Stomil Olsztyn wygrał 1:0 z Puszczą Niepołomice na pożegnanie z I ligą. Bramkę na wagę trzech punktów pod koniec meczu strzelił Beniamin Czajka.
Piotr Jacek wystawił teoretycznie najsilniejsze zestawienie, trener nie oglądał się na tabelę Pro Junior System, zostawiając na ławce rezerwowych m.in. Jakuba Kisiela czy Filipa Szabaciuka. W meczu z powodu nadmiaru żółtych kartek nie mógł zagrać Karol Żwir. Do tego kontuzjowani są Tomasz Tymosiak oraz Jakub Tecław.
Olsztyński zespół w zeszłym tygodniu sportowo spadł z I ligi, ale władze Stomilu cały czas mają nadzieję na utrzymanie się przy tzw. “zielonym stoliku”. Skra Częstochowa cały czas nie dysponuje u siebie obiektem spełniającym I-ligowe normy i obecnie Komisja Licencyjna Polskiego Związku Piłki Nożnej bada wnikliwie sprawę. Żeby drugi raz pozostać w lidze w ten sposób Stomil nie mógł przegrać ligowe meczu z Puszczą Niepołomice.
Na ostatni mecz wybrało się około 1,5 tysięcy widzów, którzy na ten mecz weszli za złotówkę. Inaczej na pożegnanie z I ligą przyszłaby garstka widzów.
Pierwsza połowa meczu była strasznie nudna. Stomil kompletnie nie miał pomysłu na strzelenie gola. Goście za to mogli spokojnie wyjść na prowadzenie, na szczęście kolejny raz bardzo dobre spotkanie rozgrywał Kacper Tobiasz.
W 64 minucie Stomil powinien wyjść na prowadzenie. Bramkarz Puszczy Kewin Komar nie trafił w piłkę, Łukasz Moneta był w takim szoku, że nie zdołał oddać celnego strzału w kierunku pustej bramki. W 67 minucie Tobiasz znowu popisał się fantastyczną paradą, a była to najlepsza okazja gości do objęcia prowadzenia.
W 88 minucie Stomil strzelił zwycięską bramkę. Po dośrodkowaniu Patryka Mikity najwyżej w polu karnym do piłki wyskoczył Beniamin Czajka i strzelił swoją pierwszą bramkę w barwach olsztyńskiego klubu.
Z wyliczeń Bartosza Urbana wynika, że Stomil zajął piąte miejsce w klasyfikacji Pro Junior System. Gdybyśmy nie spadli to do klubowego skarbca wpadłoby 600 tysięcy złotych, ale w naszym przypadku będzie to 50 procent tej sumy plus bonus z podziału 3 milionów za wszystkie punkty zdobyte w PJS.
Jaka będzie przyszłość Stomilu? Na ten moment ciężko wyrokować. Piotr Jacek nawet w II lidze chciałby prowadzić zespół i szybko wrócić z drużyną do I ligi. Piłkarze w następnym tygodniu mają jeszcze przyjść na trening, a do zajęć wrócą w połowie czerwca. Większości piłkarzom kończą się umowy i kadrę Stomilu będzie trzeba znowu budować na nowo.
NASZ STOMIL NIGDY NIE ZGINIE!
- Stomil Olsztyn - Puszcza Niepołomice 1:0 (0:0)
1:0 - Beniamin Czajka (88)
Stomil Olsztyn: 25. Kacper Tobiasz - 28. Maciej Dampc, 4. Wojciech Reiman, 41. Kevin Lafrance, 5. Beniamin Czajka, 6. Jonatan Straus - 88. Filip Wójcik (82, 94. Guttiner), 8. Maciej Spychała (60, 63. Jakub Kisiel), 15. Shun Shibata - 77. Patryk Mikita (90, 11. Hubert Sobol), 44. Krzysztof Toporkiewicz (46, 13. Łukasz Moneta).
24.05.22 14:25 Lejtnant
https://ks-skra.pl/2022/05/23/komunikat-zarzadu-klubu/
23.05.22 21:46 czerkasow
Pawlik powiem Tobie jedno: Bucholc! Co? PJS!!! Dla Ciebie Grz jest zły. Ok. Dla mnie też jest nieciekawy. Dla Ciebie wyznacznikiem rozwoju miasta jest stadion. Dla mnie tylko jednym z wielu. Jest on potrzebny, ale i tak musimy na niego poczekać i pierdolenie że już ma powstać bo tak tego chcemy zakrawa na śmieszność.
23.05.22 21:15 Owsian
Pawlik, ja nie podziwiam grzymka. Piszę jak zmienił się Olsztyn w okre?sie jego prezydentury. W przeciwieństwie do Czesława. Co w Olsztynie powstało za Czesława? Nie rób ze mnie zwolennika Grzymowicza.
23.05.22 21:08 Pawlik
Sponsor niedobry bo sie nie zna czy nie znal na pilce. Oj ale swoich to bronicie kudłaty z Klewek ikona. Wieczny asystent czy niwy kierownik druzyny. Tak samo z grzymkiem sa tu zwolennicy na poprzednich wyborach tez tu byli. Nawet by wybory jutro byly to i tak Olsztyn wybral by grzymka bo vo to on nie wybudowal. Owsian co to mozna podziwiać? Wyjedz do gminy Stawiguda i tam zobacz co sie od lat dzieje. Jaracie sie biatlonem czy tam siatka to po co ten stadion po co ta 1 liga? Jak tu tysiac kibicow tylko przychodzi lepsze rezultaty mamy kibicowsko na wyjazdach.Tu nie ma moim zdaniem klimatu na pilke bo co zarzad co trener vo asystent to czesto smrod. Nie ma kapitana z jajem takim co byl Janek. Tu nawet w komentarzach grzym jest wychwalany a z trybuny nie. Kasa byla roztrwoniona prezes co chwile inny plus inne sprawy i mamy v Co mamy.Czy juz naprawdę nie ma kandydata na prexydenta miasta tylko viagle ci sami ile to mozna?
23.05.22 18:59 Kot
Brakowało trzeźwej oceny sytuacji. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!
23.05.22 18:28 zjs
Widzę, że robię za zwiastuna nadzieji. Niech i tak będzie. Muszę poprawić poprzedni tekst: nie eurorii a euforii, nie Brańkiego a Brańskiego, i " jak może coś pójść źle" a nie "jak ma może "itd. Wszyscy oczywiście czekamy na decyzje M.B i R.N. My to możemy sobie poplaskać na klawiaturze. Chociaż pamiętam zadymę w sprawie Jurka Masztalera , kiedy to kilka tysięcy kibiców wyrażało swoje opinie pod siedzibą Zarządu. Pozdrowienia "czerkasow".
23.05.22 17:20 waldi812
zjs powrócił, więc może to jest ten ukryty w ciemności przebłysk nadziei lepszych czasów klubu.
23.05.22 15:52 czerkasow
Myślałem że już Ciebie nie ma wśród nas. Pozdrawiam.
23.05.22 14:27 zjs
Czołem usarzom! zjs śle szczególne pozdrowienia dla Czerkasowa i Kota. Wbrew pogłoskom żyję i czuję się jak na pesel przystało. Wziąłem sobie wolne na rundę wiosenną, ale czytałem wszystkie posty tchnące nadzieją i te pełne rozpaczy. Moi drodzy! Jak pamiętacie jestem wyznawcą praw Murphiego ( polecam), jedne z nich głosi-"jak ma coś może pójść źle ,to pójdzie". Stomil od lat mieścł się w ramach tego prawa. Od dziecka chodziłem z ojcem na OKS a później Stomi. Przeżywałem chwile rozpaczy i eurorii, nadzieje lat siedemdziesiątych, cudowne lata dziewiećdziesiąte i ponury sezon 2002-2003. Powiało optymizmem w 2012 roku a później szło jak szło z balansowaniem gołą dupą na brzytwie. Po przejęciu klubu przez Brańkiego byłem mocno sceptyczn, zwłaszcza wobec jego wyborów personalnych bo znałem, niektórych z tych ludzi. Nie mieli żadnych kwlifikacji do tych funkcji. Od czasów prezesury pana Jurgi byłem pewien, że prawo Murphiego bedzie miało zastoswanie. Drodzy przyjaciele! Dla pokrzepienia serc napiszę, że nie ma takich tarapatów, z których nie można wyjść aby tylko były chęci. Jeszcze będzie dobrze, jesteście młodzi i zapewne tego dożyjcie. Tylko STOMIL!
23.05.22 11:18 Kuba W
Do końca maja chyba
23.05.22 08:30 SzEFoo
Do kiedy PZPN ma dać informacje ws. licencji?
23.05.22 08:24 kot
Ale filharmonia nie jest miejska.
23.05.22 07:20 chodi
Hehehe nie rozbawiajcie mnie tymi dywagacjami o prowincjonalności etc. Olsztyn w porównaniu nawet z większymi miastami od siebie rozwija się dobrze ALE POTENCJAŁ MA ZDECYDOWANIE WIĘKSZY ! Zapraszam do podobnych wielkościowo miast typu Toruń , Radom , Kielce , Białystok etc .... to szybciutko zmienicie zdanie . Wiem co pisze bo trochę się po Polsce powloczylem . Tyle że takie miasto i region maja potencjał na jeszcze więcej ..... bo nie można usprawiedliwiać inwestowania takich środków Np w tramwaje (które popieram!) TYM ZE NIE MA KASY NA STADION! Bo budżet Olsztyn jest większy niż np Kielc ! Zarówno komunikacja , edukacja ale i inwestycja w sport są ważne . Filharmonie jedne z najlepszych w Polsce to samo za chwile planetarium za 50 mln a stadion jakby nie był miejski ... za chwile Urania wejdzie to ścisłej polskiej czołówki tylko my i nasz Stomil .... jakbyśmy byli nie z Olsztyn .... i temu trzeba powiedzieć nie za rok! STOMIL TO OLSZTYN A OLSZTYN TO STOMIL!!!!!
23.05.22 00:21 SzEFoo
Z klubu skry na fb info " Jako klub dołożyliśmy wszelkich starań, by otrzymać licencję na grę w przyszłym sezonie. Złożyliśmy komplet dokumentów do Polskiego Związku Piłki Nożnej i czekamy na decyzję do końca maja. Pozdrawiamy!"
22.05.22 23:07 DJKS
Patologia miejska najbardziej odstrasza. Prowincję potencjalni inwestorzy/sponsorzy omijają szerokim łukiem. Koniec kropka.
22.05.22 22:23 Bart
czerkasow coś w tym może być bo największa energie na klub M.Ż. stracił na ganianie po sądach za Tobą:P
22.05.22 22:13 czerkasow
Marduck - biorę winę na klatę, ja doprowadziłem do spadku😁
22.05.22 21:40 Bart
marduck za dużo Kurkumy spożywali:)
22.05.22 21:36 marduck
Do wszystkich poprzedników, też mnie dziwi, że z klubu płynie przekaz że miasto winne. To ja się zapytam kto zatrudniał kolejnych prezesów, kto zatrudniał kolejnych trenerów, kto akceptował kolejne transfery? KTO ? ... niech wyjdzie przed szereg i się przyzna ... pewnie żaden nie jest winny ... tylko Czerkasow
22.05.22 21:36 Pablo Olsztyn
BART alez wiem ze patologia odstrasza i to bardzo. Tym bardziej tych mniejszych firm czy sponsorow. Moze ktos spoza Olsztyna szybciej dorzucilby kasy niz stad, bo tu wszyscy widza to co sie dzieje od paru lat. Zjedzono kase miasta i MB a zarazem szanse na zajebisty start nowej budowy klubu. Wtedy mielismy szanse a teraz musimy pojsc tą droga, niestety warunkami sa zmiana okularów przez wlasciciela oraz całej otoczki klubu, to by pokazalo wszystkim wokol ze cos sie zmienio i mozna przyjsc porozmawiac. Wlasnie PANOWIE z klubu, sponsor sam nie przyjdzie, trzeba do Niego wyjsc, znalezc, wywachac, moze i przekonac... Prawdziwa nowoscia, zmianami a nie pudrowaniem. Zmienie Prezesa i bedzie ok. Otoz nie....
22.05.22 21:36 Stomilowiec77
Pisanie DJKS, że Gmina Olsztyn może wziąć pieniądze z UE na stadion tylko jej się nie chce nie ma więc pokrycia w faktach
22.05.22 21:25 Bart
więcej głosów słyszałem ze Przez Pana Kurkumę ze świtą nie chcą ludzie zainwestować niż przez stadion. Stadion taki był od zawsze a RN sprzedaje coraz większy bubel od 3 lat ludziom to kto myslący przyjdzie? odpowiem Ci że tyle samo przyjdzie ludzi co i sponsorów głównych na koszulce Stomil miał w tym sezonie
22.05.22 21:24 Stomilowiec77
Od 2014 nie ma już działań na infrastrukturę sportową. Urania jest co prawda z dotacją ale z różnych źródeł na które Marszałek musiał uzyskać zgodę z KE (działania 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich (RPO WM 2014-2020)–„Lepsza jakość życia społeczności zamieszkujących obszary problemowe”). Teoretycznie można by było rewitalizować stadion, ale na to musi być wola polityczna i nie tyle w ratuszu co w Urzędzie Marszałkowskim...
22.05.22 21:23 Bart
Pablo a kto normalny zainwestuje swoja kase przy tej patologii, jeżeli chcesz ich przekonac musisz pokazac działania pozbycie sie RN z p Kukuma na czele to oczyści wizerunek na początek. Prawda jest taka że to jedyny argument nie potwierdzony przez nikogo słowami ze przez stadion nie przyjdą, to taka sama jak ta że za spadek odpowiada miasto bo kasy nie dało na prywatną firmę
22.05.22 21:18 Stomilowiec77
Środki na infrastrukturę sportową w perspektywie unijnej 2007-13 zostały pozyskane przez gminę Olsztyn na budowę aqusfery...
22.05.22 21:03 wiktorm69
Czas malowania trupa się chyba kończy.Dość pompowania kasy w przypadkowych managerów i działaczy.działaczy.Najgorsze,że nikt za to nie ponosi odpowiedzialności.odpowiedzialności.No ale Polska to specyficzny kraj.
22.05.22 21:03 Pablo Olsztyn
BART ano u Nas temat stadionu jest ulubionym argumentem czemu przegrywamy... Taki Rakow nie ma nowego i co? Vicemistrz... @@ Z drugiej strony nie rozumiem deklaracji osob z olsztyna ze nie zainwestuje bo jest stary stadion. Ja rozumiem ze jak jest nowy to jest kilkanasice tysiecy widzow (jesli jest full), mozna zarabiac na kielbaskach, piwie itd ale... Czemu nie zaczac wspierac klubu TERAZ gdy trzeba go wesprzec i sie zjednoczyc ? @@@ Głownym tematem jest zmarnowanie paru lat swobody i mozliwosci budowania fajnego klubu i jego pozycji...
22.05.22 20:58 wiktorm69
A ch.. z tym klubem.Kiedys maksymalnie 3 liga teraz to 2 biorąc pod uwagę, że jest ekstraklasa.Beda tylko grać swoje chłopaki i biorąc pod uwagę, że w końcu się skończy czas najemników i kopaczy.Na miarę oczekiwań wszystkich chyba będzie to najlepsze rozwiązanie.
22.05.22 20:56 Bart
Z taka polemika w czestochowie wlasciciel by powiedzial ze to dziura i 3 swiat to pierdole nie zaczynam a pokazal ze da sie przejsc ta patologie i zycze sukcesu jak kazdy w tym kraju niezaleznie od przynależności klubowej bije brawo. Czy jestesmy gorsi od czestochowy, jako miasto napewno nie, potencjalem wlascicelskim tez nie, ale poziom checi jest jak ekstraklasa do b klasy. Czy to Branski czy Sobieski jakby naprawde chcial to by zrobil tak samo jak tam a tak biadolenie dla mydlenia oczy. Stadion nie gra popatrz łks, wisła zaglebie czy śląsk.
22.05.22 20:52 Bart
Polemika zeszla jak ta RN ze winne miasto i brak stadionu a najwazniejsze patologia zarzadzania odsylana na dalszy paln przykrywana innymi wymowkami tam gdzie sie udalo poprostu ludziom od zarzadzania sie chcialo Ci co nie mieli umiejetnosci to ich nabyli a my przez 3 lata zaczynamy z idiotami i dalej jestesmy idiotami. Takiego pracownika sie poprostu wywala i daje szananse innym a zarazem sobie na to ze Twoja spolka Zacznie jakos funkcjonowac a tu ta sama gadka i biadolenie
22.05.22 20:40 Owsian
I stadionu nie postawi.
22.05.22 20:39 DJKS
Hala się buduje... 😂 Był czas (wiele lat) i możliwości (środki z UE) żeby obiekty z prawdziwego zdarzenia wybudować to by imprezy z Olsztyna nie pouciekały!!! Tylko dobrej woli zabrakło.
22.05.22 20:38 Owsian
DJKS, nie mam rozowych okularow, widzę i wiem jak Olsztyn spadł w rankingu miast o podobnej liczbie mieszkańców i podobnym potencjale. Nie jestem idiotą. Ale widzę też różnice pomiędzy Olsztynem teraz a Olsztynem za Małkowskiego. Nie będę już więcej ciągnął tego tematu. Jeśli chodzi o koncerty to zainSeresuj się koncertami w filharmonii. Jesteśmy w czołówce światowej. Plażowa była w Starych Ja. A Małkowski miał tak samo w dupie Stomil jak i Grzymowicz. I boję się jednego. Że Czesław wystartuje i wygra. I...na pewno na Stomil będzie miał dalej wyjebane. I stadionu ni
22.05.22 20:36 marduck
Wracając do spadku z F1L. Jest jedna przyczyna: w 34 kolejkach wyliczając dobre mecze Stomilu nawet nie zajmiemy wszystkich palców jednej ręki, a wyliczając błędy pewnie nie starczy nam wszystkich palców, ot taka chłopska prawda. Podobnie będzie z dobrymi działaniami RN i jej błędami, jak i z transferami ... no ok aż tylu ludzi nie ściągnęliśmy ... chociaż 2 okienka transferowe kto wie XDD
22.05.22 20:30 marduck
DJKS bądźmy obiektywni wszystkie imprezy halowe uciekły bo w Olsztynie nie było odpowiedniego obiektu do rozgrywania tych imprez, liczę że po wybudowaniu Uranii wiele zacznie się dziać. Przyznaję rację co do siatkówki plażowej, szkoda imprezy bo Olsztyn jest idealnym miejscem na taką imprezę. Piłka nożna towarzyska też brak obiektu, ale to nie jest tak, że nagle będzie wszystko, bo inne miasta po wybudowaniu infrastruktury chcą pokazać że była "po coś"
22.05.22 20:26 czerkasow
Stomilowiec16 - ja tylko cytuję Arkadiusza Regiecia. A i z przepraszaniem skończyłem.
22.05.22 20:22 Bart
Djks hala sie robi:) pomijam ze za te pieniadze moglby w innej lolalizacji powstac kompleks hala + stadion. Poszli tu niestety kierunkiem Katowic ladowania w relikt
22.05.22 20:20 Bart
Tour de pologne to nie wina Olsztyna tylko zmiana polityki organizatorow ktorzy skupili sie na poludniu kraju. Np w Poznaniu nie przypominam sobie zeby byl w ostatnich latach
22.05.22 20:15 DJKS
Owsian - Memoriał Huberta Jerzego Wagnera, World Tour w siatkówce plażowej, Tour de Pologne, mecze towarzyskie w piłce ręcznej, nożnej etc, impreza sylwestrowa, koncerty, Jarmark Świąteczny na starówce. Pomijam brak stadionu, boisk do treningów, hali, lodowiska... Mało??? Widać, że to Ty masz różowe okulary i nie chcesz zauważyć jak Polska odjechała Olsztynowi.
22.05.22 20:09 Bart
Najlepszym dowodem na indolencje bylo ukazanie na TT plazy miejskiej w wywodzie ze zmarnowane pieniadze zamiast dane na rozjebanie przez nich bez celu
22.05.22 20:05 Owsian
DJKS piszę ze śmiertelną powagą. Podałem Tobie fakty. Nie sprawdzimy już jak te pieniądze wydałby inny prezydent. Jeśli nie widzisz zmian, o których pisałem to najwyraźniej nie chcesz ich zobaczyć. A imprezy? Jakież to imprezy?! Są inne imprezy. Nie pisz o Tour de Pologne bo biegnie teraz na południu. Mamy mistrzostwa w triathlonie. Mamy Green festiwal zamiast folkloru. O jakich Ty imprezach piszesz?
22.05.22 19:57 moondek
MB na TT zapowiedział walkę o przyszłość Stomilu, czyli nie ucieka z tonącego okrętu.
22.05.22 19:53 Stomilowiec16
Czerkasow chyba dawno nie przepraszałeś w internecie MZ, że tak "frajerami" rzucasz.
22.05.22 19:35 Bart
no name- nie było reakcji z trybun bo już nas przyzwyczaili do bylejakości i bez emocji sie do tego podchodzi co tez jest pokłosiem działania klubu
22.05.22 19:33
Podsumowując najgorszy sezon od ilus lat brak zawodników stąd przesadził o spadku mało zwycięstw u siebie Stawski za późno został pozegnany ale ta zbieranina i tak była słabą i niech się cieszy że rozumiemy że przyszli tu grać za pół darmo i że nie ma tu jakiś wielkich pieniędzy i na koniec sezonu po ostatnim meczu nie zostali rozebrani do majtek i nie dostali po kopie żeby spierdalaly do szatni a pan trener placek niech skończy się sądzić bo to nie Kluczbork czy Ostróda żeby tu mugl skakać do kibiców bo dostanie liścia albo kopów i się jego kariera skończy a jak mówi o szacunku to niech się cieszy że dzisiaj był doping a nie wyzwiska i jedyny szacunek jaki powinien być to od tych piłkarzy ej do kibiców !!!
22.05.22 19:33 Bart
Pablo tak łatwo nie odejdzie, nie wiele ale jednak coś własnej kasy zostawił. ze daje się okradac to już jego potfel jego broszka
22.05.22 19:30 Bart
Podalismy co musi zrobić aby uzdrowić klub na 99% niestety nic z tym nie zrobi.
22.05.22 19:29 Pablo Olsztyn
A propo SPONSORA koszulkowego, naprawde nie wierze ze taki wlasciciel nie znalazl w warszawce jednego lub paru sponsorów do swego klubu. No chyba ze to miala byc zabawka samograjka a jak nie wyszlo z łysym to....wycofuje sie. @@ Niestety musimy brac powaznie pod uwage jego slowa sprzed roku ze sie wycofuje. @@ Sroda Nam odpowie, choc kto wie moze i nie bo przeciez komunikacja klubu z kibicami jest marna.
22.05.22 19:28 Bart
niech sie MB weżmie do roboty to i będzie mógł od innych wymagać taka jest bolesna prawda ale to trzeba miec jaja i być trochę samokrytycznym a nie reprezentowac poziom Pudelka
22.05.22 19:26 Bart
ale jak widac w ostatnim info od MB "Najgorszy w Polsce stadion - Najlepsi kibice!!! @StomilOlsztynSA Dziękuję, że tak sympatycznie żegnaliście dziś piłkarzy, choć przecież mogliście słać na nas gromy. Gramy dalej, walczymy o klub" nie zanosi się na zmiane postawy winne miasto covid Tusk i Putin ale nie my. Prawde powinien piasc w tym poście najgorsza drużyna Stomilu od poczatku istnienia dała dupy przez 34 kolejki grajac na najbrzydszym stadionie" Pani Brański to nie Stadion gra a drużyna na dzień dzisiejszy jest w gorszym stanie niż stadion. Zacznijcie zmiany od siebie a i reszta sie zmieni
22.05.22 19:22 DJKS
@czerkasow czytaj ze zrozumieniem. Piszę o prowincjonalności Olsztyna w kontekście innych miast wojewódzkich w Polsce. Wystarczy trochę pojeździć po Polsce i zobaczyć w jakim miejscu znajduje się Olsztyn i jak jest postrzegany w Polsce. Sport i sytuacja Stomilu jest tego pochodną. Natomiast inna sprawa to zarządzanie Stomilem przez ostatnie trzy lata i tu się zgadzam, że ilość popełnionych błędów poraża i studzi zapał nawet najbardziej optymistycznie nastawionych kibiców czy potencjalnych sponsorów.
22.05.22 19:15 DJKS
@Owsian piszesz poważnie czy żartujesz? W czasie, o którym piszesz uciekło większość imprez z Olsztyna, inwestorzy omijają region szerokim łukiem, a inne podobnej wielkości miasta (nawet nie wojewódzkie) odjechały Olsztynowi o lata świetlne! Pod każdym względem!!! Poza tym twoje porównania są nie na miejscu bo poprzednik obecnego włodarza nie dysponował takimi dofinansowaniami z UE jakie są obecnie. Trzymajmy się faktów.
22.05.22 19:06 Bart
Idac dalej tym tropem to wlasciciel tez nie mialby tego co ma dzis bo zamykaloby sie ten kraj na Kulczyku i pozostalych z top 3
22.05.22 19:04 Bart
Jakby kazdy tylko uwazal ze w firmie wszystko rozbija sie o kase to dzis na swiecie bylyby dwie firmy bo reszta nie mialaby racji bytu, poczatku i rozwoju
22.05.22 18:59 Pablo Olsztyn
Ale wiecie co jest w tym wszystkim najgorsze ? Ze wlasciciel nie uczy sie na błedach. RN takze jesli chce choc troche udawac ze dzialaja, pracuja na chwale i rozwoj klubu. @@@ I teraz ktos z klubu napisalby KASA KASA BUDZET. Ok ale sciagajac takiego Urbana ktory nie wiem czy wogole zagral, drewnianego Reimana kolegi Adriana mysle ze nie mysleli o budzecie.
22.05.22 18:55 Pablo Olsztyn
BART ja to wiem ze mlodziez jest potrzebna bo tu w Olsztynie zawsze tak bylo ze grali swojacy. Niestety tu wszystko jest jakby postawione na glowie. Akademia gdzie 8 zawodnikow jedzie na mecz i nie ma koszulek, U15 ktorzy przegrywaja wszystko co moga, U19 gra wygrywa ale zadnego nie widac w pierwszym zespole bo graja mlodziezowcy z.....Polski a Nasi przeciez punktuja x2. Ostatnio glosno komentowanie kupowanie biletów gdzie nikt nie umie obsluzyc kasy fiskalnej, drukowanie biletu nie sponsorkiego a vipowskiego, wyslanie Macka Spychaly do klubu kokosa gdzie po powrocie (cale szczescie) gra w podstawowej 11, zero dzialan klubu w miescie, zero kominikacji z kibicami, ogloszenia partnerem medialnym ukiel,k tory przedrukowuje artykuly, sciaganie szrotu a'la urban czy reiman itd itd
22.05.22 18:50 Bart
Pablo racja choc marketingowo tez wiele do zyczenia akcja pozostawiala. Gdzies ostatnio ta strona obchodzila jubileusz i postep jest gigantyczny a w klubie w prostproporcjonalnie w druga strone
22.05.22 18:48 Bart
Owsian ma racje uwazam ze nasz region zmienil sie diametralnie na plus w ostatnich 10 latach ale u wielu nie zostalo wyplewione muslenie z lat 80-90 ze ludzie stad sa gorszego sortu.
22.05.22 18:46 Pablo Olsztyn
BART pozytywne dzialania RN ? Koszulka Biedrzy... Zapewne chcielibysmy by bylo tego wiecej ale coz...
22.05.22 18:45 czerkasow
DJKS - piszesz że winnemu całemu złu jest Grzymowicz. A ja od członków Rady Nadzorczej słyszę że miasto jest "be" bo nie ma stadionu i nie daję kasy. I tyle, tylko tyle. Klub chce kasy. Co zrobiono przez trzy lata? Nic. A do obrazu nędzy i rozpaczy doprowadzili nominanci prywatnego inwestora za miejskie pieniądze. Jak mi napiszesz, że Stomil spadł przez Grzymowicza to ze śmiechu opluję ekran monitora.
22.05.22 18:45 Bart
Pablo Jak teraz nie sprobowali to nigdy nie sprobuja a co za tym idzie nie zagraja wyzej jak IV liga. Probowac 3-4 niech wchodzi do doroslej pilki tylko na takich zawodnikach dzis klub Moze zarobic na utrzymanie bo kogo sprzedadza Reimana ?
22.05.22 18:42 Owsian
DJKS , Olsztyn stał się zaściankiem za Grzyma Twoim zdaniem? To przypomnij co było. za Czesława. Haszcze, brud, syf, rudery. Przejedź się tramwajem z Kanta do skweu Wa.ka ra. I jadąc patrz w lewo i prawo. I przypominaj co było za Czesława. Co było za Małkowskiego w parku centralnym, w miejscu Centaurus, koło katedry? Pamiętasz? Nie jestem zwolennikiem ani jednego ani drugiego. Ale to co zrobił Grzym w Olsztynie to mega robota. Zmienił to miasto. Obiektywnie.
22.05.22 18:40 Pablo Olsztyn
Gdyby naprawde ktos myslal w klubie o rozwoju, w Olsztynie graliby obecnie tacy jak Carolina, Byrtek, Łuczak, Koki do ktorych dorzucono by bramkarza, troche mlodych i oczywiscie 2 napastnikow.. Wtedy mowilibysmy o budowie, rozmoju, stabilizacji a tu co 3-4 miesiace nowe sklady, kolejni trenerzy ale wazne ze RN i niebieskie serca wciaz te same..
22.05.22 18:36 Pablo Olsztyn
Z CLJ hmm tu sa rozne zdania bo sam Adam Zejer pare razy powtarzal ze jego chlopacy nie sa gotowi na 1 zespol. Jednak w innych klubach graja , rozwijaja sie itd Ale tak racja nie ma w Stomilu wizji rozwoju calego klubu bo po co szkolimy mlodziez ? Bo takie sa wymagania pzpn czy bo chcemy miec mlody zdolny narybek ? @@@ DJKS hmm miasto miastem ale dało kase na oddluzenie ale to co sie tu zadzialo w klubie w ciagu tych ponad 3 lat to dopiero jaja. Przytaczamy przyklady jak Rakow, Warta ktora przeciez niedawno ledwo zipiala w 1ej lidze. Tylko jak BART napisal potrzeba dobrych ludzi tzw operacyjnych/wykonawczych a tych u Nas wciaz brakuje.
22.05.22 18:32 Bart
Probuje w glowie znalezc jakies pozytywne dzialanie RN w tych 3 latach od momentu dzialania pelna Para tych osob i nie znalazlem czy ktos ma inne odczucie?
22.05.22 18:30 Bart
Pablo ale twitow ze miasto winne w tym czasie to z 50 ogarneli:)
22.05.22 18:28 Bart
Pozostanie w 1 lidze i wymiana RN jak najbardzie bylaby najlepszym co by nas spotkalo w tym momencie
22.05.22 18:28 Pablo Olsztyn
Popatrzmy jak to wygladało w Wisle K. Jak juz wiadomo ze klub spada to Prezes przeprosil, potem udziałowcy a na koncu Kuba B. przed meczem i obiecał ze szybko wroca do ESA. Publicznie, w oczy, po polsku.... @ A w Stomilu ? O ile pamietam to Aptowicz napisal na TT ze mu przykro i ktos z marketingu. RN czy MB nic ani Prezes... Rozumiem ze 25.05 jest zebranie RN i beda decyzje wlasciciela itd ale zeby nic a nic nie napisac, nie powiedziec ze przepraszam czy przykro Nam ? @@@ To porownanie powinno i ukazuje wysmienicie roznice miedzy pewnymi ludzmi...
22.05.22 18:27 DJKS
Wszyscy doskonale wiemy, że Barański nie zna się na piłce ale jego głównym błędem było otaczanie się nieudacznikami. Nie zmienia to faktu, że sytuacja Stomilu jest odzwierciedleniem obrazu nędzy i rozpaczy miasta wojewódzkiego co się zwie Olsztyn! Czy się to komuś podoba czy nie głównym odpowiedzialnym takiego stanu rzeczy jest arbuz. Olsztyn stał się zaściankiem, prowincją, którą potencjalni inwestorzy omijają szerokim łukiem. Takie są fakty. Nie zgodzę się też z tezą, że dla Stomilu lepiej byłoby aby zaczął się budować od 4, 3 lub 2 ligi. Takie myślenie to czysta herezja i idiotyzm. Tu trzeba zrobić wszystko by wystartować w 1 lidze. Spadek niżej oznaczałby długie lata bez poważnej piłki nożnej w Olsztynie.
22.05.22 18:27 Bart
U nas zamoast wprowadzac 2-3 z clj to daje sie im do placenia czlonkowskie:) Kurkuma powie ze nie ma kasy bo Miasto nie dalo ale na 28 graczy z ktorych 20 nie powinno byc na poziomie nawet 2 ligi juz kasa byla
22.05.22 18:25 Bart
Dla porownania czlonek RN w pzpn odpowiada za innowacje a zarzadza klubem w ktorym za kazdym razem ktos pisze ze nie jest w stanie biletu kupic w klubie . To zajebiscie poprostu rokuje
22.05.22 18:23 Bart
O to chodzi Rakow w jeden sezon nie powstawal i nie opiera sie tylko na jednej osobie ale dobraniu ludzie ktorzy z no name dzis sa porzadani przez kazdy klub w Polsce Od sprzątaczki po Dyrektorow a to nie wzielo sie z ukladow tylko z ciezkiej pracy
22.05.22 18:20 Bart
Z tak ogarnietymi ludzmi przychodzi dzis sZejk mohamet daje 100 mln dolarow i nowy stadion na 15k to z tymi ludzmi po roku 100 mln poszlo u sie jebac my walczymy o utrzymanie w 1 lidze a na stadionoe 400 osob taka jest prawda. Nie nadaja sie do tego i tyle 3 lata to zweryfikowaly jakie jeszcze argumenty potrzebuje wlasciciel?
22.05.22 18:20 Pablo Olsztyn
ehh niestety do tego trzeba miec "jaja".... Poza tym nie znamy ukladow jakie miedzy tymi panami istnieja. Kolejne kółko różańcowe ehhh Zamiast mowic i robic jak mantre ze wszystko dla klubu, robimy, dzialamy itd to.... A jak jakis anonimowy hejter wg nich, napisze cos co jest prawda to obraza i sądy. Niestety takie zachowanie pokazuje tylko ze nie maja argumentow i nie przemawia za nimi nic a prawnicy lubia straszyc. Niestety sprawa czerkasowa poszla tak czy inaczej w swiat i ukazala Nam kim są. @@ BART rada dla MB ? Reset RN i serduszek niebieskich w klubie i oczyszczenie klubu okadzajac paląca szałwia choc kto to wie czy to wystarczy ehh, potem napisanie planu dzialania z madrymi ludzmi (mysle ze by.l takim Pucilowski bo jak sie zorientowal co i jak w klubie to podziekowal), rozwoju klubu (bez dziwnych skrotów a;la zrzuty nederlanden czy cos podobnego) i dzialanie...
22.05.22 18:16 Bart
Jezeli jakims cudem czytaja jednak te nasze wiadomosci czlonkowie RN Zwracam sie z uprzejma prosba do czlonkow RN odejdzicie !!!! Idzcie robic swoje zlote biznesy gdzies indziej z dala od mojego ukochanego klubu tak po ludzku prosze o to jako wieloletni kibic
22.05.22 18:13 Bart
Pablo ale jak nie ma checi wlasciel we wlasnej firmie dzialac to niech rezygnuje moze szybciej uda sie wtedy podniesc z kolan klubowi, a jak nie ma Zamiaru odejsc niech wprowadza zmiany. Kazda ta patologia ktora jest suma sumaru na jego barki bedzie splywala
22.05.22 18:11 Bart
Mialobyc z jakimkolwiek honorem ale nawet smartfon odrzucil takie slowo w zestawieniu z tymi ludzmi:)
22.05.22 18:09 Bart
Dzis przyśpiewka z mlyna nie powinna być do grzyma a do MŻ taka jest prawda i za buraczany atak do AR. Taka jest prawda.
22.05.22 18:08 Bart
Jak doa mnie po roku od zaistnialej sytuacji z czerkasowem to dzis powinien dostac przeprosiny od pana Kurkumy i razem z panem AR i PG odejsc z klubu za to uznalbym wyedy ze sa ludzmi z jakimkolwiek.
22.05.22 17:41 Pablo Olsztyn
BART a to my tu piszemy od x czasu ale czy MB czyta Nasze wypociny ? ehhh @@@ Przykład checi zdobywania sponsorow mielismy pokazany na TT przez czlonka RN. Juz za samo takie podejscie powinno sie mu podziekowac. W normalnej firmie szef zwolnilby go z dnia na dzien. To jest sabotaz.... @@ A moze MB nie ma po prostu kogo wstawic do RN jako swych ludzi ? Wiesz po tych dwoch co tu sciagneli nederlanden i kovalonoks moze juz nie wie komu zaufac ? Bo przeciez mielismy zarabiac i awansowac do ESA
22.05.22 17:40 czerkasow
Chodi. Żaden nowy prezydent nie wybuduje Tobie stadionu przed 2030 rokiem. Wiesz co to dyscyplina finansowa? Zresztą czas finansowania przez miasto na razie się skończył. Co zrobiono przez te trzy lata? O 2019 nie piszę bo trzeba było dopiąć sprawy. W 2020 majstrowano przy herbie, wciskano na siłę akcje. Płacono sowicie za odprawy prezesom, którzy nie dawali rady. Ściąganie za kilku miesięczna w euro pensje piłkarzy z Niderlandów. W 2021 zaczęła się karuzela obwiniania wszystkich o wszystko. Zresztą ten rok zakończył się dla mnie symptomatyczne ugoda i to dzięki środowiskowi około futbolowego, bo pewien człowiek, kreujący się na Zbawcę, został przez te środowisko uświadomiony że więcej straci wizerunkowo niż zyska (i tak mimo moich przeprosin, stwierdzam że miałem rację go tak określając). Kolejny Czop w tym roku groził jednemu z kibiców i nazywał go frajerem, chociaż zarobił sporą kasę na klubie na sprzedaży akcji do których i tak nie doszło. Ci dwaj panowie są od początku wejścia Brańskiego do Stomilu. I oni to wszystko kreują i próbują napuścić środowisko kibicowskie na wyimigowanego wroga w kierunku PG. Tak to wygląda. Siedzą i się śmieją że ich bleduly i nieumiejętności w zarządzaniu klubem są zrzucane na kogo innego jak to było w dwóch ostatnich meczach domowych. Tyle moich wypocin. Na pohybel dwóm frajerom- MZ i AR.
22.05.22 17:35 Bart
Niech zaczna sie zmiany w klubie drastyczne od RN w dol a gwarantuje ze zaczna sie i relacje z miastem i znajda sie sponsorzy a nawet akcja z cegielkami by wypalila.
22.05.22 17:33 nor
Sezon fatalny. Nie tylko ze względu na miejsce w tabeli. Zwycięstwo na koniec przyjemne, brawo. Co i tak nie zmienia faktu, że wspomnienia z tego sezonu będą najgorsze od czasu spadku z eklasy.
22.05.22 17:31 Pablo Olsztyn
Racja ponad 3 lata, kupe zaniedban, prywaty, glaskania menago, kombinacji, zero rozwoju i planów na nastepne lata (naiwne liczenie tylko na miasto, ze musi i da kase) to obciaza RN i wlasciciela. Miasto natomiast obciaza brak infrastruktury sportowej w Olsztynie, zaczynawszy od boiska dla mlodziezy (grajacy na zdezelowanych Dajtkach) konczywszy na stadionie (wizji, dązeń, staran). To ze w tych relacjach powinna byc symbioza wiemy wszyscy jednak przy tych zawirowaniach w klubie sam patrzylbym krzywo na wrzucanie monety do dziurawej kiesy. @@@ WIZJA, PLANY, PRZYSZŁOŚĆ a nie dziadowanie co roku. To sie tyczy i klubu i miasta.
22.05.22 17:24 Bart
Wszystkie karty sa w rekach P. Branskiego i taka jest prawda do tej pory zjebane zostalo wszystko ale moze to zmienić czekamy na info w środę.
22.05.22 17:23 Bart
Nikt nie wybuduje dla klubu patologi taka jest prawda dzis by normalnie funkcjonowalo to na miasto by wywierala sila 20-30 tys ludzi a dzis to jedynie ta decyzja rozjusza 100tys w takiej chorej sytuacji sie znalezlismy dzieki rzadom pana Kurkumy
22.05.22 17:20 chodi
Bart nie obwiniam go za wszystko ale fakt jest taki że każde miasto wojewódzkie albo inaczej ... wszystkie kluby ekstraklasowe i I ligowe oprócz Termaliki maja stadiony wybudowane za publiczne pieniądze i są one własnością danego samorządu ... wiem jedno PG nie wybuduje tu nic , nowy prezydent i tak zrobi dla Stomilu więcej niż obecny , przy zmianie nie ryzykujemy niczym.
22.05.22 17:20 Bart
Kiedys Stomil to byla duma Warmii i Mazur ludzie przyjezdzali z Biskupca Nidzicy, Szczytna, Dzialdowa, Bartoszyc, Lidzbarka itd. A dzis nie sa w stanie zebrac za bilet za 1pln 2 tys ludzi w 180 tys miescie a z okolicami 300tys
22.05.22 17:19 wiktorm69
Chodzi i Pablo czyż Stomil nie poradził sobie sportowo i organizacyjnie w 1 lidze?A może było inaczej?Skoro bylejakosc i walka o utrzymanie trwa od 10 lat to może niższy szczebel będzie ratunkiem.Wiem,że to tylko może, ale co nam więcej pozostało?Ja osobiście obserwuje Stomil z roku na rok w linii pochyłej.Mam prawo do takiej opinii.To jest tylko moje zdanie.No ale jeśli ktoś myśli inaczej też uszanuje ich zdanie.Pozdrawiam.
22.05.22 17:18 Realista
Chodi czasami czytam twoje wypowiedzi i stwierdzam że lubisz science fiction twoje opisy że stomil stać na baraże że trzeba czasu, Grzesiu i paweł powinni już nigdy nie pracować w stomilu, po przegranych meczach przez harakternego Adriana powinna być większą presja na zwolnienie trenera i niestety ciągle pozwolenie na amatorstwo doprowadziło do spadku do 2 ligi,
22.05.22 17:18 Bart
W srode jezeli wlasciciel by chcial i byl jednak ogarniety biznesowo to rozpedzil by RN i „bialoniebieskie serca” bo niestety przez trzylata tak jak zostaly splamione te slowa to tylko ich wina. Dzis po 3 latach klub powinien normalnie funkcjonowac byc wizytowka miasta i partnerem a jest posmiewiskiem. MŻ czesto powoluje sie o Wartosci medialnej Olsztyna dzieki Stomilowi a ostatni pozytywny odezw o Stomilu to byl jak Barnski przejal udzialy a pozniej pisali tylko i wylacznie o patologii tego klubu. Jakby wytworzyli pozytywny wizerunek to miasto sila rzeczy by dalo 2-3mln bo szlyby za tym pozytywy i glosy. Stomil na odzywki nie bylo stac i wtedy duch byl tego zespolu dzis nie ma zostala garstka najwiernieszuch i za to juz mozna rozliczyc wlasciciela tylko. Nigdy nie jest za pozno na zmiany tak jak mowie dzis godzine przed meczem sam jeden siedzial wlasciciel pozniej kazdy usiadl jak najdalej niech sprobuje z innymi ludzmi nic nie ryzykuje jedynie moze zyskac. Temu klubowi nie kibicuja tylko ludzie przyglupi i ktorzy chca sie na nim dorobic ale i tacy co cos moga pomoc dla dobra klubu tylko musi sie chciec wlascicielowi. A jak jemu sie nie chce albo nie wie czy chce to kto ma pomoc uzdrowic sytuacje ?
22.05.22 17:10 Bart
Chodi PG nie mozna rozliczac za rozjebana spolke Stomil Olsztyn tylko wlasciciela i RN zejdz na ziemie bo polemike masz jak Pan Kurkuma wszyscy winni poza glownymi zainteresowanymi.
22.05.22 17:02 chodi
Bzdura . 2 liga i co tam chcesz budować ? Będzie to samo albo gorzej. Trzeba trzymać mocno kciuki za I ligę w Olsztynie bo spadek może wiązać się z tym ze ten szczebel rozgrywkowy zobaczymy .... nawet nie wiem i nie chce wyrokować kiedy. Oczywiście jak spadniemy to trzeba będzie sobie radzić w nowej rzeczywistości ale jak nie to trzeba zrobić wszystko żeby grać dalej na zapleczu ekstraklasy. Tym bardziej że nie mamy żadnych długów. Jedyna przeszkoda żeby być jeszcze lepszym to jest człowiek z nosem jak Pinokio w ratuszu pan P.G. Nowy włodarz szybko zabierze się za stadion etc. Bo na takim czymś najłatwiej pokazać się , że dobro miasta , sportu leży komuś na sercu. A marketingowo klub w I lidze vs klub w II lidze to jest przepaść .
22.05.22 16:59 Pablo Olsztyn
wiktorm69 Niestety lepiej jednak 1 liga bo kasa na utrzymanie zespolu taka sama, moze wynagrodzenia mniejsze choc nie wiem. Tu pelna kasa z pjs, 2 mln na infrastrukture ( 5lat wsparcia), plus transmisje i wieksza szansa na jakiegos sponsora.
22.05.22 16:53 wiktorm69
Obyśmy spadli o piętro niżej.Wiem,że nie powinienem w ten sposób pisać.Ale czyż można i trzeba inaczej?Budować od początku od zera.zera.2 liga to najlepszy szczebel do realizacji planu.
22.05.22 16:43 Pablo Olsztyn
Chodi tylko jeszcze nie wiadomo czy...my dostaniemy licencje.. Jak na razie budzet na 2022/23 to chyba tylko kasa z PJS.
22.05.22 16:39 Adass
Kiedy info o tych licencjach?
22.05.22 16:29 chodi
Ptaszki ćwierkają że przynajmniej jedna drużyna nie otrzyma licencji i ma to być jasny sygnał , że dbanie o wymagania podręcznika to nie są tylko zapiski ale przestrzegane normy. Także może się nam upiecze ale nie zmienia ro faktu rzeczy , że drużyna miała zbyt mało jakości żeby sobie poradzić w lidze i utrzymać się sportowo. Mam nadzieje tez ze Pan Michał zostanie bo za rok zacznie wiać wiatr odmiany w Olsztynie - kwestia pożegnania vel tramwajarza z magistratu
22.05.22 16:23 Pablo Olsztyn
Chodi zobaczymy, druga sprawa jest taka co chce zrobic w srode MB ?
22.05.22 16:17 Pablo Olsztyn
Tomaso Strauss, Shun, Tecław, Dampc, Spychala ? Mikita niestety slaby mega i tylko te karne go ratuja patrzac na cyferki.
22.05.22 16:15 chodi
Wszystko niebawem będzie jasne. Podręcznik licencyjny jest w tej kwestii bardzo jasny. Zobaczymy , tak czy inaczej sportowo na I ligę (jeżeli się utrzymamy ) to ten skład jest za słaby
22.05.22 16:14 Bart
Mikita to wiekszosc meczydzielnie walczyl o miano najgorszego zawodnika z Reimanem
22.05.22 16:11 SzEFoo
Sportowo dawno tak słabo nie było, mecze z Polkowicami, Jastrzębiem, Skrą i Sosnowcem plus karne Mikity. Z 10pkt oddaliśmy w prezencie.
22.05.22 16:04 Bart
Tomaso a kto sie nadawal z niej wogole?
22.05.22 15:51 tomaso
Z pierwszej jedenastki to chyba nikt nie zostanie. Marne perspektywy, nawet jeśli przy zielonym stoliku się utrzymamy
22.05.22 15:23 Pablo Olsztyn
Niestety po raz kolejny w historii przejedzono kupe kasy i klub bronil sie przed spadkiem. Co by było gdyby zabrali sie za to madrzy ludzie i nie brylowali wsrod nederlanden, menago itd ? Szkoda ze dopiero na koniec tej ligi udalo Na,m sie znalezc otwartego i myslacego samodzielnie trenera ehh
22.05.22 15:20 Pablo Olsztyn
BART my to wiemy, widzimy ale czy MB to widzi ? Moze nie zauwaza w swej doskonalosci ? Nie wiem. Najwazniesze jest to co mysli teraz MB : czy chce zostac niezaleznie w ktorej lidze zagramy czy uzaleznia to od 1ej ? Co sie wydarzy przy zielonym stoliku ? No i wreszcie czy pogoni, wreszcie te kolko wzajemnej adoracji w klubie tj. RN + Nasi niebiescy bohaterowie eks pilkarze ?
22.05.22 15:17 wiktorm69
Lepiej dla Stomilu żeby spadli.Czerkasow to nie wina Tuska.To wina właściciela i zarządu,że są nieudacznikami i nie mają zielonego pojęcia o zarządzaniem klubem piłkarskim.To profanacja futbolu czy komuś to pasuje czy nie.Proponuje działaczom o korepetycje do Rakowa.Moze czegoś się nauczą. Ale znając życie to nie ma żadnych szans.Panie Brański zarządzaj lepiej Pudelkiem. Tam Twoje przeznaczenie.Stomil będzie zawsze w sercach kibiców.Niech żyje STOMIL
22.05.22 15:15 Bart
Kazda patologia tego klubu prowadz do tej osoby. Tak jak dzis pokazaly trybuny nikt nie chcal siedziec obok wlasciciela to bylo symboliczne zeby otoczyl sie nowymi ludzmi ktorym sie chce i potrafią.
22.05.22 15:14 Pablo Olsztyn
BART wiem wiem tylko jest pytanie, czy Ci wszyscy oszukali MB i walili po rogach ? hmm Moze oni tak razem ? Tego nie wiemy kto co i jak. Fakt jest taki ze z Naszego punktu widzenia RN powinno samo odejsc bo dzialan nie ma a tylko dziwne symulacje, delikatnie piszac. @@@ Czerkasow, pisze tylko co ptaszki spiewaja.
22.05.22 15:11 czerkasow
Pablo - nawet jak imć "mecenas" przejmie klub (wtedy będzie pogrzeb Stomilu), to z czego go utrzyma. Płacze że musi 20 kilo złotówek płacić. Jest to skompromitowany człowiek, który nie zna się na piłce. I od niego Brański powinien zacząć czystki..
22.05.22 15:08 Bart
Pablo nigdy nie jest za pozno zeby pokazac ze glowe ma sie od myslenia a nie do dociszania szyi, a porfel i 4 litery wlasne poto zeby non stop Cie w nia walili. Dlatego w srode po zebraniu dowiemy sie jaka jest odpowiedz
22.05.22 15:04 Pablo Olsztyn
BART hmm gdyby nie ufał dawno by ich pogonil, nie sadzisz ? Znajomosci, układy, ukladziki a chodza sluchy ze Stomil chce przejac czlonek RN i jego brat z pubu hmm
22.05.22 15:02 Bart
Wala cie w rogi a ty dalej ufasz?? Caly czas licze ze to jednak inteligenty czlowiek.
22.05.22 15:02 Kamilos
To jest kpina jakąś zarząd nawet słowa to jest amatorka dobrze że nie awansowali do ekstraklasy bo zarząd też by nie wiedział co powiedzieć jak po spadku
22.05.22 15:00 Pablo Olsztyn
Ano czekamy co wyniknie z zielonego stolika nt. Skry czy ŁKSu (moze ktos jeszcze?) i oczywiscie decyzji MB czy zostaje i kocha nadal Olsztyn czy juz nie kocha ? 25.05 zebranie RN. @@@ BART mysle ze on zbyt ufa tym.....ludziom by ich pogonic. Racja, wywalic i ulozyc na nowo. Trener jest, paru pilkarzy tez sie znajdzie, juniorzy do wdrazania (napewno paru) są, wybory na prezydenta za rok...
22.05.22 14:55 Bart
Jezeli P. Branski ma checi jeszcze cos zdzialac niech zacznie od rozgonienia towarzystwa wzajemnej adoracji poczynajac od 3 czlonkow RN . Prezeso astenta, nosiciela tavlicy ze zmianami. Wtedy znajda sie i ludzie do bydowania klubu-firmy. Dzis tak jak sam zostal na trybunach tak sam powinien domyslec sie ze wymaga to zmian a nie retoryka typu miasto winne. Do dzis odpowiedzialni za ten cyrk nie poczuwaja sie zeby przeprosic kibicow ze dali dupy!!! Pan kurkuma poza lansieaniem i obarczaniem miasta nie ma na tyle odwagi i honoru?
22.05.22 14:52 Kamilos
Wygrali i co jajco!
22.05.22 14:48 czerkasow
Bójcie się chamy, do II ligi wracamy!!! Wszystko wina Tuska. 😁
22.05.22 14:44 Bart
Szybciej w Łodzi