89' Koniec meczu.
86' Bramkę na 2:0 strzelił Rafał Remisz.
85' GOOOOL!
58' Sebastian Kamiński strzela, ale bramkarz broni.
46' Początek drugiej połowy.

Artykuł

Stomil Olsztyn wygrał z Sokołem Ostróda. Fot. Łukasz Kozłowski

Stomil Olsztyn wygrał z Sokołem Ostróda. Fot. Łukasz Kozłowski

Stomil wygrał sparing z Sokołem Ostróda

22.01.22 12:43   kyn   48  

Stomil Olsztyn rozegrał drugie sparingowe podczas okresu przygotowawczego do rundy wiosennej I ligi. Podopieczni Adriana Stawskiego wygrali 2:0 z Sokołem Ostróda.

Trener Adrian Stawski wystawił w tym spotkaniu dwie 11-stki. Z powodu kontuzji na boisku nie mogliśmy zobaczyć Macieja Spychały, Huberta Szramki, Krzysztofa Toporkiewicza, Filipa Wójcika, Jakuba Banula i Bartosza Florka. W składzie zabrakło także Huberta Sobola (Wisła Kraków), ale tu weszła w grę sprawa domówienia warunków wypożyczenia zawodnika do Stomilu.

Pierwsza połowa była dość nijaka, choć z lekką przewagą Stomilu. Swoich szans nie wykorzystali Łukasz Moneta i Wojciech Reiman. Na prowadzenie Stomil wyszedł dopiero w 45. minucie po strzale Shuna Shibty z 20 metrów.

W drugiej połowie zagrała inna jedenastka. Stomil cały czas miał przewagę, ale zdołał strzelić tylko jednego gola. W 85 minucie gola na 2:0 strzelił obrońca Rafał Remisz.

Stomil kończy drugi mini-obóz w Mrągowie i w przyszłym tygodniu będzie trenował w Olsztynie. W kolejną sobotę (29 stycznia 2022 r.) w Giżycku olsztynianie zagrają trzeci sparing z trzecioligową Legionovią Legionowo.

0:1 - Shun Shibata (45), 0:2 - Rafał Remisz (85)

Stomil: 31. Krzysztof Bąkowski (46, 12. Konrad Syldatk) - 14. Filip Szabaciuk (46, 88. Patryk Jakubczyk), 28. Maciej Dampc (46, 3. Rafał Remisz), 33. Jakub Tecław (46, 22. Jonathan Simba Bwanga), 6. Jonatan Straus (46, 5. Benjamin Czajka) - 10. Karol Żwir (46, 89. Dominik Urban), 4. Wojciech Reiman (46, Tomasz Tymosiak), 11. Jakub Kisiel (46, 29. Sebastian Kamiński), 15. Shun Shibata (46, 70. Merveille Fundambu), 13. Łukasz Moneta (46, 97. Jakub Mysiorski) - 77. Patryk Mikita (46, 37. Jakub Kmita).

Patronite Zostań patronem stomil.olsztyn.pl! Doceniasz naszą pracę? Chcesz więcej ciekawych materiałów? Wspieraj nas tutaj: https://patronite.pl/stomilolsztynpl

Więcej informacji o meczu:

Tagi: Stomil Olsztyn, Sokół Ostróda, sparing



Komentarze

  1. 26.01.22 00:36 TorroRosso

    słowo nie ma co kruszyć kopii . Każdy ma swój styl kibicowania , ty wpadniesz na stadion , wrzucisz 2 zł na oprawę , może zjesz kiełbaskę i przeklniesz na tragiczna sytuację w kubie , zwyzywasz piłkarzy i trenera . Ja wole spędzić fajnie dzień i jak to w sporcie raz na wozie , raz pod wozem , zależy mi tylko na jednym aby udało się nam w takich warunkach, z taką sytuacją w ratuszu na dalsze funkcjonowanie na szczeblu centralnym . Problem jest jeden , baz naszej pomocy, właśnie kibiców z krwi i kości , którzy nie oceniają , tylko wspierają aby spędzić fajnie czas , ten klub nie da sobie rady . Tylko tyle , lub aż tyle dla niektórych kibiców. Tobie życzę także dobrych snów

  2. 26.01.22 00:12 slawo0103

    TorroRosso a gdzie i kiedy ja powiedziałem że cyt. "ze piłkarze wymyślili spisek jak napchać kasą swoje kieszenie gruba forsą i ukradkiem spieprzyć z klubu".? Proszę czytaj ze zrozumieniem ale to pewnie owo podniecenie o którym wspominasz spowodowało odpływ krwi do pewnej części ciała i komentarz wyszedł "ni z gruszki , ni z pietruszki". Torro Rosso idź spać bo bzdury kleisz.

  3. 25.01.22 23:52 TorroRosso

    słowo to tak naprawdę w dupie miałbym takiego kibica który przez 37 lat przychodzi aby narzekać . Co ci to daje lepiej ci się kibicuje . Co ma na celu twoja diagnoza i na czym opierasz swoje tragiczne diagnozy . Jeśli nie zrozumiałeś słowa zestresowany spotkaniem - ujmę inaczej , podniecony spotkaniem

  4. 25.01.22 23:48 TorroRosso

    tommy o czym Ty piszesz , przecież wybitny znawca slowo z 37 letnim przeglądem sytuacji klubu , stwierdził ze piłkarze wymyślili spisek jak napchać kasą swoje kieszenie gruba forsą i ukradkiem spieprzyć z klubu . Nie martwmy się słowo jak przystało na stratega z potężnym doświadczeniem zdoła temu zapobiec swoimi obiektywnymi radami

  5. 25.01.22 23:47 slawo0103

    TorroRosso skoro byłeś zestresowany, to sam sobie postawiłeś diagnozę. Ja się w przeciwieństwie do Ciebie nie stresuję tylko od 37 lat kibicuje temu klubowi. Jestem tyle lat na większości meczów, kupuję bilety, zapraszam znajomych, czasem gdy jest ciepło idzie że mną żona, daje chłopakom na oprawy a od utrzymywania, łożenia na klub jest właściciel czy właściciele. Tak jak płacą, utrzymują to ja mogę to tylko skomentowac czy te pieniądze wg mnie dobrze są pożytkowane i Ci którzy te pieniądze tu zarabiają, jak zawodnicy, trenerzy mogę skomentować jak wg mnie wykonują swoją robotę To że masz w dupie moje komentarze to tylko świadczy o tym co lubisz mieć w dupie. Dobrze jeśli tylko moje komentarze. Pozdrawiam .

  6. 25.01.22 23:37 tommy1976

    najgorsze jest to, że nawet jak już spadną i dostaną tą kasę z PJS - połowę przewidzianej premii - to pójdzie ona na przepalenie, zamiast na budowę drużyny na powrót do I ligi. Zresztą II liga też będzie mocno wątpliwa, koszty podobne jak w I lidze, a wpływy dużo mniejsze, i już na starcie mamy casus Sokoła Ostróda, prosta winda do IV ligi. W razie gdyby ktoś nie wiedział, to w PJS punktują lub mogą punktować: Szramka x2, Wójcik x2, Bąkowski x1, Toporkiewicz x1, Kisiel x1 - jeśli podpiszą, i juniorzy Banul x1, Florek x1, Brdak x2, Morawski x2, Drabiszczak x2. Max od meczu z Resovią, w 1 składzie wychodzą Szramka, Wójcik, Bąkowski, Toporkiewicz a reszta się zobaczy. Tym sposobem także rozp....na jest i 1 drużyna, i juniorzy którzy mają walczyć o CLJ U19

  7. 25.01.22 23:33 TorroRosso

    Nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem który wie i wiedział cokolwiek o klubie . Jesteś zwykłym kibolem którego stać na parę biletów w roku

  8. 25.01.22 23:30 TorroRosso

    Człowieku to po co te 20 lat się stresujesz , zaszyj się w swojej norze i tyle . Stres powoduje choroby . Tak byłem zestresowany samym w sobie spotkaniem , ale atmosfera ogólna była bardzo fajna i luźna . Nie zazdrość , wolę ich mądrości , niż twoje wypociny które całkowicie mam w dupie

  9. 25.01.22 23:00 slawo0103

    TorroRosso jak będziesz wiedział co mowisz a nie mowisz co wydaje Ci sie ze wiesz to możemy przejść do merytorycznej dyskusji. Ale o czym możemy rozmawiać skoro twierdzisz że na spotkaniu karnetowiczow atmosfera była stresująca i luźna. Tak dla informacji to Kot nie jest od utrzymania klubu w lidze, Owsiak nie firmuje 20 lat WOSP, a to co on przez 20 lat stworzył to w Stomilu przez te same 20 lat rozpieprzyli wzorcowo. Owsiak budował więc ludzi w projekcie przybywało a w Stomilu wręcz odwrotnie. I nie ma jadu w moich wypowiedziach tylko obsrwacja od 37 lat co dzieje się w klubie i obiektywne opinie o tych z ktorymi pozwolono Ci się spotkać, zadawać pytania i usłyszeć to co chcieli abyś usłyszał a nie to jak jest. Chłopie trzeba widzieć, słyszeć a nie podniecać się "stresującą, luźną" atmosferą. Żenada.

  10. 25.01.22 21:14 TorroRosso

    To po co wkręcasz się w wypowiedzi . Masz racje wyczytałem w ich oczach , szukają możliwości aby napchać się kasą z PJS- sów i wypierdzielić do ekstraklasy , czekają już tam na nich , tylko po co teraz uciekać , przecież są jeszcze super premie do chapnięcia . Marduck ale jesteś super medium , może w totka mi podpowiedz

  11. 25.01.22 20:56 marduck

    @TorroRosso odpowiem Ci oględnie, bo jeśli nie przeczytałeś tej gry na spotkaniu karnetowiczów jesteś ślepcem. W sztabie jest panika, i to taka do szpiku kości, oni już wiedzą że na utrzymanie nie ma praktycznie szans, teraz jest owczy pęd do PJS bo takie mają zagwarantowane premie.

  12. 25.01.22 20:12 TorroRosso

    Jeszcze jedno , jak myślisz gdyby przykładowo Owsiak myślał, co może mała grupka ludzi zdziałać , to patrząc na ciebie całkowicie NIC , lecz on sie nie poddał i po 20 latach zbudował organizację która teraz ratuje ogrom ludzi . Ten mechanizm właśnie działa , każda forma wspierania jest bardzo ważna . To w takim razie po co wymyślono karnety, jak najlepszą formą według ciebie jest kupowanie biletów bezpośrednio przed meczem . Pomyśl i zacznij wspierać klub , a nie osoby które jak ty wymyślają wielki szfindel w klubie na skalę światową

  13. 25.01.22 19:50 TorroRosso

    sławo ignorancie ciekaw jestem czy twój Kot z najbardziej celnymi wypowiedziami, za rok utrzyma Ci klub . Jesteś najgorszym sączącym jad kibicem . Dno dnem pogania oczywiści netto , bo nawet na brutto was nie będzie stać . Jak już klub padnie to jestem pewien że przeskoczysz ze swoim jadem na Indykpol rozliczając wszystko czego kompletnie nie wiesz.

  14. 24.01.22 23:05 slawo0103

    Ojj ale tragedia to prawdziwa tragedia. Twoje przemyslenia, wyliczenia i całą Twoją taktykę można o kant dupy potłuc. Chyba mieliśmy takich matematyków z Czereszewski i Kowalewskim włącznie jak Ty a efekty są znane. Kot jak zawsze celnie, jasno i rzeczowo przedstawiasz istotę sprawy. Nie karnety a obecność na każdym meczu z zakupionym biletem przyniesie więcej korzyści aniżeli Twoje i podobnych do Ciebie "ekonomistów". Zdejmijcie te różowe okulary I naiwność pięciolatka że my - garstka kibiców możemy cokolwiek zrobić. My to możemy jedynie się wku....patrząc nav indolencję wielu, wielu osób z naszym największym złotoustym strategiem myśli technicznej i taktycznej na czele.

  15. 24.01.22 12:25 waldi812

    Nie napisałem, żeby nie kupować karnetów, zwróciłęm jedynie uwagę na aspekt kosztów związanych z organizacją spotkań oraz na działania, jakie powinien podjąc, a nie podjął do tej pory klub.

  16. 24.01.22 12:20 DJKS

    W dobie szalejącej inflacji, podnoszonych stóp procentowych i wszechobecnej drożyzny szczególnie trudno będzie ludziom podjąć decyzję o zakupie karnetu. Zgadzam się z Kotem, że karnety to jedno, ale najważniejsze by w ogóle przyciągnąć kibiców na stadion i spowodować, że zakupią bilety. A do tego potrzeba przede wszystkim wyników i dobrej gry zespołu. Tego niestety brakuje od dawna i tu jest główny problem. Druga kwestia to fatalne warunki stadionowe do oglądania meczu, ale dobrze wiemy, że to jest temat rzeka.

  17. 24.01.22 11:39 Ojj ale tragedia

    waldi tak więc lepiej nie kupujmy karnetów , bo są koszty związane z organizacją meczów

  18. 24.01.22 11:18 Dyrektor OKS 1945

    nie wierzę w co czytam za darmo udzielę porady bo widzę w tobie aktyw młodzieżowy chętny do działania i nadałbyś się do harcerstwa czuwaj wiadomo że najlepszy jest marketing bezpośredni ulotki plakaty na ulicach bilbord radio węzeł w szkołach taki samochód jak do lodów żeby reklamę krzyczał i jeździł i wkurwiał ludzi dopóki nie wykupią 2 tysięcy karnetów i jeszcze zniżki na usługi koniecznie żeby zachęcać ludzi do kupna karnetów żeby ci najwięksi wyzyskiwacze zwykłych ludzi przedsiębiorcy sprzedawcy mechanicy samochodowi prawnicy taksówkarze przestali dymać ludzi za horrendalne kwoty wtedy nam w portfelach zostanie dużo pieniędzy na karnety i dziennikarze cicho siedzą zamiast opisać patologię cyrk abraszki i żyje się coraz trudniej

  19. 24.01.22 11:16 waldi812

    Kot ma w wielu aspektach rację, dochodzą koszty organizacji meczu, trzeba po prostu wziąć się do roboty i wyjść z aktywnym przekazem do kibiców, zachęcać do kupna karnetów poprzez dotarcie do wszystkich osób, które chociaż raz były na stadionie, warto może też zaktywizować liczną emigrację i zachęcić do kupna karnetów w formie cegiełki. Tutaj też powinien być komunikat z klubu na temat finansowej sytuacji plus dobra kampania promocyjna dotycząca zakupu karnetów. Wszystko zaczyna się od budowania relacji na linii klub kibice, to powinno mieć miejsce ładne kilka lat temu, trudno będzie teraz nadrobić jednym susem stracony czas.

  20. 24.01.22 11:05 Ojj ale tragedia

    Dyrektor zamieniamy się w słuch i czekamy na twoje wytyczne ?

  21. 24.01.22 11:02 Dyrektor OKS 1945

    nie wierzę w co czytam kiedyś dwa tysiące karnetów spokojnie sprzedawaliśmy jak grał oks 1945 i to jeszcze w niższej lidze i ludzie w kolejkach stali po karnety dzisiaj jest płacz bo nie można nawet frekwencji zrobić żeby stadion zapełnić i kto nie może to może niech zrezygnuje i da fachowcom rządzić czyli działaczom oks 1945 ja wiem co trzeba zrobić żeby było lepiej i cyrk abraszki

  22. 24.01.22 10:22 Paweł Wilicki

    Kot, Oj ale tragedia, jacekoks, momo2525 wszyscy macie rację. Piszemy tu bo chcemy dobrze dla Stomilu. Kiedyś też było mniej kibiców chodzących na mecze ale w miarę lepszych wyników i ogólnej atmosfery, mody na Stomil zaczęło ich przybywa . Awanse do I ligi potem extraklasa itd Recepta? Lepsza gra zespołu, wyniczki, zapewne lepsza atmosfera wokół klubu i będą kibice i karnety będą schodziły ... Ale trzeba to robić wszystko bo samo się nie zrobi...

  23. 24.01.22 09:52 Ojj ale tragedia

    Kot dlatego nasze przemyślenia mogą do czegoś doprowadzić . Ja jestem może niepoprawnym optymistą i widzę po szczególnie remontach ubikacji te 2000 karnetów , Ty jako poprawny pesymista wytykasz każdy błąd , nawet ten który za bardzo uderza w nasze chęci zrobienia czegokolwiek . Tamtym postem podałem zwykły przykład co można zrobić , nawet jeśli przyniesie to 100 tysia , to i tak warto . Budujmy i wzmacniajmy nasza społeczność . Sam wiesz ze jak się źle nastawisz do czegokolwiek to nic nie zrobisz . Dzisiaj 800 średnio , jutro może 4000 średni. Wy narzekacie , ja jestem gotowy wyjść z ulotkami na miasto aby bardziej wypromować klub , karnety.

  24. 24.01.22 09:45 kot

    Nawet nie wyciągnąłeś wniosku z tego, co napisałem. Nie mamy 450 czy 600 kibiców, tylko mamy taką stałą bazę kibiców w wysokości 800 osób, które przyjdą zawsze na mecz. Ale oczywiście wyciągnąłeś błędne wnioski, chyba że specjalnie przeinaczasz. Nie mamy 2000 stałych wiernych fanów, co pokazała runda jesienna. Na mecz przychodzi 800-1200 osób a ty chcesz 2000 karnetów sprzedać. Powiedziałbym, że to odważna propozycja, choć myślę nieco inaczej.

  25. 24.01.22 09:43 Ojj ale tragedia

    jacekoks ponownie PRACOWNICY KLUBU musza stanąć na głowie , a Ty na czym staniesz aby wypromować swój ukochany klub wśród swoich znajomych , wśród swojej rodziny?? Karnety są podstawą w nowoczesnym prowadzeniu klubu , zrzeszają i mobilizują kibiców .

  26. 24.01.22 09:38 kot

    Z faktami nie da się dyskutować, dlatego na żadne pytanie mi nie odpowiedziałeś. Jestem złym kibicem, bo nie myślę jak 10-latek, że 2000 sprzedanych karnetów to 100% zysku dla klubu. Gdyby tak układać budżet wg podobnych wyliczeń, za rok komornik sprzedawałby przenośny grzejnik. Może jestem złym kibicem, bo nie kupiłem karnetu za 400 zł, tylko bilety na każdy mecz i jeszcze próbowałem wyciągnąć na Stomil znajomych, ale jakoś oglądanie meczu w warunkach takich, jakie są (zimno, wiatr, słaba widoczność, brudne siedzenia, itd.), nie sprawia im takiej przyjemności, żeby przyjść częściej niż raz albo dwa na rundę. A ty od nich wymagałbyś kupna karnetu. To są kibice powyżej 800 osób. To jest ten 1200, który przychodzi kilka razy w roku na lepsze mecze albo gdy jest dobra pogoda. I on nie wyda 180 zł za karnet na dwa mecze. No chyba że wyda, to ruszaj z tematem. Możesz iść do klubu i przedstawić swój plan nowemu prezesowi, tylko potem przekaż, co ci powie.

  27. 24.01.22 09:24 jacekoks

    Wyliczenia i przeliczenia nic nie dadzą, jeśli pracownicy klubu nie staną na głowie aby przyciągnąć te 4 tys ludzi na stadion. 5 marca jest idealnym dniem aby stało się to faktem. Także zapełniamy stadion, a już najmniej istotne czy będziemy kupować bilety czy karnety. Poprostu stadion ma być pełen i zróbmy to 5 marca.

  28. 24.01.22 08:41 Ojj ale tragedia

    momo więc zróbmy modę na stomil . Czy wpisujemy sie w retorykę Grzymowicza .

  29. 24.01.22 08:35 Ojj ale tragedia

    Kot zalogowałem sie na innym koncie bo nie pamiętam hasła , a jestem w pracy. Tak więc jeszcze raz , jeśli mamy taki obraz naszego klubu jaki ty wygrazmoliłeś to kiego h..a czytam na forach , gdzie są wzmocnienia , co za beznadziejny klub . Jak mamy takich wspaniałych kibiców jak TY to pożal się boże , przecież tu sie nic nie może udać . Oraz podstawowe pytanie po co w takim razie piłka na centralnym poziomie jak mamy max 450 do 600 kibiców na stadionie twoim zdaniem . Grzymowicz może pod Twoim postem sie podpisać SPORT NIE DLA OLSZTYNA

  30. 24.01.22 08:34 momo2525

    O czym my tu mówimy ?!!! Żeby sprzedawać karnety w dużych ilościach musi być „ moda na Stomil” ! A żeby była muszą być najpierw wyniki ! A tych nie ma ! I koło się zamyka! Nie ma mody nie ma kibiców i nie ma sprzedaży karnetów

  31. 24.01.22 08:10 kot

    Te karnetowe wyliczenia można o kant dupy rozbić. Czy przeprowadziłeś jakąś analizę, czy po prostu wziąłeś do ręki kalkulator i wpisałeś działanie 180 x 2000 = 360 000? Mam wrażenie, że jedynie to drugie. No to prosta sprawa: dlaczego jest założenie 2000 karnetów sprzedanych, a nie 1000, 1500, 2137, 5000 albo 6000? Na ostatnie mecze przyszło po 800 osób, pewnie ze 100 to zaproszeni, z 250, którzy mają karnety, a reszta chodzi na większość meczów i tak, jeśli na tych dwóch była. Czyli zostaje jakichś 450 kibiców, którzy mogliby kupić karnety, ale wg wyliczeń będzie ich 2000. Na jakiej podstawie, jeżeli w rundzie może ze dwa razy przyszło 2000 kibiców Stomilu na mecz swojej drużyny? I czy uwzględniłeś podatki i koszty sprzedaży karnetów, bo 180 zł to już wyliczony zysk netto? Czy w ogóle wziąłeś pod uwagę kwestię zysku?! To nie jest tak, że ludzie kupią karnety i to już czysty zysk dla klubu. To tak nie działa. Zaprezentowane mnożenie ceny karnetu i wymarzonej liczby klientów to jest zdolność myślenia na podstawie trzeciej klasy podstawówki, gdzie mamy dwie liczby, pomnożymy je i jest wynik. Tutaj chodzi o konstruowanie budżetu i trzeba wziąć pod uwagę inne czynniki. Jeśli założymy, że 800 osób przyjdzie na każdy mecz (minus zaproszeni i posiadacze karnetów), to potencjalnych klientów będzie z 450. Czyli 450 x cena karnetu 180 zł - podatki - (450 biletów x liczba meczów, na które ci ludzie kupują bilety, x cena biletu) i wtedy masz wynik, który nawet może być stratą, a niekoniecznie zyskiem. Dopiero po co najmniej takich wyliczeniach możemy mówić o ewentualnych zyskach, ale i tak karnetów musiałoby sprzedać się znacznie więcej niż 450. W każdym razie nie wystarczy na żadnych dwóch nowych zawodników, bo zysk ze sprzedaży karnetów będzie pokrywał stratę z braku sprzedaży biletów przy każdym meczu - to tak jednym zdaniem. Tego nie wziąłeś pod uwagę. Gdyby to było takie proste, że kupimy karnety i Stomil weźmie dwóch zawodników, to byłoby pięknie i świetnie. Jeśli źle liczę, to wyprowadźcie mnie z błędu, chyba że posiadacze karnetów będą też kupować bilety, to wtedy będzie można tak liczyć sobie zyski i szykować nowe wzmocnienia.

  32. 23.01.22 21:13 TorroRosso

    waldi dokładnie ja kupiłem srebrny karnet na ten sezon , bo jak piszesz dam rade zapłacić te 400 stówki za cały rok . Polecam każdym w telefonie mam cały karnet . Taką mocna akcję powinien zrobić klub

  33. 23.01.22 20:40 Zenek Tonieten

    Ja też kupię.

  34. 23.01.22 20:18 waldi812

    Wydatek 300-400 zł rocznie na karnet z jakimiś dodatkami nie powinien stanowić problemu dla kogoś, kto uważa się za kibica. To raptem 30-40 zł miesięcznie, a w sytuacji, gdy chcesz mieć klub w lidze centralnej dorzuć też coś od siebie i wtedy wymagaj.

  35. 23.01.22 20:01 A Ś

    To czekamy na karnety !

  36. 23.01.22 19:43 Jerzy Makiel

    Stylistyka mniej ważna ale uwagi i wyliczenia realne.Jak chcemy pomóc bo piszemy że nam zalezy to kupujmy karnrty i w ten sposób na pewno pomożemy.4000 tys miejsc to już coś.

  37. 23.01.22 17:28 TorroRosso

    Sorki za brak stylistyki , ale .... 🍺 skonsumowałem

  38. 23.01.22 17:25 TorroRosso

    Wbrew tragicznym przepowiedniom które tu sączycie , będę niepoprawnym optymista i spojrzałem na transfery innych klubów , nie widzę tam wielkiej ofensywy . Będę także powtarzał jak katarynka , co wy zrobiliście aby wspomóc klub , nie tylko słowem bo tego nigdy nie było tylko spadek i miazga , karnety wykupione , jest jeszcze czas by wpompować do klubu trochę żywej gotówki - jeszcze raz wyliczenia 2000 karnetów x 180 zł daje 360 tysia zł, wydaje mi sie że były by to fajne pieniądze na właśnie dwóch fajnych zawodników do końca sezonu . Następny sezon gdy choć cała brać 3000 osób wykupi karnety na cały sezon za 200 zł daje 600 tysia można coś zaplanować , lepiej to wygląda jeśli chodzi o sponsorów którzy widzą nawet potencjał .

  39. 23.01.22 16:33 waldi812

    Jeżeli Stawski teraz utrzyma Stomil to będzie to niezłe osiągnięcie i mocno awansuje w hierarchii trenerskiej.

  40. 23.01.22 13:27 marduck

    Waldi śmiem z Tobą się nie zgodzić . Zarówno trenerowi jak i zawodnikom a przynajmniej większości w czerwcu kończą się kontrakty. Po prostu poszukają sobie innego miejsca zatrudnienia w naszej patolidze. Komu niby ma zależeć na wyniku? Zostaniemy z gaciami na kostkach i tyle.

  41. 23.01.22 12:54 waldi812

    Nie ma co snuć kasandrycznych wizji, bo w tej lidze motywacją i dobrym przygotowaniem fizycznym można zdziałać dużo. W tym głowa trenera, aby odpowiednio przygotował zespół. Dla niego to też swoista walka o być albo nie być, więc cele z klubem ma bardzo zbieżne.

  42. 23.01.22 11:23 menager

    Nie ma kasy więc I nie ma transferów.Niestety wygląda to słabo.Utrzymanie w Fortuna lidze jest już chyba nieosiągalne.Smutne to wszystko, ale niestety musiało to w końcu nastąpić. Może to i lepiej.Olsztyn z ówczesnymi władzami nie lubi sportu to i sport na miarę poziomu.Podobno garstka kibiców, co jest totalna bzdura .Jak to piszą co niektórzy komentatorzy.Ale czy warto walczyć o tę drużynę?Według mnie warto i trzeba.Bo i jakie możliwości przynosi nam sport w naszym regionie?Niestety jesteśmy czarna dziura Polski niemalże w każdej dziedzinie,to i sport kuleje.kuleje.Ale czy mogło by być inaczej?Według mnie TAK!!!Niech żyje STOMIL i sport na Warmii i Mazurach!!!

  43. 23.01.22 11:05 Kamilos

    Co tu dużo mówić lecimy z tej ligi z hukiem ani to wzmocnienia ani nic

  44. 22.01.22 22:09 Zenon Jaskóła

    ciężkie treningi? ok rozumiem, ale u nas w 1 połowie wyszedł praktycznie pierwszy skład, w Sokole za to, 7 ludzi testowanych, a przecież Sokół nie testuje zawodników w Ex, a mimo to ledwo 1-0 i to w końcówce połowy. Dobrze to nie wróży. Myśli przewodniej jakoś na razie nie widać. Wypożyczamy bądź testujemy młodych - polityka tak naprawdę ani krótko, ani długofalowa. Na razie wygląda na chęć posiadania takich co mogliby przypunktować w PJS, ale aby jednocześnie nie było wstydu na boisku. Nie mogą zapominać, że aby zbierać pkt w PJS, taki zawodnik musi zagrać w przynajmniej 10 meczach i min 450 minut. Na wiosnę mamy do rozegrania 15 meczy łącznie z zaległym Jastrzębiem. Czyli max 5 meczy walczymy o utrzymanie, a potem już tylko PJS, gdzie notabene to wychowankowie punktują x2, a my pkt potrzebujemy jak tlenu

  45. 22.01.22 15:25 A Ś

    Oni cały czas mają kontuzje tu trzeba postawić na Mysiorskiego i wpuszac ich jak najczęściej potrzeba bramkarza doświadczonego

  46. 22.01.22 14:35 waldi812

    Zastanawia mnie, w jakiej formie są Szramka i Wójcik. Jeżeli mamy punktować w pjs to ich dyspozycja i możliwość wkomponowania do zespołu są niezwykle istotne. Ciężko będzie złapać balans pomiędzy jakością, kluczową w perspektywie utrzymania, a punktami młodych w pjs, które będą kluczowe w perspektywie przetrwania.

  47. 22.01.22 14:24 Damiano(S)

    Stawski Gdzie sa wzmocnienia gadales ze beda a tutaj nic zero

  48. 22.01.22 13:23 Jerzy Makiel

    Szału nie było. Może ktoś oceni poszczególnych graczy.Sokół to jednak czerwona latarnia II ligi

Redakcja stomil.olsztyn.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie stomil.olsztyn.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników.

Dodaj swój komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz. Zaloguj się tutaj.


Zostań fanem

...i bądź na bieżąco!