujacym byłm pilkarzem. Simba ? patrzac na wypowiedz Stana to chyba cos nawywijal. Dowiemy sie kiedys. Maciek Spychala ? Jego charakterystyka nie pasowala Adrianowi, bo mial innych niby lepszych. A teraz nagle Spychała gra fajnie i tylko on gra stabilnie jak Tobiasz. Chlopak z juniorami i sam przygotowywal sie do sezonu a wg mnie wyglada swiezo i z kondycja. Urban i spolka ? A to jest wlasnie, przyjdz potrenujesz sobie, odzyjesz i pograsz za pol roku gdzies sobie. Dziwne ze ktos na to pozwolil. @@@ Torro rosso jak tez czytałem i ogladałem rep o Rakowie. Doklada ale coraz mniej i wie ze niedlugo wyjdzie na +. Ja nie wiem po co wlascicielowi Naszemu był Stomil. Moze Ty wiesz... Bo chyba nie jednak jako kolejny Red Bull czy Borussia bo to mit. Nie mi go oceniac, bo nie znam czlowieka ale zaufał nie tym ludziom (lysy i kudlaty) ale potem mogl naprostowac tą sytuacje. A tu dalej to samo ehh

  59. 25.04.22 22:40 Bart

    Kazdy w kraju mowi o Radomiaku jako patologii najwiekszego sortu z tymi stypediami a oni pisza ze tez tak chca:)

  60. 25.04.22 22:39 TorroRosso

    Bart przeceniasz nasz rodzimy biznes , nie widzę tu miejsca na biznes i na inwestowanie , jest po prostu za biednie

  61. 25.04.22 22:38 Bart

    Nor dobrze napisal Chyba wszyscy przeczuwamy, jak to się skończy… -to w jaki sposob przy tak zbudowanej atmosferze Ci ludzie chca prosperowac chyba ze liczyli na Abramowicza ze do nas przejdzie i dejmie ten kamien z nich

  62. 25.04.22 22:36 Bart

    Torro to sobie sam odpowiedziales jak nie ma Pomyslu niech odda 50-60 % akcji komus kto Ma pomysl i on zarobi i ta osoba.

  63. 25.04.22 22:35 nor

    Rację mają ci, piszący, iż wiadomo było, że miasto nie da więcej kasy. I rację mają także ci, piszący, że to psi obowiązek ratusza wspierać Stomil. Mamy pecha, bo wybory będą za ponad rok i jak napisał Chodi, trzeba dotrwać w I lub II lidze do wyboru nowego prezydenta. Szkoda tylko, że to się nie uda... Moim zdaniem Stomil miałby godnego sponsora, gdyby miał stadion godny tego miasta i I ligi. Brak stadionu to jest największy grzech zaniechania obecnego prezydenta. Obiecywał nowy obiekt od 2009 r., a w końcu postanowił wyremontować Uranię za 200 baniek, choć w innych miastach za odrobinę większą kasę budują i halę, i stadion (Sosnowiec, Katowice). Prezydent się zmieni, ale Stomil już tego nie doczeka, no może doczeka, lecz w okręgówce lub IV lidze. Finansowanie klubu w najbliższym sezonie to sprawdzian dla M. Brańskiego. Zobaczymy, czy Stomil coś jeszcze dla niego znaczy, czy jest tylko zbytecznym bagażem i problem. Chyba wszyscy przeczuwamy, jak to się skończy...

  64. 25.04.22 22:34 Bart

    Idac tym ze firm w regionie jest malo i bieda ogolnie to sam prowadze spolke znam Pare osob co tez maja firmy nie male a nigdy nawet smiesznej oferty wspolroacy nie dostali na maila tak ciezko sie odezwac tym ludziom poszukac? Poprostu nic nie jest robione i jakos to bedzie moze samo sie uda albo samosie zrobi

  65. 25.04.22 22:33 TorroRosso

    Tam jedna wlazł facet z ogromnym kapitałem urodzony w Częstochowie , a nie jak u nas jednak zblazowany warszawiak z tak jak pisałem nie do końca wykrystalizowanym pomysłem na klub

  66. 25.04.22 22:31 Bart

    Torro da sie tylko trzeba chciec i sie przykrecic przy tych firmach a nie usiasc pierdziec w stolek i liczyc ze moze smrod ich zacheci do przyjscia. W jakim ty swiecie zyjesz:) poakzesz stadion i klub nie funkcjonujacy i nagle mln same przyjda a gowno przyjdzie poza murarzem dekarzem sprzataczem ( z calym Szacunkiem dla nich bo jestem pelen podziwu)

  67. 25.04.22 22:31 Paweł Wilicki

    Torro Rosso na zapraszanie takie były prawie 4 lata i budowanie PR z Pania od masazy w klubie ehh A tu co rządy go gorzej a teraz. Zasadniczo Bart zadał fajne pyt, ze miasto da cus i co dalej ? Znow najmniejszy budzet w lidze, zbieranie pilkarzy w ostatni dzien okienka i zgrywanie w sezonie ? A w przerwie zimowej paru menago przywiezie w workach zestawy do ogrywania na pol roku.

  68. 25.04.22 22:30 TorroRosso

    Paweł czytałem jakiś czas temu wywiad z właścicielem Rakowa - wciąż dokłada i jeszcze będzie dokładał , dlatego o takiego wariata jak on strasznie trudno . Więc jak masz taką stabilizację można pracować systematycznie i spokojnie

  69. 25.04.22 22:28 Bart

    Prawda jest taka ze z tymi ludzmi w klubie i w miescie normalnosci nie bedzie. Takze tak jak pisalem zima albo p. Branski zmieni zarzad i doradcow albo dalej bedziemu w tym samym bagnie. Tylko od tego momentu nikt o szanownym wlascicielu nie slyszal a i jego odzew o swojej zabawce olsztynskiej nie pisze:) przejrzystosc dzialania klubu jest zawsze tylko jak ida po kase do miasta. A czemu nie ma informacji z klubu z jakiego powdu Simba juz nie zagra to taka dosc wazna informacj czy zeslanie Spychaly do klubu kokosa? Dziwne transfery z dupy jak Urban nie lapiacy sie nawet do grzania krzeselka na lawce?

  70. 25.04.22 22:26 TorroRosso

    Bart to zaproś tych małych przedsiębiorców na stadion i przedstaw ofertę , oglądając przy okazji jeden z najgorszych miejsc śpiewając im przy okazji Tu na razie jest ściernisko, Ale będzie San Francisco. Postaw się w tej sytuacji .

  71. 25.04.22 22:22 Bart

    Teraz czysto hipotetycznie. Miasto zmienia zdanie daje 1-1,5 mln pln a gdzie pozostale 7 albo 8zeby funkcjonowac normalnie?

  72. 25.04.22 22:21 Paweł Wilicki

    TorroRosso to spojrz na zarzadzanie i zainwestowanie w Rakow Czestochowa. Mozna ? Mozna (Obejrzyj stadion zaraz Mistrza Polski) @@@ I nie pisz mi ze nie mozna. I nie ma interesu ? JEST @@@ Tylko klub od poczatku jest zarzadzany przez wlasciwych ludzi i madrze.

  73. 25.04.22 22:20 Bart

    Przez 3 lata byly dwie drogi wchodzi zamozny wlasciciel ma zabawke doklada 10-20mln lub druga niskim kosztem buduje klub jako firme. A sie okazala trzevcia kazdy swoja rzepke poskrobie swoje przytuli a tak co pol roku dalej cos pomedzimy i jakos sie uda tak to niestety wyglada od dluzszego czasu. Sam nie raz juz narzekales w tej rundzie na dziwne zachowania klubu.

  74. 25.04.22 22:19 TorroRosso

    Czerkasow , nikt tego nie wie , lecz byłaby pewność istnienia tego projektu , obecnie rozwalenie tego gruzu pod bloki jest bardzo realne

  75. 25.04.22 22:16 Bart

    Torro ja nie mowie ze miasto nie ma wogole pomagac klubowi wrecz przeciwnie ale klib niech da cos od siebie. Bo jak narazie widze dalej twarda reka jestes za ta patologia co sie tam dzieje. Za to gdzie jestesmy po 3 latach rozliczac mozna tylko wlasciciela i zarzad to ze nawet najwierniejsi kibice nie chca wejsc do klibu sto to samo swiadczy przez siebie i to jest wina tych ludzi jak potrafia odwrocic przciwko sobie ludzi ktorzy maja dac 30 k to w jaki sposob znajda sponsora za 1-3 mln? Nie ma jednego duzego moze tak jak pisalem zima sprobowac jak w siatkowce niech maja 20 malych i koszulka wyglada jak baner reklamowy lepsze miec to niz po roku czasu dalej nic i biadoli. Kazdy zrzuca na te same argumenty miasto nie da biedny rejon nie ma firm a gowno prawda jak sie nie szuka to sami nie przyjdą i taka jest prawda.

  76. 25.04.22 22:15 czerkasow

    * pogubiłeś

  77. 25.04.22 22:13 czerkasow

    Nigdy nikt nie mówił że nowy stadion, gdyby powstał, byłby własnością klubu. Trochę pogubiłem się sam w tej ocenie.

  78. 25.04.22 22:09 TorroRosso

    Bart narzekaj ile wlezie na zarząd i na wszystko co chcesz , lecz prawda jest taka że bez kasy nie będzie klubu i tyle . Brański powiedział że sam nie będzie tego prowadził i jak miasto się nie dołoży to odpada i co mu zrobisz . Bijesz się teraz z wiatrakami . Jeszcze raz nikt nie wlezie z logicznych sponsorów do takiego bagna . Paweł naprawdę myślisz że Brański przy 24- letniej whisky , lub starszej pogada sobie z kolesiem i powie - chłopie mam fajny klub , troszkę gruz , ziemia po tym niestety nie moja tylko miasta z którym nie da się robić interesów , ale kibiców mamy super fajnie krzyczą - to co wykładasz co roku z 3- 4 bańki będzie super. Koleś na to a gdzie ten interes . Ludzie troszkę realizmu , bo jak klub miałby majątek w postaci, właśnie stadionu o wartości 40-50 mil to i sponsor by się znalazł , bo jest w co wkładać , bo jest majątek

  79. 25.04.22 22:07 Bart

    Mamy w klubie patologie kazdy to widzi kazdy mowi a na twiterku dziekuja za super prace i kawal dobrej roboty w sprawie sponsorow. Albo ja jestem ograniczony umysłowo albo Ci ludzie za takich nas maja i tak madrosc sa jedynie w stanie przekazac nam. Brak jakiegokolwiek posypania glowy popiolem. Wolalbym zeby raz ktos uczciwie wyszedl powiedzial dupy dawalismy 3 lata ale chcemy to zmienic z wami, a tu jakby Ci ludzie wytworzyli swoj swiat niczym wiadomosci ba tvp1.

  80. 25.04.22 22:06 Paweł Wilicki

    Bart Ano prawde rzeczesz. Co pare miesiecy gadka "A miasto da" "A miasto ma dac". A jak my pytamy gdzie sponsorzy czy glowny to cisza zalega. Była Galeria Warminska i zgrzyt, Był Budimex i sie skonczylo ehh @@@ Zaraz uslyszymy ze teraz klub juz bedzie dzialal przejrzyscie i bedziemy wszystko wiedzieli ehhh @@@ A to ze jak wspomniales zatrudniono ludzi od PR i marketingu, skautów itd i co ? Pare firemek ktore dzieki Bogu nieco wsparły mecze domowe (przegrane ups). @@@ Nie ma Głownego Sponsora ? coz biedny region, wlasciciel nie jest przekonujacy w wawie to miejmy 200-300 sponsorów/firm z regionu. Nie da sie ? hmm @@@ Wlasciciel czy sie pojawi ? Bardzo watpie, chyba pokazuje jak mu bardzo zalezy. @@@ Klub najpierw powinien sam wykonac porzadna robote a potem wyciagac reke do miasta. I bron Boze nie pisze ze miasto nie powino wesprzec klubu.

  81. 25.04.22 21:54 Bart

    Może w czwartek nasz szanowny wlasciciel przynajmniej na pierwszym Meczu w tej rundzie sie zjawi niech pokaze ze cos jeszcze komus zalezy na tym klubie poza nami

  82. 25.04.22 21:52 Bart

    Kazdemu chyba z nas chce sie juz rzygac ta sama spiewka co pol roku.

  83. 25.04.22 21:50 Bart

    I mamy powtórkę z rozrywki jak co pol roku. Miasto nie da miliona czy dwoch jezeli prywatna firma nie potrafi znaleźć nawet jednego sponsora, dalej placzemy miasto i miasto winne. A co zrobil zarzad przez ten czas ? Od 3 miesiecy zastanawiamy sie czy jest jeszcze wlasciciel poza tym ze na papierze, czy wystartujemy w nowym sezonie? Jak dla mnie obecni ludzie nic nie zrobili od pol roku realnego zeby poprawic stan finansow, sponsorow, marketing, czy reputacje? Ok 3 lata byl wybawicielem p. Branski tez tak uważam ale mija 3 rok zaraz bedzie 4 a staczamy sie coraz nizej przy tych ludziach zero progresu ani jakos firma ani sportowo. Od 3 miesiecy nie raz zadawalem pytanie czy na nowy sezon juz jest pomysl czy bedzie tylko przepychanka z miastem i niestety dalej jest to samo. Sposob rozmow na lini zarzad-miasto wyglada tak jakby Polska zasiadla z Putinem do negocjacji w sprawie Ukrainy. Pisalem przy poprzednich oswiadczeniach ze maja pol roku na pokazanie czegos od siebie i nie do czekalem sie. W tej chwili w klubie jest x osob pracujacych odpowiadajacych za swoja prace finanse marketing itp. Itd. A co pol roku dowiadujemy sie ze istnienie klubu zalezu tylko czy kase da Miasto lub czy rzuci troche (nie duzo) wlasiciel. Po 3 latach klub powienien tak funcjonowac ze ma wlasne finansowanie i nalezne od miasta za np. Promowanie miasta. A tu wlasne nie funkcjonuje i miejskiego nie bedzie. Smutne ale sami zarzadzajacy sa winni temu stanu rzeczy. Torro fajnie my winni zgodne z polemika zarzadu:) powiem Ci szczerze wykupilbym pakoet do klubu 100 zebym wiedzial ze ta moja kasa prywatna ciezko zarobiona, nie zostanie przejebana przez darmozjadow i ubogich w umiejętności zarządzania firma. Teraz sobie sami odpowiedziec kto jest winny za stan klub w tym momencie? Zaraz wszyscy sie oburza ale taka niestety jest prawda i nie ma co jej ukrywać moze wtedy cos sie zmieni najlepsze

  84. 25.04.22 21:44 Paweł Wilicki

    marduck hmm folwark czy nie to jednak Nasz klub. @@ Ja wciaz mam nadzieje ze jeszcze przyjdzie czas gdzie zobacze stadion (stary lub nowy) wypelniony przez kilkanascie tysiecy kibiców, doping i grajacych pilkarzy (nie mylic z kopaczami czy drewaniakami) @@ Moze tego chcial wlasciciel hmm ale niestety do tego potrzeba olsztynskiej krwi (pilkarzy), uczciwosci i szanowania kibiców. Przyszedł łysy i kudłaty i coz...uklady ukladziki ok Falstart. Ale po tym wlasciciel powinien ogarnac sie i ruszyc naprawde. @@ A tu zjedzone pieniadze z miasta (całe szczescie brak dlugów), 95% najemników, zero wprowadzania mlodych do Igo zespołu (rozumiem brak IIgo zespolu) i liczenie na kase z miasta. ehhh oki nie pisze ze NIE. Ale gdzie Ci sponsorzy ? Gdzie sponsor tytularny ? Serio nie ma wokol WP zadnego lub paru ktorych daloby sie namowic ? Ciezko uwierzyc.

  85. 25.04.22 21:30 marduck

    @chodi ale klub to jest prywatny folwark Michała Brańskiego, więc o co Ci chodzi? Ktoś robi gównoburze po raz n-ty od pół roku, a że miasto kasy nie da było wiadomo, a nie wróc 200k ma dostac akademia Stomilu ... choć z tymi zarzadzajacymi w tej akademii to jak z tymi w spółce worek bez dna

  86. 25.04.22 21:00 chodi

    Ludzie jeżeli to jest prawda to trzeba iść pod ratusz !!! Tak jak ktoś już napisał . To nie jest prywatny folwark Grzymowicza . Na drzewka daje teraz 6 mln zł !!!! Buduje Uranie za 131 mln zł a wiec nawet przez spółki zależne może wesprzeć STOMIL! Bo to jest duma tego miasta i województwa . Panie Brański , prosimy aby wytrzymać , za rok są wybory a ten jegomość nie ma szans na reelekcję i nie będzie pewnie nawet startował . Każdy inny będzie lepszy dla Stomilu i mam przeczucie że tłuste lata dopiero nadchodzą dla Olsztyna! Grzymolino OUT!!!!

  87. 25.04.22 20:50 TorroRosso

    Tak czy siak wszyscy popełnili błędy . Brański który zawierzył swojej nieomylności , i myślał że od tak założy następny biznesik w który nie za wiele trzeba będzie włożyć , a frajda będzie zajebista , plus do tego wielki pech w postaci frajerskich doradców , łysa pała i zjebany kudłacz - wszystko to przecież byli Reprezentanci Polski więc i ja bym zawierzył. Następnie My kibice chyba za szybko spuściliśmy naszego wybawiciela , bo tak go nazywaliśmy na początku , warto jednak dać niekiedy troszkę więcej od siebie nawet gdy nie wszystko idzie po naszej myśli . Następni to oczywiście nasi grajkowie z trenerami , którzy ewidentnie zjebali klimat domowych meczy pokazując się w najgorszym świetle od czasów kamienia łupanegp , co ewidentnie przełożyło się na klimat kibicowski . Na koniec to miasto które całkowicie zapomniało że w Olsztynie jest miejsce dla każdego rodzaju sportu i nie ma prawa jakiegokolwiek eliminować , jest to ich obywatelski obowiązek . Trudny moment nadszedł , bo jednak wykorzystaliśmy już wszystkie możliwości - znalezienie wybawiciela z kasa - było , miejski klub sportowy - było , to teraz pozostał tylko kibicowski klub sportowy . Więc jak nie chcieliśmy płacić za akcje jak był na to czas - nawet jak nieciekawy i źle zrobiony , to teraz będziemy płacić za klub w 4 lidze aby było cokolwiek . Jak myślicie kto najbardziej dostał po dupie ?? Warto odpowiedzieć sobie na to pytanie

  88. 25.04.22 20:44 Paweł Wilicki

    totalna nedza Urania jest remontowana a nie budowana. Co do stadionu to nie broniac betona mielismy pecha bo to był z sld a nie pis i kasy nie dostalismy. Male wsparcie w wawie i byloby. Niestety panowie z opozycji do betona sie nie udzielili i trzeba o tym pamietac. @@@ Nalezy owszem ganic betona za brak boisk z Olsztynie a RN Stomilu za brak sponsorów. Mijaja 3 lata a tu mamy fotowoltaike, auta i paru pasjonatów. @@@ W Drutexie by ratowac klub w 2020 wsparło 73 firmy. A w Olsztynie ile ? Ok. Brak przejrzystosci, dziwne ruchy łysego i kudłatego dokladnie opisane przez Czerkasowa, Kota i wielu na tych łamach potem zmiany Prezesów po zlocie nederlanden i wydrenowaniu klubu. To nie sprzyjało by ktokolwiek dał tu 5 zł i to w monecie z rybakiem. @@@ Jednak od tego jest RN + Prezes klubu by stawac na głowie, pokazywac firmom ze jestesmy, bedziemy i ze warto. @@@ Wybaczcie Panowie i Panie ale nie widze tego. Tu w Olsztynie zawsze wszyscy stawali na rzęsach by bylo oki, pilkarze orali szczekami Nasza murawe i sławne juz jeziorko na srodku. I nagle sie skonczylo... Bo mamy najemnikow z których ktos chciał zrobic...druga Borussie ehhh Ja rozumiem ze chce sie zarobic ale nie do swojej kieszeni a klubu. A tu przybyli Panowie którzy mysleli tylko o nedelanden i pakiecie zawodników @@@ Szkoda, mam nadzieje tylko iz pismo owe klubu nie jest usprawiedliwieniem dla siebie i wlasciciela ze ojej miasto nie dalo to jak mamy zyc... @@@ Nie zaprzeczam miasto powinno wesprzec, jak nie tak to inaczej. Ale Klub miał te pare lat by zdobyc sponsorów, pokazac im ze warto i trzeba. @@@ Życze wszystkim i sobie by jednak znalazł sie jakis złoty srodek, człowiek, firma który/a uwierzy w Stomil, wyczysci "szeregi" zasłuzonych i naprawde zacznie działac a nie kibice dajcie "cegłe".

  89. 25.04.22 20:21 DJKS

    'Wincyj pinindzy' na nikomu niepotrzebny OSiR i dla świty w ratuszu to na sport w mieście na pewno wystarczy... Pieniądze są tylko idą nie tam gdzie trzeba! Żenada

  90. 25.04.22 20:13 Parsifal

    Sportowo jest to najgorszy okres dla miasta, za panowania obecnego prezydenta. Niestety, nigdy nie krył się z tym, że mu ta dziedzina wisi i powiewa, więc nie liczyłbym na to, że zmieni zdanie. Zmienić to mogliśmy my, przy urnach jak był czas, a teraz to trzeba szukać innych rozwiązań. Np. Przenosiny do okręgówki. Sorry, ale ja to czarno widze.

  91. 25.04.22 20:10 totalna nędza

    Kot wszedłbyś w taki biznes z taką choćby infrastrukturą ?? Bo jednak to że miasto buduje uranię za 190 mil jest faktem , to dlaczego tyle lat nie mogli wysupłać na porządny stadion.

  92. 25.04.22 19:55 Paweł Wilicki

    KOT Niestety taka jest smutna prawda :(

  93. 25.04.22 19:45

    Grzegorz jeżeli mogę i trzeba to zawsze działam ale wszyscy muszą działać w jednym kierunku a jak widać mało chęci w ostatnim czasie

  94. 25.04.22 19:26 Kot

    Więcej oświadczeń przeciwko miastu niż znalezionych sponsorów.

  95. 25.04.22 19:10 czerkasow

    Tu nic poza pisaniem komentarzy nie da się zrobić. Jest właściciel większościowy jest i mniejszościowy i zrobią co im się żywnie podoba i będą się śmiać z kibiców tupajacymi nóżkami.

  96. 25.04.22 19:09

    Myślę że więcej.niz ty

  97. 25.04.22 19:02 grzegorz

    To zacznij działać, a nie tylko w komentarzach pierdolisz. Co zrobiłeś w realu?

  98. 25.04.22 18:59

    Innej opcji niema ile.ludzi strajkuje przeciwko miastu likwidują szkoły zamykają domy dziecka może czas się zjednoczyć może warto wesptzec ich oni wesprą nas jest dużo opcji żeby ludzi zjednoczyć i coś wywalczyc

  99. 25.04.22 18:54 czerkasow

    Właśnie chodzi o to czego nie zrobili. Trzeba było cisnąć miasto wcześniej, bo to nie umowa z Orange że można w ostatniej chwili przedłużyć. Nie twierdzę, że miasto jest bez winy i tu muszę się z Tobą zgodzić że w większości gmina wspiera sport na odpierdol. Jeszcze mogę przyznać że imć MZ coś próbował, ale wyszło jak wyszło😁. Tu tak naprawdę Brański powinien się spotkać z, nie tyle z Betonem, ale i Piekarzem, który jest szara eminencją w mieście. No chyba że albo Brański ma inny pomysł, albo zupełnie odpuścił.

  100. 25.04.22 18:52 Mati

    Betoniarz woli wydać pieniądze na tureckie gówno zwane tramwajami niż wspomóc klub który ma w nazwie OLSZTYN . Jeśli nic się w środę pozytywnego nie wydarzy a sądzę że nie to jak niżej kolega napisał proponuje iść pod ratusz i pokazać że STOMIL ma kibiców .

  101. 25.04.22 18:43

    Tu nie chodzi o to co było i czego nie zrobili tu chodzi że trzeba zaczac z tym miastem i sitwą zrobić bo to są jakieś jaja naprawdę w porównaniu do innych miast to ten beton rozpierdala miasto sport i uprzykrza ludziom życie swoimi pomysłami

  102. 25.04.22 18:35 czerkasow

    Pisałem o tym wielokrotnie. Zamiast działać w tej sprawie pod koniec 2019 lub na początku roku następnego i negocjować finansowanie na lata następne postanowiono przespać ten okres w myśl zasady "jakoś to będzie". Kiedy miasto, po dwóch latach umowy, dawało sygnały o niefinansowaniu SA, zaczęto uznawać, że miasto doprowadza do pogrzebu klubu. A był czas nawet na znalezienie innego inwestora (poza Sobieskim, który i tak sam by tego nie pociągnął). Ciągłe zmiany prezesów - a to jeden biznesowo się nadawał, ale nie czuł tego sportowo, a to łysy bramkarz do spółki z kudłatym napastnikiem najpierw majstrowali przy herbie, potem na siłę próbowali sprzedać akcje a na dokładkę ściągnęli takich asiorow piłkarstwa (tych, którzy nadawali się do Stomilu można policzyć na palcach jednej ręki) że powstał Klub Kokosa. W międzyczasie walczyli z grupą anonimowych hejterow😁 oraz ośmieszyli klub i właściciela z pamiątkowymi tabliczkami dla odchodzących piłkarzy, przy okazji dając im wolne i jednocześnie karząc ich 5 000 złotych za niestawienie się w klubie w celu uścisku dłoni. Następny prezes zasłynął tym, że zatrudnił boskiego Adriana jednocześnie mianując siebie jego asystentem i ściągnięciem kolegi z degradowanych rezerw. Następca tej legendy klubu zrezygnował sam widząc co się dzieje. Wszystko piękne i ładne, nieprawdaż? Doszło do tego, że to kibice bardziej się martwią o klub niż właściciel, Rada Nadzorcza i prezes. Chcę się rzec: "Quo vadis, Domine".

  103. 25.04.22 18:30 Kuba W

    Oby coś tym razem wyszło z rozmowy choć znając Pana Prezydenta Olsztyna nie widzę tego kolorowo

  104. 25.04.22 18:28

    Panowie trzeba się zmobilizować i iść pod ratusz i wykrzyczeć tym darmozjadom którzy na podwyżkę swoich pensji pieniądze mają ale na sport i Stomil NIE! Przecież to są.nasze pieniądze za.ktore oni biorą więcej ja te pieniądze chce na klub cała ta banda.jest tak.istawiona przez grzymowicza że może trzeba co.niektorych złapać za mordy i porozmawiać z nimi bo tak być nie może że my kolejny raz upadniemy

  105. 25.04.22 18:19 Damiano(S)

    Ostatni gasi światło Betonowi właśnie chodzi żeby nie dać kasy dla Stomilu

Redakcja stomil.olsztyn.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie stomil.olsztyn.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników.

Dodaj swój komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz. Zaloguj się tutaj.


Zostań fanem

...i bądź na bieżąco!